is korter dan dierentuin.quote:Op maandag 26 april 2010 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zoo.
ola amor fica bemquote:
Die waren er niet want het is voor de meesten geen fetish.quote:Op maandag 26 april 2010 13:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zal niet vragen naar eventuele fetisj ervaringen.
Niet een leuke krijger aan de haak geslagenquote:Op maandag 26 april 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren er niet want het is voor de meesten geen fetish.
Tis geen leatherfest!
Neuhquote:Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet een leuke krijger aan de haak geslagen?
Alsof we niet genoeg tranen plengen om elk vuur uit te dovenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee erik, dit gaan we zondag NIET maken op mijn parket!
Ja iedere marathon laten we onze blokkades verder varen he?quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof we niet genoeg tranen plengen om elk vuur uit te doven!
vrij vandaag ?quote:
quote:
Ja die ken ik van de serie SKINSquote:
Mijn favoriete actricequote:En Julianna Moore was ook weer erg goed![]()
Ja, Julianna Moore heeft bijna geheel Kidman van d'r troon gestoten in mijn lijstjequote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ken ik van de serie SKINS
Leuke acteur
[..]
Mijn favoriete actrice
Houden jij enAngel van Duitse films? En dan met name films die zich afspelen in Berlijn tijdens het communisme?quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof we niet genoeg tranen plengen om elk vuur uit te doven!
Once (echt je vind 'm tofquote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iedere marathon laten we onze blokkades verder varen he?
Wat hebben we voor deze ook alweer?
Micmac a tire-larigot
Lars and the real girl
Les choristes
Een van jequote:
Je kunt toch bij mensen niet in de slaapkamer kijken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die waren er niet want het is voor de meesten geen fetish.
Tis geen leatherfest!
Het feit dat jij meteen dress-up aan fetish koppeltquote:Op maandag 26 april 2010 16:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je kunt toch bij mensen niet in de slaapkamer kijken.
Duits wel. Communisme nee.quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Houden jij enAngel van Duitse films? En dan met name films die zich afspelen in Berlijn tijdens het communisme?
O die staat er bij mij niet eens in.quote:Op maandag 26 april 2010 16:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, Julianna Moore heeft bijna geheel Kidman van d'r troon gestoten in mijn lijstje
Maar dan ook niets met de periode van de jaren 60 - 70?quote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duits wel. Communisme nee.
Ik heb niets met politiek getinte films, of oorlogs films etc.
Goodbye Lenin is wel tof toch? En Das Leben der Anderen was ook mooi vond ik.quote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duits wel. Communisme nee.
Ik heb niets met politiek getinte films, of oorlogs films etc.
Ja die eerste vind ik leuk, maar dat is dan een luchterige soort film daarover. En meer de persoonlijke kant. Dat vind ik nog wel leuk. Die tweede heb ik wel, maar nog niet gezien. Alleen over het algemeen vind ik die thema's niet zo leuk, al zijn er natuurlijk uitzonderingen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goodbye Lenin is wel tof toch? En Das Leben der Anderen was ook mooi vond ik.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die staat er bij mij niet eens in.
Judi Dench en Cate Blanchett wel
O ik vind een zwaar thema niet erg, maar ik heb gewoon niets met politiek. In het dagelijks leven niet, en niet bin films.quote:Op maandag 26 april 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ook meestal wel zware thema's hoor. Zet zo'n film niet snel aan.
Euh, aj feul zeu miseraaaable... coz maaj knackebrot is op!quote:
Owh, maar als je Goodbye Lenin leuk vindt, dan vindt je Boxhagener Platz ook erg leukquote:Op maandag 26 april 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die eerste vind ik leuk, maar dat is dan een luchterige soort film daarover. En meer de persoonlijke kant. Dat vind ik nog wel leuk. Die tweede heb ik wel, maar nog niet gezien. Alleen over het algemeen vind ik die thema's niet zo leuk, al zijn er natuurlijk uitzonderingen.
ook weer spaans gehadquote:
Mijn eerste associatie met role playing is RPG. Mijn tweede associatie is een seksueel rollenspel. Maar dat zal wel komen door mijn verdorven puberale geest ofzo.quote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat jij meteen dress-up aan fetish koppelt
Fan zijn... ja...het leuk vinden ja...... het geil vinden? fetisch = sexueel. En ik geloof best dat die er tussen zitten, maar niet dat dat de meesten zijn
Catelaanse worstjes, en groentemix en gebruide krieltjesquote:
ik vind die film verpletterend mooi en indrukwekkend !quote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef Baltar het volgende:
Hebben jullie A Single Man al gezien?
Niet alle verkleedpartijen vallen onder roleplaying.quote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie met role playing is RPG. Mijn tweede associatie is een seksueel rollenspel. Maar dat zal wel komen door mijn verdorven puberale geest ofzo.
volledig mee eens !quote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Vond Kenny schattig en lief
En Julianna Moore was ook weer erg goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |