Jouw moeder heeft MS toch als ik het goed begrepen heb?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie ik? Dit jaar nog niet. Ik wil er zijn voor mijn moeder. Ja, klinkt erg handtasserig, maar dat is het niet. Daarom kom ik ook weer terug hier voor onbepaalde tijd. Foute boel.
Gelukkig kan ik nog teren op wat ik verdiende met mijn vorige banen.
Na-apertquote:
Vandaag ook weer gemaakt, maar dan met vanille-yoghurtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
Zelfs met twee pakjes (nep)suiker vind ik een smoothie met yoghurt en aardbeien te zuur
Bitchquote:
1 van de basisbeginselen van het Rode Kruis is vrijwilligheid. Personeel dat in dienst is ondersteunt de vrijwilligers. Ik ben 'gewoon' vrijwilliger EHBO (en chauffeur, bestuurslid, hoofd opvang&verzorgingquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O echt waar.. wat goed!Is dat een baan btw?
Misschien kom ik je nog tegen..
Niet echt oranje gezind?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga uit principe niet oranje worden denk ik.
Ja, klopt. Net zoals jouw vriend toch? Hoever is het bij hem?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft MS toch als ik het goed begrepen heb?
BITCHFIGHT!quote:
En dat doe je naast je baan erbij? Ben je op elke evenement te vinden? houseparties etc.?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
1 van de basisbeginselen van het Rode Kruis is vrijwilligheid. Personeel dat in dienst is ondersteunt de vrijwilligers. Ik ben 'gewoon' vrijwilliger EHBO (en chauffeur, bestuurslid, hoofd opvang&verzorging)
Als je er eenmaal in zit kun je het zo druk maken als je wil.
Ja klopt. Hij heeft de relapsing remitting vorm. Maar gaat nu wel aardig ok Maar ondertussen levert ie wel langzaam in. Nu veel last van duizeligheid en moeheid, maar ja je kent t vast welquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, klopt. Net zoals jouw vriend toch? Hoever is het bij hem?
Mijn moeder heeft er ook nog rheumatoid arthritis erbij.
Neej, niet elk evenement. Het NL Rode Kruis heeft regio's, districten, afdelingen. En het meeste is lokaal georganiseerd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En dat doe je naast je baan erbij? Ben je op elke evenement te vinden? houseparties etc.?
Ik vind het erg bewonderenswaardig.
Alhoewel er wel goed mee te leven valt. Velen denken dat het een spierziekte is, maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij heeft de relapsing remitting vorm. Maar gaat nu wel aardig ok Maar ondertussen levert ie wel langzaam in. Nu veel last van duizeligheid en moeheid, maar ja je kent t vast wel![]()
Die combinatie is wel erg, sterkte met je moeder.
toch oranje? traitorquote:
Niet vrijwillig!quote:
you queen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Wat is nagels lakken toch een teringwerk
*wapper wapper*
[ afbeelding ]
petje afquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Neej, niet elk evenement. Het NL Rode Kruis heeft regio's, districten, afdelingen. En het meeste is lokaal georganiseerd.
Ik zit in Den Haag e.o., dus in de zomer op de hulppost bij de pier op het strand, prinsjesdag, veteranendag, parkpop, dodenherdenking op de waalsdorpervlakte, nijmeegste 4daagse, lowlands en nog wat kleinere inzetten. En natuurlijk met bejaarden dagjes weg of ze wegbrengen of ophalen van vakantie. Dankbaar werk.
En jah, naast baan en studie. Gewoon goed plannen
Principes verloren zie ik?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga uit principe niet oranje worden denk ik.
Het is onvrijwillig, ik ben er ingeluisdquote:
Eerst willen weten wat je moet doen als je een ongeluk ziet, daarna ehbo bij evenementen en zo verderquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
petje af![]()
hoe ben je erin gerold? taakstraf? grapje
Ik had truvia, da's zonder calorieen. Maar ben het wel met je eens hoor. Vooral die slasausquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar tis wel gezond. Niet teveel suiker bij die shit gooien. Da's fout. Zo weinig mogelijk suiker in je dieet nemen. * zei ik, likkend aan een ijsje*en wijn natuurlijk.
![]()
Net zoiets als mensen sla eten en dan gooien ze veel te veel van die saus erover.. ook fout.
Ow, okquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
O Wonderer, Ik had geen virus. Het stond hier in de krant. Dat er duizenden mensen waren gehacked and shit via gmail.
ik dacht al, ik zat toch niet op 'verkeerde' sites...
Uhu, dat klinkt erg Yolanthequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is onvrijwillig, ik ben er ingeluisd.
Ja, ga ik ook proberen. Na het sporten, met een schep whey erbij, heb ik meteen mijn fruit binnen (banaan) enzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Vandaag ook weer gemaakt, maar dan met vanille-yoghurt
Ja daar weet jij alles van. Dat ik zo lekker hap.quote:
Nee dat van die spierziekte herken ik wel. Hij heeft t al 16 jaar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alhoewel er wel goed mee te leven valt. Velen denken dat het een spierziekte is, maar dat is het niet.
Wel kut van je vriend. Hoe lang heeft ie het al?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Wat is nagels lakken toch een teringwerk
*wapper wapper*
[ afbeelding ]
whey shakesquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook proberen. Na het sporten, met een schep whey erbij, heb ik meteen mijn fruit binnen (banaan) enzo.
Je bent ziek toch?quote:
o.k. let's break this down.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja daar weet jij alles van. Dat ik zo lekker hap.
Er zit een heel klein beetje creatine in de shake zelf (gewoon van de walmartquote:
Golddigger.quote:
dus je kent em niet anders, hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef Yoppie het volgende:
[quote]Nee dat van die spierziekte herken ik wel. Hij heeft t al 16 jaar.
Nou, alleen omdat een man z'n nagels verft wil het niet zeggen dat ie ziek isquote:
Als ie zijn nagels verft om naar een feestje te gaan...quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, alleen omdat een man z'n nagels verft wil het niet zeggen dat ie ziek is.
Echt! Ik ben ZO blij dat ik niets in travestie zie!quote:
Dan moet je sneldrogende nagellak kopen, sufferd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Ik ben ZO blij dat ik niets in travestie zie!
Wat een gedoe zegEn nu maar de hele tijd nergens tegenaanbotsen met die nagels.
Da's toch geen leven?!
Ik ben niet echt zo bezig met mijn voedsel. Ja, ik let op met wat ik eet, maar ik laat niets staan. Als ik pizza wil, dan neem ik dat. Gelukkig kookt David vaak en die moet echt op alles letten vanwege zijn sport. Dus lucky mequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had truvia, da's zonder calorieen. Maar ben het wel met je eens hoor. Vooral die slasausWij gebruiken zo'n verstuiver.
Nee ik was herstellende. Gister was al redelijk, voor het eerst weer gegeten.quote:
schoteltje melk?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Das alleen om op FOK! zielig te doen toch? Of is het nu over voor het uitgaan?
Dat is 't ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je sneldrogende nagellak kopen, sufferd.
Ga je LARP'enquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik was herstellende. Gister was al redelijk, voor het eerst weer gegeten.
Vandaag alles weer gegeten zonder misselijk te zijn.
Dus morgen mag ik de zon in.
En ik ga niet feesten-feesten als ik laat en alcohol en zo
Ik ga rustig naar ene feest overdag
iets heeeeel fouts en nerderigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |