Het enige wat echt zeker is is dat jij een keer dood gaat.quote:
En dan nog vlakker voor tijd 4-1quote:Op maandag 26 april 2010 13:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met de rust, en dan vlak voor tijd 3-1
Volgens mij wordt er echt nooit 0-0 gespeeld met fey ajaxquote:Op maandag 26 april 2010 08:30 schreef frits22 het volgende:
lijkt me wat vroeg,
al kunnen we wel alvast voorspellen ik denk 0-0 2e wedstrijd
Ajax - Feyenoord 1978/79 28-10-1978 0-0 Eredivisiequote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er echt nooit 0-0 gespeeld met fey ajax
Bedoelde ook niet letterlijk 'nooit', maar ik wist wel dat het lang geleden is dat het 0-0 werd.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord 1978/79 28-10-1978 0-0 Eredivisie
Dat op zijn minst. 2 mei de titel en huppa, we hebben de dubbel.quote:
die derde ster krijgen jullie pas als de komeet Halley weer voorbij komt vliegen...quote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat op zijn minst. 2 mei de titel en huppa, we hebben de dubbel.
Dan wordt het een vluggertje voor Halley.quote:Op maandag 26 april 2010 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
die derde ster krijgen jullie pas als de komeet Halley weer voorbij komt vliegen...
Dus eigenlijk hoeft de wedstrijd niet gespeeld te worden en ken Ajax het cuppie zo wel even meepakken.quote:Op maandag 26 april 2010 17:57 schreef Ruud het volgende:
1-1 ofzo. Gaat een waardeloze kut-wedstrijd worden.
Het is het enige wat jullie winnen dit jaar, veel plezier ermee!quote:Op maandag 26 april 2010 19:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeft de wedstrijd niet gespeeld te worden en ken Ajax het cuppie zo wel even meepakken.
Hm, ik weet het niet hoor. Ik zie ons eigenlijk nog wel verassen en alsnog de dubbel binnen halen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is het enige wat jullie winnen dit jaar, veel plezier ermee!
Wat jij ziet doet er voor mij niet echt toe. Daarbij moet Twente ons verrassen, niet jullie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm, ik weet het niet hoor. Ik zie ons eigenlijk nog wel verassen en alsnog de dubbel binnen halen.
Is volgens mij de minst voorkomende uitslagquote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er echt nooit 0-0 gespeeld met fey ajax
In beide gevallen geef ik Feyenoord geen enkele kans. Ajax hoeft maar één goaltje te maken, dan is het gebeurd. Want Feyenoord gaat echt geen vier goals maken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:08 schreef TTD het volgende:
Mocht Ajax kampioen worden geef ik Feyenoord een kleine kans en mocht Aajx geen kampioen worden dan vrees ik dat Feyenoord fans in de rust al naar huis kunnen.
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In beide gevallen geef ik Feyenoord geen enkele kans. Ajax hoeft maar één goaltje te maken, dan is het gebeurd. Want Feyenoord gaat echt geen vier goals maken.
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.
Bedoelt ie ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?
Je kunt ook gewoon zeggen dat Feyenoord minder kwaliteit heeft en dat ze meer kans op de beker hadden als er één wedstrijd in de Kuip was.
Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oneerlijk? Zowel Ajax als Feyenoord heeft een thuiswedstrijd waar het publiek van de andere club niet bij is. Hoe eerlijker wil je het hebben?
Je kunt ook gewoon zeggen dat Feyenoord minder kwaliteit heeft en dat ze meer kans op de beker hadden als er één wedstrijd in de Kuip was.
Ligt er natuurlijk ook aan.Ajax is als betere team nu in het voordeel.Maar het is natuurlijk niet altijd in het nadeel van de thuis-spelende club.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.
De beker is jullie dit keer gewoon in de schoot geworpen.
De team? Ben je een Turk ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als je een toernooi houdt en de regels zp dusdanig aanpast dat de uit-spelende team (ajax) meer kans heeft om de beker te winnen door te beslissen dat het in 2 wedstrijden gedaan moet worden dan is dat inderdaad oneerlijk voor de thuis-spelende team.
Ajax was ook de betere team tegenover Agovv, Dordrecht en Nec maar het kostte bloed zweet en tranen om daar langszij te komen. Met 1 wedstrijd, zoals op voorhand afgesproken, had Ajax het erg moeilijk gehad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan.Ajax is als betere team nu in het voordeel.Maar het is natuurlijk niet altijd in het nadeel van de thuis-spelende club.
Ik zeg ook dat Ajax in het voordeel is, als beter team.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ajax was ook de betere team tegenover Agovv, Dordrecht en Nec maar het kostte bloed zweet en tranen om daar langszij te komen. Met 1 wedstrijd, zoals op voorhand afgesproken, had Ajax het erg moeilijk gehad.
En het is niet relevant wat het bij andere clubs zou zijn want deze opzet is speciaal beslist voor Feyenoord-Ajax. Dus wij worden benadeeld alleen de opzet zou in theorie wel eerlijker wezen. Maar dan zou het huidige concept van de beker 1 groot fiasco wezen aangezien we nu steeds 1 wedstrijd spelen waar de uit-spelende club dus altijd benadeeld wordt.
Hoezo meer kans? Omdat ze beter zijn? Dan verdien je het toch ook meer?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Beter team is in het voordeel in een tweeluik, in 1 wedstrijd kan een minder team makkelijker voor een stunt zorgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Hoezo meer kans? Omdat ze beter zijn? Dan verdien je het toch ook meer?
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn. Een uit- en een thuiswedstrijd is juist het meest eerlijke (kijk, in dit geval is het niet handig omdat het op het laatst veranderd is) Maar waar komt in godsnaam het voordeel van Ajax vandaan? Ze spelen toch niet 2 keer in de Arena of zo?
Nou goed argument danquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat Ajax in het voordeel is, als beter team.
Hij bedoelt natuurlijk ten opzichte van het scenario van één wedstrijd in de Kuip.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef VitaminWater het volgende:
Maar sowieso, WAAROM zou dit voor Ajax voordeliger zijn.
Wanneer moet ik dat doen dan?Zondag?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou goed argument dan
Het is niet eerlijk dat Ajax wint, want ze hebben een sterker team... ehhh. Ben jij er ook zo eentje die aan z'n eigen club vraagt om te verliezen...
En dat is de charme van de bekerquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Beter team is in het voordeel in een tweeluik, in 1 wedstrijd kan een minder team makkelijker voor een stunt zorgen.
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dat doen dan?Zondag?
Het is niet eerlijk omdat de regels worden verandert naar het voordeel van Ajax. Dat Ajax een beter team heeft dan Feyenoord is al jaren zo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou goed argument dan
Het is niet eerlijk dat Ajax wint, want ze hebben een sterker team... ehhh. Ben jij er ook zo eentje die aan z'n eigen club vraagt om te verliezen...
Wat heb ik met die kakkerlakken te maken danquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.
En gelukkig hebben we dat hoofdstuk kunnen afsluiten met een verlies-partij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee dat was een referentie naar het recente verleden. Een dieptepunt van het supportersleven van Feyenoord.. ongelofelijk.
Ik snap dat constante Calimero gedrag niet (hebben Ajaxsupporters ook last van hoor).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk omdat de regels worden verandert naar het voordeel van Ajax. Dat Ajax een beter team heeft dan Feyenoord is al jaren zo.
Maar goed, het kneuzen clubje hier begrijpt dat alleen niet helemaal. Het idee is wat telt, die troostprijs zelf interesseert me niets.
Wat waren de precieze redenen dan voor die 2 beker finales, de maatschappelijke kosten? Er is nou tot 3 keer toe een incident geweest met Feyenoord supporters waar de politie moest ingrijpen, in Amsterdam stikte het van de politie en de wedstrijd in Rotterdam moet nog komen, de finale klapper. Met andere woorden, de argumenten die gebruikt zijn raken kant noch wal.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik snap dat constante Calimero gedrag niet (hebben Ajaxsupporters ook last van hoor).
Denken jullie nou echt dat er iemand bij de KNVB zit en die denkt: "Hmmm, Ajax heeft een sterker team, maar het kan natuurlijk dat ze verliezen in de finale... ik maak er 2 finales van, klaar!" En dat dat dan gewoon gebeurt? Dat er echt zulke sukkels in het bestuur zitten die zo'n sterke voorkeur hebben voor een club dat ze serieus constant bezig zijn met regeltjes aanpassen naar het voordeel van hun favo club.
Stel je hebt zo'n goed betaalde functie, dan kan je dat hele clubvoetbal toch niet zo heel veel schelen dat je gaat zitten marchanderen.... We hebben het hier niet over debiele hooligans hoor, maar gewoon mannen op leeftijd die hun functie uitvoeren. Het gaat er bij mij niet in dat ze zo kinderachtig en dwangmatig bezig zijn om hun clubbie kampioen te maken. Ik mag hopen dat ze daar wel wat volwassenere figuren neerzetten. Sowieso mensen die constant met dit soort singen bezig zijn, HET IS MAAR VOETBAL, EEN SPELLETJE, GROW UP! Er bestaan ook mensen die wel hun vak serieus beoefenen hoor en die niet constant 010 of 020 roepen.
Ik ben toevallig voor Ajax en daar zitten ook genoeg debiele supporters met precies dezelfde soort meningen. Maar dat maakt het nog niet hoogstaand jongens, dat complot denken.
Lijkt me toch redelijk duidelijk. De knvb wilde het in een vol stadion spelen echter konden zij de kaarten niet verkopen aan haar partners en Ajax weigerde ook verder mee te werken. Dit gooien ze vervolgens over de boeg met termen als 'maatschappelijke kosten 'veiligheid' terwijl dat de enige reden was het vullen van de zakken bij de knvb.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef VitaminWater het volgende:
Ok, dus de splitsing in 2 finales is dus niet om Ajax de beker te laten winnen, maar omdat men de finale dan wel kon verkopen aan haar partners? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?
Ik ben ook niet altijd fan van de KNVB btw hoor, maar er wordt toch telkens gesuggereerd dat men steeds beslist in het voordeel van ajax, dus dat de KNVB alles doet om Ajax succes te laten halen. Dat geloof ik gewoon weg niet. Misschien als ze allemaal met Ajaxsjaaltjes daar zitten in de bestuursvergadering... maar ik schat het niveau wel iets hoger in.
Dat is volgens mij het punt, dat de 'randdebiele'supporters samen met de kapuchon's en petjes (Copyright: Derksen) hun dommigheid en kinderachtige gedrag projecteren op alles en iedereen in het voetbal.
Dan wordt die halve kuip afgebrokenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef j0rdii het volgende:
Dat denk ik ook ja, of een herhaling van vorige keer
Wat valt weinig te slopen daar, zal er wel buiten zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dan wordt die halve kuip afgebroken
Voetbalwet,hoeven ze niks te slopen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef j0rdii het volgende:
Laat ze alles maar afbreken, dan kunnen ze gelijk ook allemaal een stadionverbod ontvangen en kunnen we volgend jaar weer normaal voetballen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Voetbalwet,hoeven ze niks te slopen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat de voetbalwet werkt?![]()
![]()
Tuurlijk, ban de echte fans maar het stadion uit en laat al die internet kneuzen maar bepalen hoe het gaat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:20 schreef j0rdii het volgende:
Laat ze alles maar afbreken, dan kunnen ze gelijk ook allemaal een stadionverbod ontvangen en kunnen we volgend jaar weer normaal voetballen.
ja laten we de hooligans het voetbal lekker kapotmaken! goed voor de sport. dan ben je een echte fan hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ban de echte fans maar het stadion uit en laat al die internet kneuzen maar bepalen hoe het gaat.
Ik had het over de echte fans, jij maakt er meteen weer hooligans van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja laten we de hooligans het voetbal lekker kapotmaken! goed voor de sport. dan ben je een echte fan hoor!Dan heb je wat bereikt in het leven.
De echte fans mogen blijven,de 'hooligans' flikkeren maar op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik had het over de echte fans, jij maakt er meteen weer hooligans van.
Ik weet hoe het eraan toegaat. Jij komt 1x in de 10 jaar bij Ajax en je berust je enkel op de berichten die je leest in de media. Kom eens met je eigen mening in plaats van iedereen na te praten.
Het zijn niet enkel de 'hooligans' die de M.E aanpakt, het zijn ook de onschuldige dan al niet fanatieke supporters. Maar goed, een sensatie stukje in de telegraaf is geloofwaardiger voor de meeste dan de belevingen van de mensen die erbij waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
De echte fans mogen blijven,de 'hooligans' flikkeren maar op.
Telegraaf is sensatiekrant.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de 'hooligans' die de M.E aanpakt, het zijn ook de onschuldige dan al niet fanatieke supporters. Maar goed, een sensatie stukje in de telegraaf is geloofwaardiger voor de meeste dan de belevingen van de mensen die erbij waren.
Jammer, vooral omdat ze dan ook nog denken de wijsheid in pacht te hebben.
Zowel Ajax als Feijenoord heeft aangegeven dat dit keer, bij uitzondering, de recettes naar de club gaan. Financieel benadeelt de KNVB zichzelf dus. En het meevallertje is voor Feijenoord belangrijker dan voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef Sinnie het volgende:
Lijkt me toch redelijk duidelijk. De knvb wilde het in een vol stadion spelen echter konden zij de kaarten niet verkopen aan haar partners en Ajax weigerde ook verder mee te werken. Dit gooien ze vervolgens over de boeg met termen als 'maatschappelijke kosten 'veiligheid' terwijl dat de enige reden was het vullen van de zakken bij de knvb.
Ja want bij een stadionverbod kunnen ze niet meer rellen buiten het stadionquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja laten we de hooligans het voetbal lekker kapotmaken! goed voor de sport. dan ben je een echte fan hoor!Dan heb je wat bereikt in het leven.
Nee, dat is niet meer dan logisch aangezien de keuze om 2 wedstrijden te spelen de clubs meer zou kosten dan wat het oplevert bij bekerwinst. Niet meer dan logisch dat besluit, maar doet niet af van het feit dat de Knvb te weinig zou verdienen bij 1 wedstrijd. Dat ze dat besluit hebben genomen bij 2 finales doet er in mijn ogen verder niet echt toequote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef Meesterlijk het volgende:
[..]
Zowel Ajax als Feijenoord heeft aangegeven dat dit keer, bij uitzondering, de recettes naar de club gaan. Financieel benadeelt de KNVB zichzelf dus. En het meevallertje is voor Feijenoord belangrijker dan voor Ajax.
Die sensatie stukjes worden anders flink aangesterkt door de rellen bij het maas gebouw en door het aantal arrestaties tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zijn niet enkel de 'hooligans' die de M.E aanpakt, het zijn ook de onschuldige dan al niet fanatieke supporters. Maar goed, een sensatie stukje in de telegraaf is geloofwaardiger voor de meeste dan de belevingen van de mensen die erbij waren.
Jammer, vooral omdat ze dan ook nog denken de wijsheid in pacht te hebben.
Je ziet het al verkeerd, dat is juist hetgeen waar ze de sensatie stukken over schrijven. De waarheid ligt niet altijd op tafel en zeker niet in de telegraaf.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef DJRV het volgende:
[..]
Die sensatie stukjes worden anders flink aangesterkt door de rellen bij het maas gebouw en door het aantal arrestaties tijdens de uitwedstrijd van Feyenoord.
Misschien moet jij de waarheid maar even vertellen want je doet blijken dat je zo goed op de hoogte bent. Waren de lieve Feyenoord fans aan het pim-pam-petten en kwam toen de grote boze ME langs die allemaal hun thuis frustraties afreageerden op de supporters die lief gezellig buiten aan het spelen waren?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je ziet het al verkeerd, dat is juist hetgeen waar ze de sensatie stukken over schrijven. De waarheid ligt niet altijd op tafel en zeker niet in de telegraaf.
Feyenoord zal wel voor optie 1 moeten gaan. Ze kunnen het niet permiteren om te gaan wachten op kansjes. Laatste wedstrijd is gebleken dat die erg schaars zullen zijn. En om te winnen zullen ze er 3 moeten maken, dus gelijk volle kracht vooruit.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:23 schreef PIETR het volgende:
Hmm, gaat lastig worden. Moeten we vol op de aanval gaan spelen om zo snel een doelpunt te scoren met als nadeel dat er achterin ruimte vrijkomt. Of moeten we heel berekend gaan spelen en hopen op foutjes achterin bij Ajax. Ik zou dan toch voor de eerste optie gaan. En wel met de volgende opstelling:
Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - Gio
Fer - El Ahmadi
Tomasson
Wijnaldum - Makaay - Cisse
Dat heeft Been na Twente toch maar 1 keer geprobeerd (NEC uit)? Vreemd...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga voor:
Mulder
de Vrij - Vlaar - Bahia - Gio
Landzaat - Fer - El Ahmadi
Wijnaldum
Tomasson - Makaay
Dan komt Makaay veel beter tot zijn recht (zie Twente) en ook Wijnaldum speelt op zijn favoriete positie.
Je denkt dat je een geintje maakt, maar dat doe je nietquote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef DJRV het volgende:
[..]
Misschien moet jij de waarheid maar even vertellen want je doet blijken dat je zo goed op de hoogte bent. Waren de lieve Feyenoord fans aan het pim-pam-petten en kwam toen de grote boze ME langs die allemaal hun thuis frustraties afreageerden op de supporters die lief gezellig buiten aan het spelen waren?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit een kans gehad in deze oneerlijke strijd.
Komt er weer zo'n bijdehante teletekst-supporter tussendoor die de helft leestquote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze hebben 2 wedstrijden kans domme kut
bijdehantequote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt er weer zo'n bijdehante teletekst-supporter tussendoor die de helft leest
Ik had al een seizoenskaart aan de Afrikaanderwegquote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijdehante
Had nog een seizoenskaart in de Meer pannekoek en nu jij weer.
En jouw moeder is een Amsterdammer dus eigelijk ben jij deels Ajaciedquote:Op donderdag 29 april 2010 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had al een seizoenskaart aan de Afrikaanderweg
Nu moet ik ineens van mening verandert zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bijdehante
Had nog een seizoenskaart in de Meer pannekoek en nu jij weer.
Ach je tt supporter opmerking gaat in iedergeval niet op.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens van mening verandert zijn?
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach je tt supporter opmerking gaat in iedergeval niet op.
Maar het valt me gewoon op dat jij alleen maar van dat soort trieste posts heb.
Jij bent de enige ekte supporter op fok en de rest zijn maar tt kijkers en huilies en alles is tegen feyenoord, best sneu!
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad want er is niks leukers dan helemaal dol worden na weer een goal van Ajax in de Kuip tegen de kakkies.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Wat probeer je nou precies duidelijk te maken?
Feyenoord is kansloos in deze kwestie omdat ze zich het niet konden permitteren om te weigeren voor 2 finales vanwege de interventie van de politiek en de knvb. Ik had het dus niet over de wedstrijd.
Daarbij verander je de opzet van het toernooi naar het voordeel naar de tegenstander. Dan kan jij wel weer aankomen met '2 wedstrijden is eerlijk', maar als het al vast stond dat we de finale thuis in de Kuip zouden spelen als thuis-spelende ploeg en dat verandert wordt dan is dat altijd ten nadelen van de thuis-club.
Waar precies vroeg ik naar jouw mening?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ook liever 1 wedstrijd gehad want er is niks leukers dan helemaal dol worden na weer een goal van Ajax in de Kuip tegen de kakkies.
Ben ik al uit maar ik moest gewoon 2 weken wachten voordat ik op jouw calimero posts kon reageren en het is echt genieten.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je gaat snel in kwaliteit achterruit, kom nog maar terug over 10 jaar als je uit je tiener jaren bent.
Nieuw woord geleerd, knul?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik al uit maar ik moest gewoon 2 weken wachten voordat ik op jouw calimero posts kon reageren en het is echt genieten.
Wat een gefrustreerde josti ben jij ff serieus!
Je hebt ook niks meer te zeggen hequote:
Kijk eens even terug naar je eigen posts hoeveel voetbal gerelateerde onderwerpen erin staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt ook niks meer te zeggen he
Nou hou je zakdoekjes maar weer bij je want 5e plaatst en geen beker zal het worden helaas maar daar zitten jullie natuurlijk niet mee.
Ritje timboektoe voor een 0-0 tegen de lokale slagers eind juli is natuurlijk altijd fijn als voorbereiding .
Geef nou eens gewoon antwoord!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kijk eens even terug naar je eigen posts hoeveel voetbal gerelateerde onderwerpen erin staan.
Wat een ironie, en maar een verhaal ophangen dat ik gefrustreerd ben.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord!
Kan mij echt niet voorstellen dat het als een echte Rotterdammer je het niks doet dat je zodrekt 5e wordt en de beker zo goed als al verloren heb van Ajax.
Maar vanwege die beker onzin doet het je opeens niks meer?
Omdat wij dingen niet kunnen voorstellen zijn wij maar teletekst supportersquote:Op donderdag 29 april 2010 18:14 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat een ironie, en maar een verhaal ophangen dat ik gefrustreerd ben.
Dat je dat niet kan voorstellen is niet verwonderlijk aangezien je net zoals de rest van de ajax-supporters bent. Een teletekst-supporter is er 1 die blijkbaar alleen oog heeft voor statistieken en zo te zien ben jij het stereotype ervan.
Daarbij zijn we nog niet als 5e geindigd en hebben we de beker nog niet verloren. Je loopt op de zaken uit
Lezen kan je ook al niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat wij dingen niet kunnen voorstellen zijn wij maar teletekst supporters
Wat fucking kansloos hahaha
Ohh wacht nee deze keer had ik het wel verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen, net zolang ik ervan onder de indruk raak? Of is het gewoon toch om zo aansluiting te krijgen van de rest?
Is gewoon zijn mening,daar hoef je niet onder de indruk van te raken.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen, net zolang ik ervan onder de indruk raak? Of is het gewoon toch om zo aansluiting te krijgen van de rest?
Niemand vroeg er verder om dus dat hij erover begint is wel tekenend. Daarbij heeft 'ie het niet bij 1x gelaten, typisch weer een manier om mensen te paaien en zijn afgang te camoufleren aangezien hij steeds meer begint te raaskalken.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Is gewoon zijn mening,daar hoef je niet onder de indruk van te raken.
Ja het ligt altijd aan andere Sinniequote:Op donderdag 29 april 2010 18:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Niemand vroeg er verder om dus dat hij erover begint is wel tekenend. Daarbij heeft 'ie het niet bij 1x gelaten, typisch weer een manier om mensen te paaien en zijn afgang te camoufleren aangezien hij steeds meer begint te raaskalken.
En nee Steven, ik denk niet dat het 3-0 wordt.
Heeft niks met arrogantie te maken wat je hier neer kwakt, ik zou het eerder onwetendheid noemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:31 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ach die Sinnie toch, de enige reden waarom alle Feyenoorders tegen de 2delige bekerfinale zijn is omdat ze zich realiseren dat ze keihard onderuit worden gehaald door Ajax over 2 wedstrijden, vooral bij de thuis wedstrijd van Ajax hebben ze zeven kleuren stront gescheten. En wij, alle Ajacieden interesseert het niet hoe/waar/hoelaat we spelen omdat we weten dat we tegen dit Feyenoord gewoon een grote kans maken om te winnen._!
oja, kom maar op met ''Amsterdamse arrogantie'', maar face the facts, Ajax is op dit moment gewoon beter dan Feyenoord
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het ligt altijd aan andere Sinnie
jij wil beweren dat Feyenoord een kwalitatief beter collectief heeft staan dan Ajax?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Heeft niks met arrogantie te maken wat je hier neer kwakt, ik zou het eerder onwetendheid noemen.
Ach blijf vooral zingen dat je als vrienden hand in hand looptquote:Op donderdag 29 april 2010 18:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
En dat is dus de reden van je uitlatingen, zodat je je gesterkt wordt door je holmaatjes
Was dat het punt van je verhaal?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:38 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
jij wil beweren dat Feyenoord een kwalitatief beter collectief heeft staan dan Ajax?![]()
Je bent niet echt van toegevoegde waarde hier of wel?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
MENSEN STOP MET DISCUSSEREN!!
SINNIE IS ALWETEND EN HIJ HEEFT ALTIJD GELIJK, IK HERHAAL ALTIJD GELIJK!!
ALLE AJAX SUPPORTERS ZIJN ONWETEND DUS FLIKKER OP UIT DEZE FEYENOORD-ajax TOPIC!!
En dat zeg jijquote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je bent niet echt van toegevoegde waarde hier of wel?
dus ik kan me niet indenken wat er bij ''jullie'' speelt, en jij bent dan zeker de spreekbuis voor elke Feyenoord supporter, want jij weet het blijkbaar wel allemaal tot in detail? Feyenoord en elk aanhangsel is gewoon gefrustreerd dat Ajax hun tegenstander is, nadat ze een zware tocht hebben moeten afleggen naar de finale, en uiteindelijk kopje onder gaan tegen Ajax.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Was dat het punt van je verhaal?
Jij verplaatst je in een Feyenoord-supporter en komt dan met een conclusie. Dat noem ik ontwetendheid aangezien jij niet weet wat er bij ons afspeelt.
En Ajax heeft in ieder opzicht een beter team, heb mezelf dat ook tot op heden niet zien ontkennen. Je leest wat je wilt lezen en ook dat onderstreept die onwetendheid. Maar troost je, je bent daar lang niet de enige in hierbij.
Nee, dat zeg ik toch net? Als jij denkt dat we bij het maasgebouw stonden omdat we anders zouden verliezen van Ajax dan ben je gewoon alle realiteitszin verloren. De regels worden aangepast ten gunsten van Ajax, dat is wat ons dwarszit. Die troost prijs is het nauwelijks waard te noemen. Principe kwestiequote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
dus ik kan me niet indenken wat er bij ''jullie'' speelt, en jij bent dan zeker de spreekbuis voor elke Feyenoord supporter, want jij weet het blijkbaar wel allemaal tot in detail? Feyenoord en elk aanhangsel is gewoon gefrustreerd dat Ajax hun tegenstander is, nadat ze een zware tocht hebben moeten afleggen naar de finale, en uiteindelijk kopje onder gaan tegen Ajax.
Mijn punt is simpelweg dat aanhangers van Feyenoord nog steeds niet kunnen accepteren dat er een regel is opgeled, waar een deel van hun eigen aanhang mede schuldig aan is. Ajacieden hoor ik niet klagen, als dit de regels zijn, so be it. Los het maar met twee mooie wedstrijden op.
leg die principe kwestie eens uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch net? Als jij denkt dat we bij het maasgebouw stonden omdat we anders zouden verliezen van Ajax dan ben je gewoon alle realiteitszin verloren. De regels worden aangepast ten gunsten van Ajax, dat is wat ons dwarszit. Die troost prijs is het nauwelijks waard te noemen. Principe kwestie
Nee, klopt. En dat zal alleen maar erger worden hoe meer tijd er verstrijkt. Andere type-supporter, dan heb je dat nou eenmaal. Zolang de knvb de oren laat hangen naar de ajax-aanhang valt er weinig te klagen vanuit jullie kant.
goh stoer man. Probeer dan nog wat interessants te melden...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Met al die KNJB-adepten hier is het een wonder te noemen dat je in de kuip niet meer aluhoedjes ziet.
Net of alleen in Rotterdam KNJB wordt gezegtquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef Haringkop het volgende:
Kakkerlakken is wel hoogstaand!!! Ohnee "Kakkies"![]()
![]()
Pff waar hebben we het over. Wat een kicke dag op 25 april had moeten met twee kampen in een stad, is uitgelopen op een anti-climax. Wedstrijd leeft ook overal gelijk minder. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon 3-0 moeten worden donderdag.
juist, ga gewoon voetballen in plaats van huilenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef Haringkop het volgende:
Kakkerlakken is wel hoogstaand!!! Ohnee "Kakkies"![]()
![]()
Pff waar hebben we het over. Wat een kicke dag op 25 april had moeten met twee kampen in een stad, is uitgelopen op een anti-climax. Wedstrijd leeft ook overal gelijk minder. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon 3-0 moeten worden donderdag.
Jij duikt er nog ver onder met je uitsprakenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
KNJB
Dat is echt na 020 het meeste trieste wat ik gehoord heb ff serieus
beste Sinnie,quote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij duikt er nog ver onder met je uitspraken
Al die?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Met al die KNJB-adepten hier is het een wonder te noemen dat je in de kuip niet meer aluhoedjes ziet.
Ik heb het over je uitspraken maar blijkbaar heb je ook al moeite om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beste Sinnie,
als je op spelling gaat letten moet je het topic en andere topics goed doorlezen kneus.
1 geef ik je al.....
Bijdehante
en ja dat komt van jou af
Functie neerleggen. Niet klagen maar dragen en vragen voor steunquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die?
Wat een treurige 'discussie' verder, kolere. Kan ook nooit even een avondje op het terras zitten, zonder dat er een paar zich niet weten te gedragen.
Idd,dat dit kan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die?
Wat een treurige 'discussie' verder, kolere. Kan ook nooit even een avondje op het terras zitten, zonder dat er een paar zich niet weten te gedragen.
Jaarlijkse afstraffing,Feyenoord komt naar Amsterdam voor ''afstraffingen''quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:21 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ajax komt op 6 mei naar De Kuip voor hun jaarlijkse afstraffing
en psv komt op zijn beurt weer naar amsterdam om ajax ff een jaarlijks lesje te lerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 04:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jaarlijkse afstraffing,Feyenoord komt naar Amsterdam voor ''afstraffingen''
overigens ben jij nog 100x triester dan stevenmacquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij duikt er nog ver onder met je uitspraken
Echt waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
overigens ben jij nog 100x triester dan stevenmac
Laatste keer dat het 0-3 werd is bijna 20 jaar geleden. Zo 'gewoon' als jij het laat overkomen is het dus nietquote:
Het werd 2-0, snel tevreden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
laatste keer dat Ajax Feyenoord in de pan hakte is een week geleden dus het is heel gewoon
Volgens mij draai jij het nu om, heb het geen moment over de uitslag gehad. Je uitspraken zijn alleen op zijn minst merkwaardig te noemen. Maar als jij denkt dat het gewoon 0-3 word dan kan dat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet omdraaien, is 2-0 tegenwoordig en goed resultaat voor Feyenoord?
over snel tevreden gesprokenquote:
Nou, dat hebben we dit jaar en vorig jaar wel weer gezien inderdaad!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en psv komt op zijn beurt weer naar amsterdam om ajax ff een jaarlijks lesje te leren![]()
!!!!!!111!!!!11!!!12quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
over snel tevreden gesproken_! Volgens mij was het Been die na afloop van de wedstrijd tevreden was met het 2-0 tegen de aartsrivaal
_!
Hehe, ik wilde net zeggen. Als Ajax gewoon voetbalt, kan niemand in Nederland punten pakken tegen Ajax.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we dit jaar en vorig jaar wel weer gezien inderdaad!
Ajax gaat huishouden in de kuip bedoel je te zeggen ipv wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:21 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ajax komt op 6 mei naar De Kuip voor hun jaarlijkse afstraffing
je begint kwalitatief achteruit te gaan, beetje jammerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
!!!!!!111!!!!11!!!12
Wat heb ik met Been en zijn uitspraken te maken.
Ik heb niets met Been te maken, hij zegt wel vaker domme dingen en zo ook het bovenstaande.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
je begint kwalitatief achteruit te gaan, beetje jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |