Dikke gevulde koeken, zo hoort hetquote:
ah als volwassene is kaas ook weer iets anders dan als kind denk ik.quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk juist, ik heb het ook weleens gedaan voor een verjaardag gewoon hier voor de visite, dat was echt een succes
Zouden julie ook moeten doenquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
En gewoon trots vertellen dat je tieten hebt ook
Ja, nu jij nogquote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
En gewoon trots vertellen dat je tieten hebt ook
ah k. dat mag bij hem ook wel idd.quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou meer in de liga trant. Chocolade koekjes hebben ze liever niet, maar dat is omdat de kleuters dan vaak helemaal onder zitten, zeker mijn jongste
quote:
Ik ben heel trots op mijn tietenquote:
Mijn kinderen zijn dol op kaas en worstquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah als volwassene is kaas ook weer iets anders dan als kind denk ik.
ik was dat dus niet, vandaar dat ik dat maar niets vondquote:Op zondag 25 april 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn dol op kaas en worst
quote:
En toen werden jullie wakkerquote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
post eens een pic. kunnen we zien of t gepaste trots is
Nee dan snap ik hetquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik was dat dus niet, vandaar dat ik dat maar niets vond
raarste wat ik bijn neefje zag was een kind dat thee uitdeelde. zo een theestick.quote:
Voornamelijk geld (dat had ik gevraagd, om de tuinset te bekostigenquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat heb je gehad voor je verjaardag Piet?
zit die vast in t gesloten topic?quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef D. het volgende:
Kan iemand Deisyy vertellen dat wel al een topic verder zijn
Wat is een theestick????quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
raarste wat ik bijn neefje zag was een kind dat thee uitdeelde. zo een theestick.
en dan met een beker erbij.
geen nieuwe schoenen ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voornamelijk geld (dat had ik gevraagd, om de tuinset te bekostigen). Krijg nog een spiegel voor in de gang van m'n ouders, maar ze hadden nog niet de ideale maat gevonden.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voornamelijk geld (dat had ik gevraagd, om de tuinset te bekostigen). Krijg nog een spiegel voor in de gang van m'n ouders, maar ze hadden nog niet de ideale maat gevonden.
Dat is toch geen tractatie?quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets:
[ afbeelding ]
zet je in een kopje water en dan heb je dus thee
Qua inrichting het laatste (heb 2 stoelen gekocht maar die moeten nog wel geleverd worden). Komende project is planten, vazen, en andere frutsels & shitquote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
Is die spiegel het laatste of moet je dan nog meer aan inboedel?
Ik kan er niet meer inquote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
zit die vast in t gesloten topic?
ga dr ff redden dan
Je moet je tieten wel insmeren Teunquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in anderhalf uur tijd ook m'n tieten en schouders flink verbrand
dat laatste lijkt me niet zo moeilijk tochquote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Qua inrichting het laatste (heb 2 stoelen gekocht maar die moeten nog wel geleverd worden). Komende project is planten, vazen, en andere frutsels & shit.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Qua inrichting het laatste (heb 2 stoelen gekocht maar die moeten nog wel geleverd worden). Komende project is planten, vazen, en andere frutsels & shit.
Niet echt, maar 't doet me niks dus ik denk er nooit aan om 't te gaan kopenquote:
Thanx allemaal, liefquote:
Ik ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je tieten wel insmeren Teun
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers, want ik had me er een beetje op verheugd vandaag een kleurtje te pakken
Ik ook, maar geen enkele plant is 't andere uiterstequote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
Frutsels?
Ik heb dat juist zo weinig mogelijk
ik zie juist door de frutsels mn spullen niet meerquote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Frutsels?
Ik heb dat juist zo weinig mogelijk
ik heb ook geen enkele plantquote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen enkele plant is 't andere uiterste.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie juist door de frutsels mn spullen niet meer
had je t niet van hen kunnen overnemen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik was laatst ergens iets drinken en daar zag ik zo'n leuke lektuurbak, ik heb al heel internet afgezocht mar nergens gezien. Ik heb zelfs in dat hotel gevraagd waar ze dat ding vandaan hadden, maar ze hadden hem al een jaar of 10
Ik smeer nooit, hooguit after sun. Die vette meuk op je lichaam wordt ik helemaal nerveus van. Ik hou sowieso eigenlijk het liefst wat kleding aan.quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon jaloers, want ik had me er een beetje op verheugd vandaag een kleurtje te pakken
Niet?! Ik vind een plantje wel fijn en heb dus lekker allemaal nieuwe gekocht.quote:
Ik heb wel potten en vazen in mijn vensterbank, en 1 blad met kaarsjes erop op de tafel, wat foto's en dat was het wel zo'n beetje, ik hou niet zo van al die tierelantijnen.quote:
heel verstandigquote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik smeer nooit, hooguit after sun. Die vette meuk op je lichaam wordt ik helemaal nerveus van. Ik hou sowieso eigenlijk het liefst wat kleding aan.
Plastic Piet, je ziet 't verschil niet als je goede koopt. Lekker makkelijkquote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom? Niemand ziet mij hierquote:
Vreselijkquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Plastic Piet, je ziet 't verschil niet als je goede koopt. Lekker makkelijk
Jij had ze ook lekker ingesmeerd?quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ah dat staat zo tokkie idd.quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom? Niemand ziet mij hier![]()
Op straat met ontbloot bovenlijf lopen vind ik al helemaal onfatsoenlijk, hoe mooi je ook bent.
Kom op man, veel van die vrouwen zitten tegenwoordig ook helemaal vol met plastic (of metaal of plakplaatjes)quote:
Ik heb het gevraagd, hoeveel ze ervoor wilde hebben, maar die dame vond het maar een vreemde vraagquote:
Dus niet.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dikke gevulde koeken, zo hoort het![]()
Maar tegenwoordig is het één grote gezonde eenheidskomkommer. Totdat ze op het VMBO of MBO komen, dan liggen de vette snacks iedere middag trouw te wachten
gecondoleerd alvastquote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel potten en vazen in mijn vensterbank, en 1 blad met kaarsjes erop op de tafel, wat foto's en dat was het wel zo'n beetje, ik hou niet zo van al die tierelantijnen.
Er komen wel planten maar heb er nu ook weer geen haast mee
Ik ben nog steeds bezig het huis naar mijn smaak in te richten, ik woonde hier met mijn ex en die had een heel andere smaak dan ik dus moesten we een compromis sluiten. Maar dat betekent dat ik nu alles aan het veranderen ben, dus die plantjes komen er wel hoorquote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ik vind een plantje wel fijn en heb dus lekker allemaal nieuwe gekocht.
Met als lievelings van dit moment, mijn 2 mini-orchideetjes
Net zo vreselijkquote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op man, veel van die vrouwen zitten tegenwoordig ook helemaal vol met plastic (of metaal of plakplaatjes)![]()
Hoe kan je dan je tieten verbrandenquote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik smeer nooit, hooguit after sun. Die vette meuk op je lichaam wordt ik helemaal nerveus van. Ik hou sowieso eigenlijk het liefst wat kleding aan.
Een plastic plant is ook en plantquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Plastic Piet, je ziet 't verschil niet als je goede koopt. Lekker makkelijk
ah k. ik heb t ook weleens gevraagd als ik ergens iets zag en t wilde hebben. soms lukt t ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, hoeveel ze ervoor wilde hebben, maar die dame vond het maar een vreemde vraag
Jij had gek geworden bij het tuincentrum vandaag, de hoek met prullen was een walhalla voor jou geweest, moet zeggen er stonden echt mooie spullen tussenquote:
yups, ik ben t helemaal met je eens in deze.quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goor, echt goor vind ik het. Die zwetende en stinkende lichamen op terrasjes
Ja belachelijk, het moet vooral beter (lees meer) als een ander zijnquote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus niet.
Mijn bijna 3 jaar oude peuter heeft nog nooit iets gezonds gekregen als traktatie op school. Een tasje met een zakje chips, een chup a chop lolly, een spekje, een rol frutella erin en weet ik veel wat er allemaal nog meer in zo'n tasje wordt gepropt. Niet alleen ongezond maar ook asociaal veel.
quote:
Omdat ik zo ongeveer twee keer per jaar een vlaag van verstandsverbijstering hebquote:
yeah, vaak wel idd. en de feestjes ook.quote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja belachelijk, het moet vooral beter (lees meer) als een ander zijn
gelukkig was ik niet mee...want ik weet nu al niet waar ik alles kwijt moet, plus Dd-k neemt ook telkens meer mee hier naar toequote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had gek geworden bij het tuincentrum vandaag, de hoek met prullen was een walhalla voor jou geweest, moet zeggen er stonden echt mooie spullen tussen
Ik heb met oudste thuis een feestje gehad met oud hollandse spelletjes, vonden ze helemaal leukquote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, vaak wel idd. en de feestjes ook.
en tbh vond ik t wel leuk dat de kinderen aan t eind van mijn neefjes feestje zeiden dat ze dat t leukste feestje van t jaar vonden
beetje raar, maar ik vond t wel leuk
Ik ben ook niet zo van de prulletjes, maar door sentiment ontkom je er gewoon niet aan. Oip mijn vensterbank liggen o.a. een babietje, van mijn zus gehad nadat ze bij de bevalling van mijn dochter was, een ankertje, van mijn vader en een zussenboekjequote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig het huis naar mijn smaak in te richten, ik woonde hier met mijn ex en die had een heel andere smaak dan ik dus moesten we een compromis sluiten. Maar dat betekent dat ik nu alles aan het veranderen ben, dus die plantjes komen er wel hoor![]()
Alleen al die prulletjes wil ik verder niet
quote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig was ik niet mee...want ik weet nu al niet waar ik alles kwijt moet, plus Dd-k neemt ook telkens meer mee hier naar toe
vrienden en vriendinnen moeten gewoonj nooit veel spullen meenemen naar hun vriendin/vriend. is een stelregel van mijquote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig was ik niet mee...want ik weet nu al niet waar ik alles kwijt moet, plus Dd-k neemt ook telkens meer mee hier naar toe
dat hadden wijk dus ook. eerst speurtocht, daarna eten enzo en daarna de oud-hollandse spelletjesquote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb met oudste thuis een feestje gehad met oud hollandse spelletjes, vonden ze helemaal leuk
Zoiets dacht ik ook, als ik het niet vraag heb ik het sowieso niet, dus het was het proberen waard.quote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik heb t ook weleens gevraagd als ik ergens iets zag en t wilde hebben. soms lukt t ook
Nee, dat ze juist zo speciaal zijn dat ze ze niet met iedereen deeltquote:Op zondag 25 april 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
zeg jij nu gewoon dat die van haar t aanzien niet waard zijn?
quote:Op zondag 25 april 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de prulletjes, maar door sentiment ontkom je er gewoon niet aan. Oip mijn vensterbank liggen o.a. een babietje, van mijn zus gehad nadat ze bij de bevalling van mijn dochter was, een ankertje, van mijn vader en een zussenboekje
Ik ook, ik heb maar weer een vestje aangetrokkenquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat ik zo ongeveer twee keer per jaar een vlaag van verstandsverbijstering heb![]()
In die voorjaarszon vind ik het wel even lekker, er zijn dan ook nog niet zoveel muggen en het is nog niet zo heel erg warm. Maar goed, ik vergiste mij vandaag in de sterkte van de zon.
ah maar een echt kunstwerk moet je toch juist willen delen met de wereldquote:Op zondag 25 april 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ze juist zo speciaal zijn dat ze ze niet met iedereen deelt
En vergeet hem niet af en toe een beetje water te gevenquote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Een hele
nouja, heel, hij mag wel iets voller zijn, maar hij krijgt kennelijk te weinig zon
Als ik hier kunst aan de muur had hangen nodigde ik ook niet de hele buurt uit om binnen te komenquote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar een echt kunstwerk moet je toch juist willen delen met de wereld
quote:Op zondag 25 april 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ze juist zo speciaal zijn dat ze ze niet met iedereen deelt
quote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef Marrije het volgende:
Oh en mijn vensterbanken zijn leeg. Wat ik erop zet wordt er toch weer zo vanaf geslingerd.
nee idd, als t echt de moeite waard is geef je aan een museum in bruikleen zodat de hele wereld ervan kan genietenquote:Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik hier kunst aan de muur had hangen nodigde ik ook niet de hele buurt uit om binnen te komen
Bij mij binnenkort ook weerquote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef Marrije het volgende:
Oh en mijn vensterbanken zijn leeg. Wat ik erop zet wordt er toch weer zo vanaf geslingerd.
ik heb hier ook amper prullaria staan. alleen wat rotzooi van de kattenquote:Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ook ja met 2 katten die achter elkaar aan rennen.
Er staat wel vaak een hele dierentuin aan plastic beestjes
Ik hang het aan de muur om er zelf van te genietenquote:Op zondag 25 april 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, als t echt de moeite waard is geef je aan een museum in bruikleen zodat de hele wereld ervan kan genieten
Ik ben momenteel alleen maar aan het ruimen, wat niet nodig is of niet gebruikt wordt gaat weg.quote:Op zondag 25 april 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb hier ook amper prullaria staan. alleen wat rotzooi van de katten
in andere kamer wel wat rotzooi staan
Zet er dan ook 220 volt opquote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef Marrije het volgende:
ik heb geen kunst in huisquote:Op zondag 25 april 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hang het aan de muur om er zelf van te genieten
zo drastisch ben ik niet. ik heb op zolder ook nog oude zooi staan. en dat gaat nooit wegquote:Op zondag 25 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen maar aan het ruimen, wat niet nodig is of niet gebruikt wordt gaat weg.
hehehe ik dacht ff dat jij die nog niet ontdekte van gogh thuis had hangenquote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het was maar een voorbeeld
Ik ben ook niet zo'n weggooierquote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
zo drastisch ben ik niet. ik heb op zolder ook nog oude zooi staan. en dat gaat nooit weg
Mogelijk, maar dan is ie door mij ook nog niet ontdektquote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ik dacht ff dat jij die nog niet ontdekte van gogh thuis had hangen
Lekker! En er dan helemaal jouw thuis van makenquote:Op zondag 25 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen maar aan het ruimen, wat niet nodig is of niet gebruikt wordt gaat weg.
Dat is het neem ik aan al?quote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! En er dan helemaal jouw thuis van maken
Precies, jij snapt mequote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! En er dan helemaal jouw thuis van maken
Dus 2 x zoveel troep ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n weggooier
Gelukkig hebben we 2 zolders
Ja het staat op mijn naam en ik betaal de hypotheek maar het begint pas sinds kort echt als mijn huis te voelenquote:
Nog niet helemaal, dat is een proces waar Kally in fases doorheen moetquote:
hoe lang zijn jij en je ex uitelkaar?quote:
volgende week bij tussen kunst en kitsch. de net ontdekte van goghquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mogelijk, maar dan is ie door mij ook nog niet ontdekt
quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, dat is een proces waar Kally in fases doorheen moet
Ja echt he, vrouwen hebben de naam, maar mannen die willen echt alles bewaren voor het geval je-weet-maar-nooitquote:
Ik kan best heel rigoureus en niets ontziend opruimen. Zo één keer in de vijf jaar gaat overal de bezem door en flikker ik alles weg waarvan ik denk "Vals sentiment" en/of "Niet meer nodig"quote:Op zondag 25 april 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
zo drastisch ben ik niet. ik heb op zolder ook nog oude zooi staan. en dat gaat nooit weg
nah, valt hier wek mee hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, vrouwen hebben de naam, maar mannen die willen echt alles bewaren voor het geval je-weet-maar-nooit
Ow, kennelijk gemist dat er fases warenquote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, dat is een proces waar Kally in fases doorheen moet
jaja, maar die oude donkey kong heb je welquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan best heel rigoureus en niets ontziend opruimen. Zo één keer in de vijf jaar gaat overal de bezem door en flikker ik alles weg waarvan ik denk "Vals sentiment" en/of "Niet meer nodig"
Toch al 3 jaar, maar er waren redenen waarom ik het niet eerder heb gedaan.quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe lang zijn jij en je ex uitelkaar?
als je t huis nu onderhanden neemt zal dat niet zo heel erg lang zijn gok ik
Krijg er ondertussen een punthoofd van zoveel zijn erquote:
Ik ga met je meequote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar bedje anders word ik nog bij het vuil gezet![]()
Slaap lekker voor straks
Slaap lekker lief zusjequote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga naar bedje anders word ik nog bij het vuil gezet![]()
Slaap lekker voor straks
Goed van je en voor jequote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Toch al 3 jaar, maar er waren redenen waarom ik het niet eerder heb gedaan.
Laten we het er maar op houden dat ik sinds een half jaar echt goed in mijn vel zit en de puf heb om het te doen.
ah k.quote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Toch al 3 jaar, maar er waren redenen waarom ik het niet eerder heb gedaan.
Laten we het er maar op houden dat ik sinds een half jaar echt goed in mijn vel zit en de puf heb om het te doen.
Ja, omdat hij het nog doetquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, maar die oude donkey kong heb je wel
En valt niet onder 'vals sentiment'quote:
dat is gewoon vrouw eigen. zoeken naar iets om een punthoofd van te krijgenquote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg er ondertussen een punthoofd van zoveel zijn er
quote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is gewoon vrouw eigen. zoeken naar iets om een punthoofd van te krijgen
gister gezeik met mijn vriendinquote:
en trusten kallyquote:Op zondag 25 april 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
Ik ga me ook onder de slapers voegen, mijn wekker gaat weer vreselijk vroeg, slaap lekker voor straks
Nope, nou ja, misschien een klein beetje. Helemaal van steen ben ik natuurlijk ook weer nietquote:
Eigenlijk nooit, want batterij leegquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
Ik ga me ook onder de slapers voegen, mijn wekker gaat weer vreselijk vroeg, slaap lekker voor straks
Ik ben er wel net in gaan liggen, maar slapen, daar wacht ik nog heel even meequote:Op zondag 25 april 2010 23:07 schreef Marrije het volgende:
Oh. Is het bedtijd ofzo?
ik heb het gezienquote:Op zondag 25 april 2010 23:22 schreef Laysa het volgende:
Iemand met fann dr plaotje![]()
Nijmegen #524 Lang zal Pietje leven, hiephiephoeraa!
Ik dacht al van wat moet fann nou in Nijmegen
Gewoon veel fokken, dan vliegt de week zo voorbij en dan bedenk je volgende week dat vorige week wat nu dus deze week is alweer geweest isquote:Op maandag 26 april 2010 08:12 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Not really want ik zit helemaal niet lekker in m'n vel nu we de week ingaan dat het vorige keer fout ging![]()
![]()
![]()
Heb je zo'n paniekmoeder of probeerde ze je al dagen te bellen?quote:Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Leandra:![]()
Pietje:![]()
Mijn mamma:.
Belde gistermiddag mijn broer me wakker in de hangmat: "Ons mam (...) kon jou niet bereiken en is bang dat er iets is gebeurd en vroeg me om even bij je te checken, maar ik zit in Bels (...). Maar je leeft dus. Fijn"
Toen belde mijn zus: "Oh, je ademt. Mooi. Ik wilde net in de auto stappen om te komen kijken of er iets mis is, ons mam (...) is half in paniek omdat ze je niet te pakken kan krijgen."
Na je dood de krant halen is niet voor iedereen weggelegd. (rouwadvertenties niet meegerekend)quote:Wel fijn om te weten dat ik niet in de krant kom in een kolommetje: Vrouw ligt maanden dood in hangmat.
Das idd wel een hele geruststelling, en ook dat zowel je broer als je zus werkelijk in actie komen als mama zich zorgen maakt, en niet denken van "ach.... die ligt gewoon in dr hangmat en hoort de telefoon niet"quote:Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Leandra:![]()
Pietje:![]()
Mijn mamma:.
Belde gistermiddag mijn broer me wakker in de hangmat: "Ons mam (...) kon jou niet bereiken en is bang dat er iets is gebeurd en vroeg me om even bij je te checken, maar ik zit in Bels (...). Maar je leeft dus. Fijn"
Toen belde mijn zus: "Oh, je ademt. Mooi. Ik wilde net in de auto stappen om te komen kijken of er iets mis is, ons mam (...) is half in paniek omdat ze je niet te pakken kan krijgen."
Wel fijn om te weten dat ik niet in de krant kom in een kolommetje: Vrouw ligt maanden dood in hangmat.
Mijn moeder is helemaal geen paniekmens. Verre van, zelfs. Die is normaal hartstikke relaxt, ook als er een paar weken voorbij gaan zonder dat ik bel. Ze zal wel een of andere thriller hebben gelezen waarin een dochter spoorloos verdween en ik gok erop dat ze alleen mijn vaste nummer heeft gebeld ipv ook mijn mobiel die bij me in de hangmat lag.quote:Op maandag 26 april 2010 10:14 schreef D. het volgende:
Heb je zo'n paniekmoeder of probeerde ze je al dagen te bellen?
En waarom lukte het haar niet, en de rest van de fam wel?
Nah, als je weken dood in NL in je hangmat ligt en niemand het doorheeft wel hoor....quote:Op maandag 26 april 2010 10:14 schreef D. het volgende:
Na je dood de krant halen is niet voor iedereen weggelegd. (rouwadvertenties niet meegerekend)
Ik lees net dat Juliette Lewis ook komt! Die vind ik tof! Nou ja, vooral als actrice dan, met dat "manische" altijd.quote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees net dat Snoop Dogg op parkpop speelt.
Wats met de (...)?quote:[b]Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Copycat het
"Ons mam (...) maar ik zit in Bels (...).
ons mam (...)
quote:
(...)quote:
Ooooh! Ik wist het niet.quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
(...)
Daarin kun je je eigen gedachten over die Brabantse uitdrukkingen kwijt. Bij mij is dat dan vooral 'Tja'.
Dat kan, want ik heb er zelf die betekenis aan gegeven.quote:
Het zit ook niet mee hè.quote:Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef Noek het volgende:
Geeeeeert! Nu is alles verpest. Alles!
*stort in
Welterusten!quote:Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef CarOnline het volgende:
Kut de droger is kapot.
Nou zit ik met 40 kletsnatte handdoeken![]()
Mogge.
Ik ga naar bed
On the bright side, 3 uur lesgeven dat is like 102727898 kcal. Ik begin vast met eten en hou niet meer op tot vannacht. En en en mijn droger doet het wel.quote:Op maandag 26 april 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zit ook niet mee hè.![]()
Zeker weer een of ander wedstrijdje verloren ook nu?
Van de TV-reclame moeten we allemaal naar Drente, die zijn me toch aan het campaignen!quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
Voor je rust ga je naar Scheveningen hè. Dat zei de serveerster die echt heel knap was.
Daar moesten wij Drenten vanmorgen hartelijk om lachen.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Van de TV-reclame moeten we allemaal naar Drente, die zijn me toch aan het campaignen!
Wat zal het hier lekker rustig zijn deze zomer. Iedereen in die bloedhitte tussen de hunebedden.
Neeheeee, "maar vier dagen deze week", jij snothoofd!quote:Op maandag 26 april 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
On the bright side, 3 uur lesgeven dat is like 102727898 kcal. Ik begin vast met eten en hou niet meer op tot vannacht. En en en mijn droger doet het wel.
Ben je aan het thuiswerken?
Ja, dat kan toch. 4 werkdagen incl. een thuiswerkdag, primadonna met je balkon!quote:Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeheeee, "maar vier dagen deze week", jij snothoofd!
WIj hébben niet eens een droger Caro! Wel een balkon met wasrek, veel zonneschijn en harde wind. Lenen?
quote:Op maandag 26 april 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch. 4 werkdagen incl. een thuiswerkdag, primadonna met je balkon!
Met zo'n nassaal verkouden stemmetjequote:
Vrij of echt áchterlijk verslapen?quote:Op maandag 26 april 2010 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit Gert nou nijmeegs te proate?
* slaap uit ogen wrijft
quote:Op maandag 26 april 2010 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit Gert nou nijmeegs te proate?
* slaap uit ogen wrijft
Ook zo'n klein teringventje?quote:Op maandag 26 april 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
We hadden net een presentatie, gegeven door de verloren tweelingbroer van Huub van DGK. Echt als twee druppels water. Met lelijke schoenen.
Niet groot van stuk. Maar vooral echt bijna hetzelfde koppie. En lelijke kledingsmaak.quote:
Heb je hem natuurlijk weer niet verteld zodat hij nu nog niet weet dat hij zich anders moet kledenquote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet groot van stuk. Maar vooral echt bijna hetzelfde koppie. En lelijke kledingsmaak.
En nu?? Is iedereen hypergemotiveerd??quote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet groot van stuk. Maar vooral echt bijna hetzelfde koppie. En lelijke kledingsmaak.
Het is de eerste keer dat ik 'm zag, vind zelfs ik een beetje forward. Huub heb ik volgens mij wel eens gezegd dat ie een lelijke broek aan had die écht niet kon.quote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je hem natuurlijk weer niet verteld zodat hij nu nog niet weet dat hij zich anders moet kleden
Ik was er niet bij Cc, maar ik neem aan dat Bart z'n broek onmiddellijk uittrok bij die melding van jouquote:Op maandag 26 april 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik 'm zag, vind zelfs ik een beetje forward. Huub heb ik volgens mij wel eens gezegd dat ie een lelijke broek aan had die écht niet kon.
Of was dat Bart?
Dat is vast wel op YouTube te vinden.quote:Op maandag 26 april 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was er niet bij Cc, maar ik neem aan dat Bart z'n broek onmiddellijk uittrok bij die melding van jou
Mijn hele leven ligt op straat.quote:Op maandag 26 april 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is vast wel op YouTube te vinden.
En lekker dat hij wasquote:
dank je....ff kijken waarquote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Laysa, ik zou je helpen herinneren dat vanavond Army Wives weer van start gaat. Om 21.30u op Net 5.
Enjoy
En die eet je samenquote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn macaroni en pizza maar eens klaarmaken
Ik wist het nogquote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, vanavond is die docu over Sam. Zou half FOK! om 22u pm'en geloof ik.
quote:
Ik ga je lekker toch spammen. Als ik er aan denkquote:
[Docu] Sam, de jongen die niet stierf.quote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, zegt mij niks, waar gaat het over, wie is Sam en wat doet ie?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga je lekker toch spammen. Als ik er aan denk.
quote:
Die sla ik maar even over.quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[Docu] Sam, de jongen die niet stierf.
Wokgroente en kip door elkaar heen husselen. Ik had nog maar twee boterhammetjes op vandaag en dan smaakt alles Goddelijkquote:Op maandag 26 april 2010 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat?
Nee gogem, spelletjequote:
quote:
En bedanktquote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Loeidruk hier![]()
Nah, dan tief ik ook maar op, zoveel mensen om mij heen is onverdraaglijk
Speelde er een miep in?quote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een geweldige serie ook weer op Discovery, over die Zwaardvissers![]()
Die schipper Linda is volgens mij die miep die ook in "The perfect Storm" speelde
Die kapitein, dat was een actricequote:
En nepmiep dusquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef D. het volgende:
Ik ben D., ben zoveel jaar en doe miep miep na
Miep miep
Ik heb dan ook al heel wat jaren aan mijn act kunnen schavenquote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
woowwwww niet te onderscheiden van the real deal
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nepmiep dus![]()
Heeft je zoon een leuke 2e verjaardag gehad en waren de traktaties een succes?
Lijkt me een niet boeiend boek, dus ik gun het 'de rest'quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan een interessant boek winnen op SEX:
[PRIJSVRAAG!] Wie is er bang voor Linda?!
Das dan ook wel te horenquote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al heel wat jaren aan mijn act kunnen schaven
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, in die film wel. Maar ze was dus alleen maar actrice?
Dat is heel aardig van je.quote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me een niet boeiend boek, dus ik gun het 'de rest'
Het kastje wat je bij Fok won?quote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb ruzie met mijn digitale kastje, hij zend geen zenders uit, wel het onderschrift wat er moet zijn
De floeperd wilt natuurlijk nog een paar dagen zijn verjaardag vieren, voordat hij zich 6 jaar voeltquote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zei dat iedereen een cakeje had genomen.
Maar hij voelt zich nog geen 6 dus hij is het nog niet volgens hem
Neequote:
Woensdagavond komt er nog meer visitequote:Op maandag 26 april 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De floeperd wilt natuurlijk nog een paar dagen zijn verjaardag vieren, voordat hij zich 6 jaar voelt
Dan zal jij het onderhand ook wel een beetje zat zijnquote:
Nou behoorlijkquote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal jij het onderhand ook wel een beetje zat zijn
opgelostquote:Op maandag 26 april 2010 08:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag er pas in een ander topic ook al een...... even denken waar dat was.
Edit, gevonden: Aure
door de medicijnen?quote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had je al gezien...en das best knap want ik zie ietwat onscherp momentueel
quote:Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had je al gezien...en das best knap want ik zie ietwat onscherp momentueel
Nu? Morgen dusquote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef Kally het volgende:Ik bel morgen wel, ik wil een nieuw kastje en wel nu dus
Wie is die snuiter potloodvisquote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
is bijna net zo raar als dat iemand straks jouw ava heeft
quote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
is bijna net zo raar als dat iemand straks jouw ava heeft
quote:
een potloodventerquote:Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie is die snuiter potloodvis![]()
En wie noemt zich trouwens potloodvis
Maar die van mij is nog mooier zelfsquote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
die kans is pas groot als je zo'n hele mooie hebt als ik
oepsquote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat in combinatie met een soort van ontstoken oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |