http://www.fender.com/customshop/dealers/quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ga over een paar dagen naar New York, daar zal toch wel iets van een Fender winkel zijn toch?
Picsquote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn hals en brug zijn binnen. Damn, zo'n BadAss voelt wel zwaar. Nu nog bedenken waar ik hem op ga schroeven
. Misschien bewaar ik hem wel voor wanneer ik een Precisionbody heb.
Welke wil je?quote:Op maandag 26 april 2010 15:22 schreef Rechterbal het volgende:
tvp!
Ik moet echt eens leren sparen. Mijn nieuwe bas komt er nooit
Van de verkoper:quote:Op maandag 26 april 2010 14:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik wil nieuwe snaren maar heb er geen geld voor![]()
Goed he, ik zag het gelijkquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef J0ttem het volgende:
Oh btw, m'n Stealth/Maple Jazz is af(op de zwarte P-Bass knopjes na, maar die verwacht ik volgende week)
[ afbeelding ]
Schroef 'm erachter koop extra stemknoppen veil de topkam bij en whoppa een 8 stringquote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn hals en brug zijn binnen. Damn, zo'n BadAss voelt wel zwaar. Nu nog bedenken waar ik hem op ga schroeven
. Misschien bewaar ik hem wel voor wanneer ik een Precisionbody heb.
You're weirdquote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Schroef 'm erachter koop extra stemknoppen veil de topkam bij en whoppa een 8 string![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |