http://nl.wikipedia.org/wiki/1890quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
In mijn tijd () had je dat nog niet. Ach ja, die woeste jaren '90
.
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?quote:
Het ontsmetquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Gaaf een upright bassquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Nope ken het wel, maar is mijn roeping nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Gaaf een upright bass![]()
![]()
Speel je met een stijkstok?
Whoa, bruut!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo. Black enough for ya?.
[ afbeelding ]
Steve Harris is een baasquote:Op zondag 2 mei 2010 02:20 schreef Witchfynder het volgende:
En opeens weet je wat je wilt!
Ik wil met die hals die ik eerder postte toch een witte Precision maken, a la deze:
[ afbeelding ]
Maar met chromen brug. Let ook op die nep-binding. Dat wil ik ook wel
.
Dat alles natuurlijk als ode aan deze man:
[ afbeelding ].
Alleen die slagplaat ga ik denk ik wel zwart doen. Tenzij ik ineens geniaal aan een verchroomde slagplaat kan komen.
Lang leve hoi-ik-ben-linkshandig?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:28 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Steve Harris is een baas![]()
Enneh, betreft die slagplaat, lang leve Ebay?
Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabillyquote:Op zondag 2 mei 2010 03:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even wat meningen pijlen, zit er aan te denken me contrabas witte randjes te geven. Vinden jullie dat mooier of moet ik hem gewoon effen houden.
Ja ik vind het echt heel moeilijk, vind uhm nu kei mooi. Maar het wit maken lijkt ook gaaf, maar wat als ik t niet mooi vind dat heb ik me contrabas verkloot. Erg moeilijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabilly
Maar effen vind ik wel gewoon mooier (maar met binding dus gaver)
njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..quote:
Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..
Maarja beetje contrabas kost nogal wat.
Ik vind hem niet zo * bloos*quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!
http://www.thomann.de/nl/thomann_kontrabass_rockabilly_weiss.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |