http://nl.wikipedia.org/wiki/1890quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
In mijn tijd () had je dat nog niet. Ach ja, die woeste jaren '90
.
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?quote:
Het ontsmetquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Gaaf een upright bassquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Nope ken het wel, maar is mijn roeping nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Gaaf een upright bass![]()
![]()
Speel je met een stijkstok?
Whoa, bruut!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo. Black enough for ya?.
[ afbeelding ]
Steve Harris is een baasquote:Op zondag 2 mei 2010 02:20 schreef Witchfynder het volgende:
En opeens weet je wat je wilt!
Ik wil met die hals die ik eerder postte toch een witte Precision maken, a la deze:
[ afbeelding ]
Maar met chromen brug. Let ook op die nep-binding. Dat wil ik ook wel
.
Dat alles natuurlijk als ode aan deze man:
[ afbeelding ].
Alleen die slagplaat ga ik denk ik wel zwart doen. Tenzij ik ineens geniaal aan een verchroomde slagplaat kan komen.
Lang leve hoi-ik-ben-linkshandig?quote:Op zondag 2 mei 2010 02:28 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Steve Harris is een baas![]()
Enneh, betreft die slagplaat, lang leve Ebay?
Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabillyquote:Op zondag 2 mei 2010 03:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even wat meningen pijlen, zit er aan te denken me contrabas witte randjes te geven. Vinden jullie dat mooier of moet ik hem gewoon effen houden.
Ja ik vind het echt heel moeilijk, vind uhm nu kei mooi. Maar het wit maken lijkt ook gaaf, maar wat als ik t niet mooi vind dat heb ik me contrabas verkloot. Erg moeilijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabilly
Maar effen vind ik wel gewoon mooier (maar met binding dus gaver)
njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..quote:
Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..
Maarja beetje contrabas kost nogal wat.
Ik vind hem niet zo * bloos*quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!
http://www.thomann.de/nl/thomann_kontrabass_rockabilly_weiss.htm
Geen idee ik vermoed dat ze hem daarom niet verven, spuiten whatever omdat de hand er langst gaat. Anders zou ik het echt niet weten.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef KaMo het volgende:
Waarom is hij dan al kaal als je hem koopt?
Bij mijn basgitaar is het ook gewoon zwart, en daar komt mijn hand ook steeds langs.
De mijne heeft het niet..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:59 schreef KaMo het volgende:
Ik denk dat het comfortabeler speelt inderdaad!
Zou inderdaad kunnen ja..quote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
het is meer om het een versleten look te geven denk ik
Nee is van t trekken aan de snaren,quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef Witchfynder het volgende:
Waarschijnlijk omdat je geen kale nek hebt, blijkbaar.
Wat voor muziek speel je eigenlijk?
Jaag der niet weg hequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Rock & roll chick. Speel je dan met een hip kapsel en een polkadot jurk met petticoats?
.
Nee hoor hahaha.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Rock & roll chick. Speel je dan met een hip kapsel en een polkadot jurk met petticoats?
.
haha, heb al gezocht maar ik heb helemaal geen foto's van mij met m'n contrabas maar zal daar binnenkort eens verandering in brengen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
Nou raken we wel benieuwd natuurlijk.
Trouwens, voor al onze vriendinnen:
[ afbeelding ].
Nou het zal zo ie zo al een zuur iets worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef KaMo het volgende:
Oei, we hopen mee op het beste van de verzekering. Maar ik denk dat dit nog wel een zuur iets gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |