De titel van die docu is wel op SBS-niveau ja. "Help ik kan niet stoppen met schelden"quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Sbs is weer fout, ze zeggen dat mensen met GTS (korte benaming) constant schelden, dit is niet waar, mijn zusje heeft GTS en heeft het niet zo erg, maar heeft toch het naamplaatje GTS opprikt gekregen..
Dus niet iedereen met GTS scheld de hele dag en kan daar niet mee ophouden..
Dat moet jij hier neerzetten van je zusje omdat ze je anders verrotscheld.quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Sbs is weer fout, ze zeggen dat mensen met GTS (korte benaming) constant schelden, dit is niet waar, mijn zusje heeft GTS en heeft het niet zo erg, maar heeft toch het naamplaatje GTS opprikt gekregen..
Dus niet iedereen met GTS scheld de hele dag en kan daar niet mee ophouden..
Ik prefereer [Centraal] NOS Barcelona - Internazionale 28 april #1quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[Centraal] SBS6 Smaakpolitie & gille de la tourette docu 28 april # 1
Woensdag is het een feit
Dan zou het Champignons League zijn debielquote:
Dat is toch niet de bedoelingquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Jullie posten te snel, ik kan geen andere topics lezen
Ik heb er al 937862473865235quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik denk niet dak aan de tienduizend posts kom vandaag
Sta je wel op 1 in de dagtop danquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
misschienquote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat moet jij hier neerzetten van je zusje omdat ze je anders verrotscheld.
Maak maar aanquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik prefereer [Centraal] NOS Barcelona - Internazionale 28 april #1
Nog 42 dan heb ik er 15k, dat moet lukkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |