genieten?quote:
nou laar van mij maarquote:Op zondag 25 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op zondag 25 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 17:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Oooh... André Rouvoet is aan het twitteren op zondag.
religie = hypocrietquote:Op zondag 25 april 2010 17:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind het zo hypocriet overkomen.
Maar twitteren is niet werken toch?quote:Op zondag 25 april 2010 17:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind het zo hypocriet overkomen.
Als een politicus op twitter met een andere politicus aan het debatteren is, dan komt dat wat mij betreft heel dicht in de buurt van werken.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen tv mag kijken op zondag dan ook niet twitteren.quote:
Oh, dan zeer eensquote:Op zondag 25 april 2010 18:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als een politicus op twitter met een andere politicus aan het debatteren is, dan komt dat wat mij betreft heel dicht in de buurt van werken.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
JaNeuh, maar ik las laatst zo'n mooi citaat over een dode atheïst, die in zijn beste kleren in zijn kist ligt. "He's all dressed up but has nowhere to go."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
achja een dode christen gaat ook nergens heen dusquote:Op zondag 25 april 2010 18:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Neuh, maar ik las laatst zo'n mooi citaat over een dode atheïst, die in zijn beste kleren in zijn kist ligt. "He's all dressed up but has nowhere to go."
Heb je wel eens op zondag op de site van het Reformatorisch Dagblad gekeken? http://www.refdag.nl/zondagquote:
Ooh.... dus jij gelooft ook, alleen dat er niets is.quote:Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja een dode christen gaat ook nergens heen dus
dood is dood we gaan nergens heen en er is ook geen hoger wezen of ietsquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ooh.... dus jij gelooft ook, alleen dat er niets is.
Ik zelf weet het niet, ik ben nog nooit dood geweest. Ik geloof niets, maar sluit ook niets uit.
Dat hij gelooft wil niet zeggen dat hij een religie aanhangt, en de religie is hypocriet, niet het gelovenquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ooh.... dus jij gelooft ook, alleen dat er niets is.
Ik zelf weet het niet, ik ben nog nooit dood geweest. Ik geloof niets, maar sluit ook niets uit.
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 25 april 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hij gelooft wil niet zeggen dat hij een religie aanhangt, en de religie is hypocriet, niet het geloven
Meisjes met korte rokjes zijn ook leuk.quote:Op zondag 25 april 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
geef mij dan maar strakke lichamen in een strak shirt i.p.v rokjes
Niet echt. Het is een stuk logischer om te geloven dat er niks is omdat je geen bewijs hebt dat het tegendeel bewijst, dan geloven dat er wel iets is zonder dat daar bewijs voor is.quote:Op zondag 25 april 2010 18:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar het zeker weten dat er niets is, is net zo dom als het zeker weten dat er wel iets is.
Nee, je hebt geen bewijs voor het één of het ander.quote:Op zondag 25 april 2010 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet echt. Het is een stuk logischer om te geloven dat er niks is omdat je geen bewijs hebt dat het tegendeel bewijst, dan geloven dat er wel iets is zonder dat daar bewijs voor is.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen bewijs voor het één of het ander.
Stel ik heb hier een omgekeerd kopje. En ik vraag aan jou om te kiezen uit drie antwoorden:
1. Ik weet zeker dat er iets onder het kopje ligt
2. Ik weet zeker dat er niets onder het kopje ligt
3. Ik weet niet of er iets onder het kopje ligt: misschien wel, misschien niet
Wat kies je dan?
niet voor mijquote:Op zondag 25 april 2010 18:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Meisjes met korte rokjes zijn ook leuk..
DIe vergelijking klopt niet echt. 't is meer van:quote:Op zondag 25 april 2010 18:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen bewijs voor het één of het ander.
Stel ik heb hier een omgekeerd kopje. En ik vraag aan jou om te kiezen uit drie antwoorden:
1. Ik weet zeker dat er iets onder het kopje ligt
2. Ik weet zeker dat er niets onder het kopje ligt
3. Ik weet niet of er iets onder het kopje ligt: misschien wel, misschien niet
Wat kies je dan?
Afgezien van zelfmoord plegen bedoel je?quote:Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef oinaru_isan het volgende:
Je kunt vrij makkelijk verifiëren of er iets is na de dood.
ja foei stevequote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
Had dit niet nummer 2732 moeten zijn?
zomerregenquote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef MisterO het volgende:
WTF, het regent buiten!
Heb het al aangevraagd in het feedbacktopic.quote:
... zucht ...quote:
Ik zucht heul niet over je heen... mocht je willenquote:
Sjit... dat moet ik ook nog steeds doenquote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je gaat plinten plakken.
Hier wel, net een lekker stukje gefietstquote:Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Het voorspelde lekkere weer komt bij nader inzien toch niet.
Of je houdt je bekquote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je gaat plinten plakken.
wat heerlijk dit!quote:
One Song Gloryquote:
die geur van pas gemaaid gras en een frisse lentebui, de mooiste geurcombi die er isquote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ruikt heerlijk. Mocht ik sterven, dan met deze geur in mijn neus.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier wel, net een lekker stukje gefietst
Komt wel goed, wordt een hete zomer, schijntquote:
Oeh geilquote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt wel goed, wordt een hete zomer, schijnt
Erikquote:
nunoooo abraço-me muito fortequote:
obrigsdo amor tudo bem contigoquote:Op maandag 26 april 2010 00:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nunoooo abraço-me muito forte
mcafee ?quote:Op maandag 26 april 2010 01:08 schreef Steve het volgende:
Ik wilde 2 uur geleden gaan slapen, moes nog snel wat printen, inmiddels 2 uur verder omdat mijn computer steeds opnieuw opstartte.Hopelijk verholpen.
edit: niet dus.
Klinkt als de McAfee fuckup, maar dat was alleen met de update van woensdag/donderdag ....quote:Op maandag 26 april 2010 01:08 schreef Steve het volgende:
Ik wilde 2 uur geleden gaan slapen, moes nog snel wat printen, inmiddels 2 uur verder omdat mijn computer steeds opnieuw opstartte.Hopelijk verholpen.
edit: niet dus.
computer thuis heeft mcafee maar had nergens last vanquote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt als de McAfee fuckup, maar dat was alleen met de update van woensdag/donderdag ....
Ach, zo lang je geen enterprise product, of Total Protection gebruikt, je hebt geen Windows XP, of je update pas na 8 uur 's avonds, dan had je nergens last van!quote:Op maandag 26 april 2010 08:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
computer thuis heeft mcafee maar had nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |