abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:47:38 #51
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80781016
In mijn tijd ( ) had je dat nog niet. Ach ja, die woeste jaren '90 .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80781588
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
In mijn tijd ( ) had je dat nog niet. Ach ja, die woeste jaren '90 .
http://nl.wikipedia.org/wiki/1890



http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80786611
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef KaMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pleisterspray!
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:45:37 #54
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80787243
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Het ontsmet
pi_80790237
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Gaaf een upright bass

Speel je met een stijkstok?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 28 april 2010 @ 07:48:57 #56
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80793336
Strijkstok .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80796030
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf een upright bass

Speel je met een stijkstok?
Nope ken het wel, maar is mijn roeping niet
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 28 april 2010 @ 16:09:38 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80808313
Zo. Black enough for ya? .

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:14:26 #59
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80808498
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo. Black enough for ya? .

[ afbeelding ]
Whoa, bruut!
  woensdag 28 april 2010 @ 16:54:23 #60
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80810006
Ja he? Maar vindt die maar eens terug in je zwarte standaard op een donker podium .

Ik wil een Precision body! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:57:43 #61
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80810120
Heheh zoiets had ik ook in gedachten met mijn Jazz
Maar ik denk dat ik 'm verder laat zoals 'ie is, aangezien die dunne Geddy hals echt heerlijk speelt
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:20:48 #62
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80921961
En opeens weet je wat je wilt!

Ik wil met die hals die ik eerder postte toch een witte Precision maken, a la deze:



Maar met chromen brug . Let ook op die nep-binding. Dat wil ik ook wel .

Dat alles natuurlijk als ode aan deze man:



.

Alleen die slagplaat ga ik denk ik wel zwart doen. Tenzij ik ineens geniaal aan een verchroomde slagplaat kan komen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:28:59 #63
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80922100
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:20 schreef Witchfynder het volgende:
En opeens weet je wat je wilt!

Ik wil met die hals die ik eerder postte toch een witte Precision maken, a la deze:

[ afbeelding ]

Maar met chromen brug . Let ook op die nep-binding. Dat wil ik ook wel .

Dat alles natuurlijk als ode aan deze man:

[ afbeelding ]

.

Alleen die slagplaat ga ik denk ik wel zwart doen. Tenzij ik ineens geniaal aan een verchroomde slagplaat kan komen .
Steve Harris is een baas

Enneh, betreft die slagplaat, lang leve Ebay?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:31:08 #64
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80922122
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:28 schreef J0ttem het volgende:

[..]

Steve Harris is een baas

Enneh, betreft die slagplaat, lang leve Ebay?
Lang leve hoi-ik-ben-linkshandig? .

Edit: verdomd, hij biedt het nog als optie aan ook . Maar voor die prijs kan ik hier vast een metaalbewerker vinden en dan laten verchromen. Eens uitzoeken wat dat kost.

Maar om te beginnen vind ik een zwarte slagplaat ook prima hoor .

[ Bericht 10% gewijzigd door Witchfynder op 02-05-2010 02:43:44 ]
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 2 mei 2010 @ 03:16:40 #65
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_80922481
Even wat meningen pijlen, zit er aan te denken me contrabas witte randjes te geven. Vinden jullie dat mooier of moet ik hem gewoon effen houden.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 2 mei 2010 @ 09:28:31 #66
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80923358
quote:
Op zondag 2 mei 2010 03:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even wat meningen pijlen, zit er aan te denken me contrabas witte randjes te geven. Vinden jullie dat mooier of moet ik hem gewoon effen houden.
Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabilly

Maar effen vind ik wel gewoon mooier (maar met binding dus gaver)
pi_80966655
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:

[..]

Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabilly

Maar effen vind ik wel gewoon mooier (maar met binding dus gaver)
Ja ik vind het echt heel moeilijk, vind uhm nu kei mooi. Maar het wit maken lijkt ook gaaf, maar wat als ik t niet mooi vind dat heb ik me contrabas verkloot. Erg moeilijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 13:40:18 #68
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80966685
Vooral zo laten dan!
pi_80967593
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef KaMo het volgende:
Vooral zo laten dan!
njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..
Maarja beetje contrabas kost nogal wat.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 14:12:14 #70
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80967899
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..
Maarja beetje contrabas kost nogal wat.
Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!
http://www.thomann.de/nl/thomann_kontrabass_rockabilly_weiss.htm
pi_80971467
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef KaMo het volgende:

[..]

Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!
http://www.thomann.de/nl/thomann_kontrabass_rockabilly_weiss.htm
Ik vind hem niet zo * bloos*
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 15:52:35 #72
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80971544
Waarom hebben contrabassen altijd die kale plek op de hals? Is dat deel ook niet gelakt ofzo?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80975526
Kale plek?

graag een pijltje erbij ofzo
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 17:57:09 #74
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80976073


Zie links . Zie ik bij alle modellen en merken eigenlijk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80976838
Daar gaat je hand steeds langst snap je? daarom is t kaal.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')