quote:Op zondag 25 april 2010 16:42 schreef Stinkerd het volgende:
Ik wil beginnen met basgitaar spelenen nu vroeg ik mij af of dit een leuke beginnersbas is:
Body: Solid basswood
Body Top: None
Body Binding: None
Neck: 1pc hard maple
Neck Binding: None
Neck Construction: Bolt-on neck
Fingerboard: 1pc hard maple
Fingerboard Inlay: 7mm black dot
Headstock Binding: None
Head Machine: Indie diecast bass
Top Nut: Graphite
Bridge: Wilkinson WBBC
Hardware: Gold or chrome
Pickups: 2 single JB/Standard
Electrics: 2 volume, 1 tone
Truss Rod: 2-way dual action
Scale Length/Frets: 864mm(34")/20 frets
Finish: Laked blue
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 17:30 schreef KaMo het volgende:
De specs klinken goed, maar ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal in elkaar zit, wat is de prijs?
Pics + verhaaltje?quote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef J0ttem het volgende:
tvp
Gisteren naar de BGF-meeting geweest, was zeer geslaagd
Voor niet veel meer heb je een nieuwe Squier VMquote:
Pics moeten nog geupload wordenquote:
Ik ga nog even verder met de markt verkennen! bedankt voor de tipquote:Op zondag 25 april 2010 17:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Voor niet veel meer heb je een nieuwe Squier VM
http://www.thomann.de/nl/fender_squier_vint_mod_jazz_nt.htm
En daar kan witchfynder je alles over vertellen!
Kloptquote:Op zondag 25 april 2010 17:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Voor niet veel meer heb je een nieuwe Squier VM
http://www.thomann.de/nl/fender_squier_vint_mod_jazz_nt.htm
En daar kan witchfynder je alles over vertellen!
Prachtigquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef J0ttem het volgende:
Oh btw, m'n Stealth/Maple Jazz is af(op de zwarte P-Bass knopjes na, maar die verwacht ik volgende week)
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef J0ttem het volgende:
Oh btw, m'n Stealth/Maple Jazz is af(op de zwarte P-Bass knopjes na, maar die verwacht ik volgende week)
[ afbeelding ]
http://www.fender.com/customshop/dealers/quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ga over een paar dagen naar New York, daar zal toch wel iets van een Fender winkel zijn toch?
Picsquote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn hals en brug zijn binnen. Damn, zo'n BadAss voelt wel zwaar. Nu nog bedenken waar ik hem op ga schroeven
. Misschien bewaar ik hem wel voor wanneer ik een Precisionbody heb.
Welke wil je?quote:Op maandag 26 april 2010 15:22 schreef Rechterbal het volgende:
tvp!
Ik moet echt eens leren sparen. Mijn nieuwe bas komt er nooit
Van de verkoper:quote:Op maandag 26 april 2010 14:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik wil nieuwe snaren maar heb er geen geld voor![]()
Goed he, ik zag het gelijkquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Schroef 'm erachter koop extra stemknoppen veil de topkam bij en whoppa een 8 stringquote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, mijn hals en brug zijn binnen. Damn, zo'n BadAss voelt wel zwaar. Nu nog bedenken waar ik hem op ga schroeven
. Misschien bewaar ik hem wel voor wanneer ik een Precisionbody heb.
You're weirdquote:Op maandag 26 april 2010 19:42 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Schroef 'm erachter koop extra stemknoppen veil de topkam bij en whoppa een 8 string![]()
Je moet eelt kweken, he. Dus je moet door de blaren heen spelen in het begin. Wat je had kúnnen doen is vantevoren secondelijm op je vingertoppen kunnen smeren en laten drogen.Dan heb je een soort kunsteeltquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is meer van de tijd dat ik heb staan spelen.
Had secondelijm op mijn vingers, en heb wel eelt maar toch opengespeeld.. maar bedoel het meer om het u sneller te laten helen. En ik als vrouw zijnde wil natuurlijk niet teveel eelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet eelt kweken, he. Dus je moet door de blaren heen spelen in het begin. Wat je had kúnnen doen is vantevoren secondelijm op je vingertoppen kunnen smeren en laten drogen.Dan heb je een soort kunsteelt.
Alles beter als burgerlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had secondelijm op mijn vingers, en heb wel eelt maar toch opengespeeld.. maar bedoel het meer om het u sneller te laten helen. En ik als vrouw zijnde wil natuurlijk niet teveel eelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |