maar waarom dan, you little shit.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Ik ben ZO blij dat ik niets in travestie zie!
Wat een gedoe zegEn nu maar de hele tijd nergens tegenaanbotsen met die nagels.
Da's toch geen leven?!
Leg je me weer dingetjes in de mond Mister EHBO?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Das alleen om op FOK! zielig te doen toch? Of is het nu over voor het uitgaan?
wat heeft ziek zijn met de zon te maken? daar knap je juist van op! Je bent toch geen vampire, right?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik was herstellende. Gister was al redelijk, voor het eerst weer gegeten.
Vandaag alles weer gegeten zonder misselijk te zijn.
Dus morgen mag ik de zon in.
En ik ga niet feesten-feesten als ik laat en alcohol en zo
Ik ga rustig naar ene feest overdag
iets heeeeel fouts en nerderigs
k merk t! Maar geef (bijna) overal antwoord op hoorquote:
BIJNA wel jaquote:
"Lightning bolt, lightning bolt!"quote:
hap hapquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leg je me weer dingetjes in de mond Mister EHBO?
Waar zie je dat ik uitga?
Hou het nou maar op thermometertjes en houten spateltjes he, ipv woorden
Ja ik bedoelde ook meer dat ik vind dat ik het huis uit magquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heeft ziek zijn met de zon te maken? daar knap je juist van op!
Ik heet wel Stephanquote:Je bent toch geen vampire, right?
Zou ie willenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heeft ziek zijn met de zon te maken? daar knap je juist van op! Je bent toch geen vampire, right?
Fout. 2x Death. Het pakte de eerste keer niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Lightning bolt, lightning bolt!"
"Sleep!"
"Death"
*Applaus*.
Alsof die dude ook niet vaker lightning bolt zegtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fout. 2x Death. Het pakte de eerste keer niet.
Oooooow ik moet jou ook alles uitleggen he
Ik speel D&D met een stel maten... maar we gaan echt niet verkleed elkaar met zwaarden te lijf... ben ooit wel eens naar zo'n fantasy-beurs geweest... vond het maar een treurige bedoeling.....quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BIJNA wel ja
Een vriend van me is nu trouwens 4 dagen op pad om te LARP-en
Baseballsquote:
Heb 1x AD&D gespeeld.... neh, niets voor mij. Veel te veel regels en dobbelstenen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik speel D&D met een stel maten... maar we gaan echt niet verkleed elkaar met zwaarden te lijf... ben ooit wel eens naar zo'n fantasy-beurs geweest... vond het maar een treurige bedoeling.....
Wellicht dat ik er nog wel 1 in de auto kan proppenquote:Op zondag 25 april 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat je het prachtig gaat vinden. En druk. Lijkt me tof om een keer te gaan.
Het ziet er vaak fantastisch uit... maar de mensen die er rond lopen straalden toch allemaal wat treurig uits in sociale zin... ik was daar met mijn toenmalige vriend en hij kende daar wat mensen die op de beurs stonden... het was een groot omhelsen, knuffelen, nog een keer omhelsen-gebeuren... iedereen alsof ze elkaar al jaren kenden... bleken ze elkaar ooit één keer gezien te hebben.... ik stond daar echt vanquote:Op zondag 25 april 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga dus naar de Elf Fantasy Fair
Was eigenlijk een beetje voor de gein. Zo van: Mooi weer, mensen en pakjes kijken
Maar we vonden dat we dan zelf ook maar verkleed moesten gaan dus zit ff last minute iets te knutselen
Sommige dingen zijn echt mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus we zien wel hoe we terugkomen: Met buikpijn van ’t lachen, of met zere ogen van al het moois :’)
*LOL*quote:Op zondag 25 april 2010 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ziet er vaak fantastisch uit... maar de mensen die er rond lopen straalden toch allemaal wat treurig uits in sociale zin... ik was daar met mijn toenmalige vriend en hij kende daar wat mensen die op de beurs stonden... het was een groot omhelsen, knuffelen, nog een keer omhelsen-gebeuren... iedereen alsof ze elkaar al jaren kenden... bleken ze elkaar ooit één keer gezien te hebben.... ik stond daar echt van
Ben er ook niet echt weg van.quote:
No can do. Morgen heb ik plannen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht dat ik er nog wel 1 in de auto kan proppen
Als je kleding hebt kun je nog mee
Sinds jij een sociaal leven hebt ben je NIET te genieten!quote:
each his own.quote:Op zondag 25 april 2010 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Nou ja, we gaan gewoon met 4 vrienden. En het is mooi weer.
Plus de outfits zijn wel erg mooi om te bewonderen en het kasteel schijnt SUPER mooi te zijn.
Ik ga als zwarte magier (hence the nailpolish) met ene lange zwarte mantel met kap en een soort venetiaans masker en een glazen bol. En dan heb ik als 't goed is 2 hulpjes bij (in zwart geklede engelen met zwarte vleugels) en het meisje gaat in een groen met witte jurk en witte vleugels. Die slacht ik nog wel ergens af
Een date?quote:
Neuhquote:Op zondag 25 april 2010 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
each his own.![]()
Maar als je helemaal opgetuigd bent, wel een foto maken. We willen het wel zien natuurlijk!
Geen sociale plannen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds jij een sociaal leven hebt ben je NIET te genieten!
quote:
O dan zal je de dvd van Israeli Auditions wel waarderen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef creno het volgende:
so de ju, die israëljongen van 't songfestival is in het echt nog beter !lekker dus!
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!quote:Op zondag 25 april 2010 00:32 schreef creno het volgende:
so de ju, die israëljongen van 't songfestival is in het echt nog beter !lekker dus!
Zeg ik iets raars als ik denk dat het voor de meesten ook een fetisj is? Dus dat ze na afloop in hun elven- of tovenaarspakje ook ehm... nou ja.quote:Op zondag 25 april 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga dus naar de Elf Fantasy Fair
Was eigenlijk een beetje voor de gein. Zo van: Mooi weer, mensen en pakjes kijken
Maar we vonden dat we dan zelf ook maar verkleed moesten gaan dus zit ff last minute iets te knutselen
Sommige dingen zijn echt mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus we zien wel hoe we terugkomen: Met buikpijn van ’t lachen, of met zere ogen van al het moois :’)
o die ziet er wel lekker uit!quote:Op zondag 25 april 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!
Harel Skaat. Mag mijn skaatje wel zijn.
je bedoelt zoals furries?quote:Op zondag 25 april 2010 00:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zeg ik iets raars als ik denk dat het voor de meesten ook een fetisj is? Dus dat ze na afloop in hun elven- of tovenaarspakje ook ehm... nou ja.
Hij heeft een songfesival-typische ballad. Maar kan wel zingenquote:Op zondag 25 april 2010 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die ziet er wel lekker uit!als ie ook nog een leuk nr. heeft.
Ik volg het niet zo, ik wacht wel op de halve finales.
Vorige zomer was ik strenger en dat ging ook best. Maar nu snack ik toch wel regelmatig en zoquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben niet echt zo bezig met mijn voedsel. Ja, ik let op met wat ik eet, maar ik laat niets staan. Als ik pizza wil, dan neem ik dat. Gelukkig kookt David vaak en die moet echt op alles letten vanwege zijn sport. Dus lucky me![]()
Maar jij bent toch ook geen Han Peekel? so why the dieet?
Eeeeeeeeeew hahaha... lightningbolt lightningbolt, swallow bitch!quote:Op zondag 25 april 2010 00:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zeg ik iets raars als ik denk dat het voor de meesten ook een fetisj is? Dus dat ze na afloop in hun elven- of tovenaarspakje ook ehm... nou ja.
wist je dat het WK subforum weer open is met een forum over mooie voetbalmeneren ?quote:Op zondag 25 april 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Bijna goedemiddag... zometeen een wandeling maken door de natuur met..... fuck de hooikoorts
o ja, ik vond ze toch wel errug jong.quote:Op zondag 25 april 2010 12:46 schreef MisterO het volgende:
Auw auw auw mn hoofd doet auw. Leuke avond gehadik heb trouwens nergens gezegd dat ik alleen maar op stap ging om een jongen te versieren.. Ik ging gezellig met 2 vrienden van me, veel gelachen, toch weer gezien dat ik beter de reguliers kan vermijden. Alleen maar oudjes tegenwoordig.. Andere plekken zijn veel leuker
![]()
Ik ben naar het Vondelpark!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |