dank voor de tipquote:Op maandag 26 april 2010 17:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Owh, maar als je Goodbye Lenin leuk vindt, dan vindt je Boxhagener Platz ook erg leuk
quote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw ang3l. Weet je nog onze eerste filmdate
.
quote:
Ik ben al een outcast vanwege mijn liefde voor piemels... laat mequote:
Ik welquote:
quote:
nee zouden vrijdag eindelijk spaans hebben van de nieuwe lerares maar ze was er niet dus over 3 weken maar weer eens proberenquote:
mag ik je dan wel l SCH d'n tweede noemen ?quote:Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben al een outcast vanwege mijn liefde voor piemels... laat me
op den Driesche ?quote:Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef wonderer het volgende:
*luistert naar de Nederlandse versie van Notre dame de paris en mist Wim erop*
Stel stomme eikels van de samenstelling
Van den Driessche, jaquote:
okay de volgende keer zal ik hem omschrijven als de tegenstander van Jean Valdinges uit Les Misquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee zouden vrijdag eindelijk spaans hebben van de nieuwe lerares maar ze was er niet dus over 3 weken maar weer eens proberen![]()
is goedquote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik spaans komen gevenof misschien R, zijn spaans s veel beter
ola taz bom, tudo bem contigoquote:
wie van de twee danquote:
jullie moeten Yuri via internet maar eens flink bijspijkeren, want zo loopt hij wel erg veel achterstand opquote:Op maandag 26 april 2010 21:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Hola
weer geen spaans gehad lees ik jajajaj, vaag ey, voldoende kan je zo ook wel op je buik schrijven
mwah ja...er is niks op tv :-)quote:Op maandag 26 april 2010 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij vroeg vandaag?
meestal toch pas na 23.00 uur ?![]()
wij krijgen dit jaar toch geen toets meer denk ikquote:Op maandag 26 april 2010 21:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Hola
weer geen spaans gehad lees ik jajajaj, vaag ey, voldoende kan je zo ook wel op je buik schrijven
sim obrigadquote:
maar zijn we normaal niet ook leuker vermaak dan TV ?quote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mwah ja...er is niks op tv :-)
neequote:Op maandag 26 april 2010 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zijn we normaal niet ook leuker vermaak dan TV ?
en geen cijfer dus, maar dan straks ook minder compensatiepunten voor onvoldoendes ?quote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij krijgen dit jaar toch geen toets meer denk ik
jeje shut up ben nog niet uitgesmiled van de eerste neequote:Op maandag 26 april 2010 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vast niet nog een keer zeggen zonder te lachen
zowel SCH als jij heb ik nooit gezien, dus dat jij er beter uitziet heb ik zelf niet proefondervindelijk vast kunnen stellen en is dus een subjectief gegeven, dat derhalve volledig ter uwer rekening isquote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben weer thuis van de tennisles... mijn leraar
En nee je mag me niet SCH de 2e noemen Stroekie... ik zie er veel beter uit
dat bedoel ikquote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen cijfer dus, maar dan straks ook minder compensatiepunten voor onvoldoendes ?
zelfs dat korte lontje heb je van hemquote:Op maandag 26 april 2010 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik ben weer thuis van de tennisles... mijn leraar
En nee je mag me niet SCH de 2e noemen Stroekie... ik zie er veel beter uit
quote:Op maandag 26 april 2010 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zelfs dat korte lontje heb je van hem
waarmee ik mijn bewijs weer geleverd zie, wie lacht er tegenwoordig nog om de TVquote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje shut up ben nog niet uitgesmiled van de eerste nee
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |