Niemand vroeg er verder om dus dat hij erover begint is wel tekenend. Daarbij heeft 'ie het niet bij 1x gelaten, typisch weer een manier om mensen te paaien en zijn afgang te camoufleren aangezien hij steeds meer begint te raaskalken.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Is gewoon zijn mening,daar hoef je niet onder de indruk van te raken.
Ja het ligt altijd aan andere Sinniequote:Op donderdag 29 april 2010 18:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Niemand vroeg er verder om dus dat hij erover begint is wel tekenend. Daarbij heeft 'ie het niet bij 1x gelaten, typisch weer een manier om mensen te paaien en zijn afgang te camoufleren aangezien hij steeds meer begint te raaskalken.
En nee Steven, ik denk niet dat het 3-0 wordt.
Heeft niks met arrogantie te maken wat je hier neer kwakt, ik zou het eerder onwetendheid noemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:31 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ach die Sinnie toch, de enige reden waarom alle Feyenoorders tegen de 2delige bekerfinale zijn is omdat ze zich realiseren dat ze keihard onderuit worden gehaald door Ajax over 2 wedstrijden, vooral bij de thuis wedstrijd van Ajax hebben ze zeven kleuren stront gescheten. En wij, alle Ajacieden interesseert het niet hoe/waar/hoelaat we spelen omdat we weten dat we tegen dit Feyenoord gewoon een grote kans maken om te winnen._!
oja, kom maar op met ''Amsterdamse arrogantie'', maar face the facts, Ajax is op dit moment gewoon beter dan Feyenoord
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het ligt altijd aan andere Sinnie
jij wil beweren dat Feyenoord een kwalitatief beter collectief heeft staan dan Ajax?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Heeft niks met arrogantie te maken wat je hier neer kwakt, ik zou het eerder onwetendheid noemen.
Ach blijf vooral zingen dat je als vrienden hand in hand looptquote:Op donderdag 29 april 2010 18:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
En dat is dus de reden van je uitlatingen, zodat je je gesterkt wordt door je holmaatjes
Was dat het punt van je verhaal?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:38 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
jij wil beweren dat Feyenoord een kwalitatief beter collectief heeft staan dan Ajax?![]()
Je bent niet echt van toegevoegde waarde hier of wel?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
MENSEN STOP MET DISCUSSEREN!!
SINNIE IS ALWETEND EN HIJ HEEFT ALTIJD GELIJK, IK HERHAAL ALTIJD GELIJK!!
ALLE AJAX SUPPORTERS ZIJN ONWETEND DUS FLIKKER OP UIT DEZE FEYENOORD-ajax TOPIC!!
En dat zeg jijquote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je bent niet echt van toegevoegde waarde hier of wel?
dus ik kan me niet indenken wat er bij ''jullie'' speelt, en jij bent dan zeker de spreekbuis voor elke Feyenoord supporter, want jij weet het blijkbaar wel allemaal tot in detail? Feyenoord en elk aanhangsel is gewoon gefrustreerd dat Ajax hun tegenstander is, nadat ze een zware tocht hebben moeten afleggen naar de finale, en uiteindelijk kopje onder gaan tegen Ajax.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Was dat het punt van je verhaal?
Jij verplaatst je in een Feyenoord-supporter en komt dan met een conclusie. Dat noem ik ontwetendheid aangezien jij niet weet wat er bij ons afspeelt.
En Ajax heeft in ieder opzicht een beter team, heb mezelf dat ook tot op heden niet zien ontkennen. Je leest wat je wilt lezen en ook dat onderstreept die onwetendheid. Maar troost je, je bent daar lang niet de enige in hierbij.
Nee, dat zeg ik toch net? Als jij denkt dat we bij het maasgebouw stonden omdat we anders zouden verliezen van Ajax dan ben je gewoon alle realiteitszin verloren. De regels worden aangepast ten gunsten van Ajax, dat is wat ons dwarszit. Die troost prijs is het nauwelijks waard te noemen. Principe kwestiequote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
dus ik kan me niet indenken wat er bij ''jullie'' speelt, en jij bent dan zeker de spreekbuis voor elke Feyenoord supporter, want jij weet het blijkbaar wel allemaal tot in detail? Feyenoord en elk aanhangsel is gewoon gefrustreerd dat Ajax hun tegenstander is, nadat ze een zware tocht hebben moeten afleggen naar de finale, en uiteindelijk kopje onder gaan tegen Ajax.
Mijn punt is simpelweg dat aanhangers van Feyenoord nog steeds niet kunnen accepteren dat er een regel is opgeled, waar een deel van hun eigen aanhang mede schuldig aan is. Ajacieden hoor ik niet klagen, als dit de regels zijn, so be it. Los het maar met twee mooie wedstrijden op.
leg die principe kwestie eens uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch net? Als jij denkt dat we bij het maasgebouw stonden omdat we anders zouden verliezen van Ajax dan ben je gewoon alle realiteitszin verloren. De regels worden aangepast ten gunsten van Ajax, dat is wat ons dwarszit. Die troost prijs is het nauwelijks waard te noemen. Principe kwestie
Nee, klopt. En dat zal alleen maar erger worden hoe meer tijd er verstrijkt. Andere type-supporter, dan heb je dat nou eenmaal. Zolang de knvb de oren laat hangen naar de ajax-aanhang valt er weinig te klagen vanuit jullie kant.
goh stoer man. Probeer dan nog wat interessants te melden...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Met al die KNJB-adepten hier is het een wonder te noemen dat je in de kuip niet meer aluhoedjes ziet.
Net of alleen in Rotterdam KNJB wordt gezegtquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef Haringkop het volgende:
Kakkerlakken is wel hoogstaand!!! Ohnee "Kakkies"![]()
![]()
Pff waar hebben we het over. Wat een kicke dag op 25 april had moeten met twee kampen in een stad, is uitgelopen op een anti-climax. Wedstrijd leeft ook overal gelijk minder. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon 3-0 moeten worden donderdag.
juist, ga gewoon voetballen in plaats van huilenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef Haringkop het volgende:
Kakkerlakken is wel hoogstaand!!! Ohnee "Kakkies"![]()
![]()
Pff waar hebben we het over. Wat een kicke dag op 25 april had moeten met twee kampen in een stad, is uitgelopen op een anti-climax. Wedstrijd leeft ook overal gelijk minder. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon 3-0 moeten worden donderdag.
Jij duikt er nog ver onder met je uitsprakenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
KNJB
Dat is echt na 020 het meeste trieste wat ik gehoord heb ff serieus
beste Sinnie,quote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij duikt er nog ver onder met je uitspraken
Al die?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Met al die KNJB-adepten hier is het een wonder te noemen dat je in de kuip niet meer aluhoedjes ziet.
Ik heb het over je uitspraken maar blijkbaar heb je ook al moeite om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
beste Sinnie,
als je op spelling gaat letten moet je het topic en andere topics goed doorlezen kneus.
1 geef ik je al.....
Bijdehante
en ja dat komt van jou af
Functie neerleggen. Niet klagen maar dragen en vragen voor steunquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die?
Wat een treurige 'discussie' verder, kolere. Kan ook nooit even een avondje op het terras zitten, zonder dat er een paar zich niet weten te gedragen.
Idd,dat dit kan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die?
Wat een treurige 'discussie' verder, kolere. Kan ook nooit even een avondje op het terras zitten, zonder dat er een paar zich niet weten te gedragen.
Jaarlijkse afstraffing,Feyenoord komt naar Amsterdam voor ''afstraffingen''quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:21 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ajax komt op 6 mei naar De Kuip voor hun jaarlijkse afstraffing
en psv komt op zijn beurt weer naar amsterdam om ajax ff een jaarlijks lesje te lerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 04:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jaarlijkse afstraffing,Feyenoord komt naar Amsterdam voor ''afstraffingen''
overigens ben jij nog 100x triester dan stevenmacquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij duikt er nog ver onder met je uitspraken
Echt waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
overigens ben jij nog 100x triester dan stevenmac
Laatste keer dat het 0-3 werd is bijna 20 jaar geleden. Zo 'gewoon' als jij het laat overkomen is het dus nietquote:
Het werd 2-0, snel tevreden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
laatste keer dat Ajax Feyenoord in de pan hakte is een week geleden dus het is heel gewoon
Volgens mij draai jij het nu om, heb het geen moment over de uitslag gehad. Je uitspraken zijn alleen op zijn minst merkwaardig te noemen. Maar als jij denkt dat het gewoon 0-3 word dan kan dat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet omdraaien, is 2-0 tegenwoordig en goed resultaat voor Feyenoord?
over snel tevreden gesprokenquote:
Nou, dat hebben we dit jaar en vorig jaar wel weer gezien inderdaad!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en psv komt op zijn beurt weer naar amsterdam om ajax ff een jaarlijks lesje te leren![]()
!!!!!!111!!!!11!!!12quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
over snel tevreden gesproken_! Volgens mij was het Been die na afloop van de wedstrijd tevreden was met het 2-0 tegen de aartsrivaal
_!
Hehe, ik wilde net zeggen. Als Ajax gewoon voetbalt, kan niemand in Nederland punten pakken tegen Ajax.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we dit jaar en vorig jaar wel weer gezien inderdaad!
Ajax gaat huishouden in de kuip bedoel je te zeggen ipv wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:21 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ajax komt op 6 mei naar De Kuip voor hun jaarlijkse afstraffing
je begint kwalitatief achteruit te gaan, beetje jammerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
!!!!!!111!!!!11!!!12
Wat heb ik met Been en zijn uitspraken te maken.
Ik heb niets met Been te maken, hij zegt wel vaker domme dingen en zo ook het bovenstaande.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
je begint kwalitatief achteruit te gaan, beetje jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |