geen idee hoe het precies zit maar we krijgen er in ieder geval geen problemen meequote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen cijfer dus, maar dan straks ook minder compensatiepunten voor onvoldoendes ?
nou zo erg is et nou ook weer nietquote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarmee ik mijn bewijs weer geleverd zie, wie lacht er tegenwoordig nog om de TV
wij kunnen sowieso niet compenseren, je moet voldoendes halen bij onsquote:Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat bedoel ik
kan toch niet yuri!
Klopt ook niet echt, want Wim heeft ook Valjean zelf gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay de volgende keer zal ik hem omschrijven als de tegenstander van Jean Valdinges uit Les Mis
Multo bem, R está em Portugalquote:
e tu onde estas?quote:
R. is de lekkerste, dat welquote:
en dan was Ries Wimquote:Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klopt ook niet echt, want Wim heeft ook Valjean zelf gedaan
dat kan voor die lastige leerlingen nooit kwaadquote:Op maandag 26 april 2010 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R. is de lekkerste, dat welmaar het is af en toe wel een .....
Lisboa tb.quote:
nu moet ik natuurlijk wel een foto van R zienquote:Op maandag 26 april 2010 21:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R. is de lekkerste, dat welmaar het is af en toe wel een .....
grote vraag is natuurlijk of jij ook zo'n vergiet voetbalshawl foto gemaakt en geplaatst hebt ?quote:
Yepquote:Op maandag 26 april 2010 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan was Ries Wim
dat weet ik dan weer wel
TV als in televisie of TV als in TheVulture?quote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarmee ik mijn bewijs weer geleverd zie, wie lacht er tegenwoordig nog om de TV
televisie natuurlijk, want jou lachen we nooit uit, enkel maar toequote:Op maandag 26 april 2010 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
TV als in televisie of TV als in TheVulture?
en italie dan?quote:
zal hem weer eens vragen, anders pm ik hem welquote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu moet ik natuurlijk wel een foto van R zien![]()
komt nog wel, ben nog in recoveryquote:
se eu esqueci, desculpe, ¿mas de que?quote:
dat zeg je iedere keerquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal hem weer eens vragen, anders pm ik hem wel
dan vond je A-teens natuurlijk ook geweldig ?quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik ineens per toeval via het Engelse liedje voor het Songfestival tegenaan loop:
Oude video's van Steps... zo leukIk was een closet-fan *schaam
Ik vond die jongen met die bruine haren
en ik ken alleen maar het bovenste nummerquote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik ineens per toeval via het Engelse liedje voor het Songfestival tegenaan loop:
Oude video's van Steps... zo leukIk was een closet-fan *schaam
Ik vond die jongen met die bruine haren
mwah die weer niet... S Club 7 dan weer welquote:Op maandag 26 april 2010 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan vond je A-teens natuurlijk ook geweldig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |