abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:47:38 #51
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80781016
In mijn tijd ( ) had je dat nog niet. Ach ja, die woeste jaren '90 .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80781588
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
In mijn tijd ( ) had je dat nog niet. Ach ja, die woeste jaren '90 .
http://nl.wikipedia.org/wiki/1890



http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80786611
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:37 schreef KaMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pleisterspray!
Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:45:37 #54
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80787243
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Het ontsmet
pi_80790237
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanx werkt dat ook een beetje bevoordelijk voor het helen?
Tja darmsnaren (contrabas)
Gaaf een upright bass

Speel je met een stijkstok?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 28 april 2010 @ 07:48:57 #56
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80793336
Strijkstok .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80796030
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gaaf een upright bass

Speel je met een stijkstok?
Nope ken het wel, maar is mijn roeping niet
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 28 april 2010 @ 16:09:38 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80808313
Zo. Black enough for ya? .

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:14:26 #59
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80808498
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo. Black enough for ya? .

[ afbeelding ]
Whoa, bruut!
  woensdag 28 april 2010 @ 16:54:23 #60
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80810006
Ja he? Maar vindt die maar eens terug in je zwarte standaard op een donker podium .

Ik wil een Precision body! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:57:43 #61
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80810120
Heheh zoiets had ik ook in gedachten met mijn Jazz
Maar ik denk dat ik 'm verder laat zoals 'ie is, aangezien die dunne Geddy hals echt heerlijk speelt
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:20:48 #62
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80921961
En opeens weet je wat je wilt!

Ik wil met die hals die ik eerder postte toch een witte Precision maken, a la deze:



Maar met chromen brug . Let ook op die nep-binding. Dat wil ik ook wel .

Dat alles natuurlijk als ode aan deze man:



.

Alleen die slagplaat ga ik denk ik wel zwart doen. Tenzij ik ineens geniaal aan een verchroomde slagplaat kan komen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:28:59 #63
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_80922100
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:20 schreef Witchfynder het volgende:
En opeens weet je wat je wilt!

Ik wil met die hals die ik eerder postte toch een witte Precision maken, a la deze:

[ afbeelding ]

Maar met chromen brug . Let ook op die nep-binding. Dat wil ik ook wel .

Dat alles natuurlijk als ode aan deze man:

[ afbeelding ]

.

Alleen die slagplaat ga ik denk ik wel zwart doen. Tenzij ik ineens geniaal aan een verchroomde slagplaat kan komen .
Steve Harris is een baas

Enneh, betreft die slagplaat, lang leve Ebay?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  zondag 2 mei 2010 @ 02:31:08 #64
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80922122
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:28 schreef J0ttem het volgende:

[..]

Steve Harris is een baas

Enneh, betreft die slagplaat, lang leve Ebay?
Lang leve hoi-ik-ben-linkshandig? .

Edit: verdomd, hij biedt het nog als optie aan ook . Maar voor die prijs kan ik hier vast een metaalbewerker vinden en dan laten verchromen. Eens uitzoeken wat dat kost.

Maar om te beginnen vind ik een zwarte slagplaat ook prima hoor .

[ Bericht 10% gewijzigd door Witchfynder op 02-05-2010 02:43:44 ]
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 2 mei 2010 @ 03:16:40 #65
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_80922481
Even wat meningen pijlen, zit er aan te denken me contrabas witte randjes te geven. Vinden jullie dat mooier of moet ik hem gewoon effen houden.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 2 mei 2010 @ 09:28:31 #66
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80923358
quote:
Op zondag 2 mei 2010 03:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even wat meningen pijlen, zit er aan te denken me contrabas witte randjes te geven. Vinden jullie dat mooier of moet ik hem gewoon effen houden.
Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabilly

Maar effen vind ik wel gewoon mooier (maar met binding dus gaver)
pi_80966655
quote:
Op zondag 2 mei 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:

[..]

Als het goed gebeurt is het wel gaaf, erg rockabilly

Maar effen vind ik wel gewoon mooier (maar met binding dus gaver)
Ja ik vind het echt heel moeilijk, vind uhm nu kei mooi. Maar het wit maken lijkt ook gaaf, maar wat als ik t niet mooi vind dat heb ik me contrabas verkloot. Erg moeilijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 13:40:18 #68
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80966685
Vooral zo laten dan!
pi_80967593
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef KaMo het volgende:
Vooral zo laten dan!
njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..
Maarja beetje contrabas kost nogal wat.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 14:12:14 #70
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80967899
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

njah misschien als ik ooit geld teveel heb dat ik er een bij koop..
Maarja beetje contrabas kost nogal wat.
Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!
http://www.thomann.de/nl/thomann_kontrabass_rockabilly_weiss.htm
pi_80971467
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef KaMo het volgende:

[..]

Zal geen topding zijn, maar de looks heeft hij wel!
http://www.thomann.de/nl/thomann_kontrabass_rockabilly_weiss.htm
Ik vind hem niet zo * bloos*
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 15:52:35 #72
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80971544
Waarom hebben contrabassen altijd die kale plek op de hals? Is dat deel ook niet gelakt ofzo?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80975526
Kale plek?

graag een pijltje erbij ofzo
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 17:57:09 #74
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80976073


Zie links . Zie ik bij alle modellen en merken eigenlijk.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_80976838
Daar gaat je hand steeds langst snap je? daarom is t kaal.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 18:54:33 #76
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80977867
Waarom is hij dan al kaal als je hem koopt?

Bij mijn basgitaar is het ook gewoon zwart, en daar komt mijn hand ook steeds langs.
pi_80977904
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef KaMo het volgende:
Waarom is hij dan al kaal als je hem koopt?

Bij mijn basgitaar is het ook gewoon zwart, en daar komt mijn hand ook steeds langs.
Geen idee ik vermoed dat ze hem daarom niet verven, spuiten whatever omdat de hand er langst gaat. Anders zou ik het echt niet weten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-05-2010 19:16:16 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 3 mei 2010 @ 18:59:55 #78
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_80978047
Ik denk dat het comfortabeler speelt inderdaad!
pi_80978712
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:59 schreef KaMo het volgende:
Ik denk dat het comfortabeler speelt inderdaad!
De mijne heeft het niet..

M'n vorige wel zie ik nu op de foto's.

Echt slecht dat ik t nu pas zie hahaa
I solemnly swear i'm up to no good
pi_80979537
het is meer om het een versleten look te geven denk ik
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_81034635
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
het is meer om het een versleten look te geven denk ik
Zou inderdaad kunnen ja..


Ennuh ik heb alweer een blaar...
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:45:33 #82
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81037138
Waarschijnlijk omdat je geen kale nek hebt, blijkbaar .

Wat voor muziek speel je eigenlijk?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81040067
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef Witchfynder het volgende:
Waarschijnlijk omdat je geen kale nek hebt, blijkbaar .

Wat voor muziek speel je eigenlijk?
Nee is van t trekken aan de snaren,

En ik ben er nog niet echt goed in ofzo. Maar ben vooral gericht op het Rock & Roll.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:52:46 #84
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81046418
Rock & roll chick . Speel je dan met een hip kapsel en een polkadot jurk met petticoats? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:23:32 #85
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81047384
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Rock & roll chick . Speel je dan met een hip kapsel en een polkadot jurk met petticoats? .
Jaag der niet weg he
pi_81047717
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
Rock & roll chick . Speel je dan met een hip kapsel en een polkadot jurk met petticoats? .
Nee hoor hahaha.

Als je me ziet lopen zou je het me ook niet geven
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:12:58 #87
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81048963
Nou raken we wel benieuwd natuurlijk .

Trouwens, voor al onze vriendinnen:



.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:29:59 #88
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81049488
Als we ooit bandshirts gaan drukken, wil ik dat stiekem op de achterkant laten drukken
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:15:39 #89
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81052481
.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81053878
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
Nou raken we wel benieuwd natuurlijk .

Trouwens, voor al onze vriendinnen:

[ afbeelding ]

.
haha, heb al gezocht maar ik heb helemaal geen foto's van mij met m'n contrabas maar zal daar binnenkort eens verandering in brengen.

Of misschien staan er her en der wel wat op t internet.. zal eens kijken
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:07:38 #91
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81062192
We zijn benieuwd! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:02:52 #92
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81064808
Ik wil Bartolini 9J1 pickups
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:00:40 #93
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81067680
Zo, maar eens flats op mijn Samick gezet. Ik had die snaren nog liggen. Klinkt best ook. Net maar een tijdje Iron Maiden gespeeld, fingerstyle (wat ik niet vaak doe)...lekker die DiMarzio Split P laten ratelen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81127784
Ongelukje met de contrabas gehad. Najah niet ik en t is ook niet moedwillig gegaan.

Had gisteren een vriendin van me op bezoek die eens in de zoveel tijd een flinke epileptische aanval krijgt.
Nu gebeurde het ook zomaar uit het niets.

Maarja ze stond vlakbij m'n contrabas, toen zij op de grond lag had ik te laat door dat hij daar wel erg gevaarlijk stond, gevolg ze schopt er met zo'n stuiptrekking van de benen tegenaan (daar zit ook behoorlijk wat kracht achter) en hij klettert op de vloer en nu behoorlijk wat schade.

Hem vandaag weggebracht, maar ze zijn daar bang dat dat mij klauwen vol met geld gaat kosten.

Ook is niet duidelijk of zoiets verzekerd zal worden.

En die vriendin wil ik er niet voor laten opdraaien gezien zij er gewoon niks aan kan doen.

Dus voel me nu behoorlijk klote.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:50:18 #95
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81133710
Oei, we hopen mee op het beste van de verzekering. Maar ik denk dat dit nog wel een zuur iets gaat worden.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:05:59 #96
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81134544
Ja idd. Ik hoop goede hoop voor je, TP!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81134738
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:50 schreef KaMo het volgende:
Oei, we hopen mee op het beste van de verzekering. Maar ik denk dat dit nog wel een zuur iets gaat worden.
Nou het zal zo ie zo al een zuur iets worden.

Deze heeft een superfijn geluid. Moet je bij een nieuwere maar afwachten.. want hoe ouder hoe mooier het geluid.

Ook zal als hij weer helemaal opgeknapt kan worden het geluid anders wordne gezien de zijkant en voorkant kapot zijn.

In de hals loopt ene grote horizontale scheur.
En in de krul zie je een barst zitten.
Verder is een van mijn stemknoppen verbogen en die heeft daar ook weer het een en ander aangericht.

Hoe een klap op de grond en een trap je instrument totaal kan verwoesten..

Maarja op zo'n moment denk je er echt niet aan dat ding eventjes aan de kant te zetten, was een grote tafel aan het verschuiven zodat ze der hoofd niet kon bezeren.

Persoonlijk denk ik dat ik er voorlopig uitlig...Zo ie zo tot hij gemaakt is.. verzekering reageerde niet bepaald positief. Dus om een andere te kopen zal er even gespaard moeten worden.

Net of er een stukje van jezelf sterft op zo'n moment.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81209064
Je vriendin heeft toch wel een WA verzekering?

Dit is een geval van haar wettelijk aansprakelijk stellen zodat haar verzekeraar jouw schade kan vergoeden.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 9 mei 2010 @ 13:45:55 #99
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81210553
Ik weet echt allemaal niet meer hoe het zit.. En ik heb echt geen zin in een hele sleep van geregel.. Maarja ik probeer nog een aantal dingen en dan zien we wel.. blijven hopen maar.

Ik begin ook te vermoeden dat die vriendin haar zaakjes niet zo goed geregeld heeft.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 9 mei 2010 @ 18:50:52 #100
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81221508
Dan nog haar wettelijk aansprakelijk stellen. Ze kan dan wel niks aan haar aandoening doen, maar jij ook niet en jij leidt schade. Kans is dat met haar aandoening ze verplicht een bepaalde mate van verzekering moet hebben. Een meisje op de school waar mijn moeder werkt donderde geregeld van trappen en gooide planten en weetikhet om wanneer ze een aanval krijgt. Denk niet dat al die schade uit het niets betaald werd.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')