o god ja, ik had net zo goed ff je Fobo kunnen bekijken.quote:
Nou ja....daar is ook maar op 1 foto de kleur van mn ogen te zienquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, ik had net zo goed ff je Fobo kunnen bekijken.
Blessure dus vooral fietsen. Merk nog niet zoveel van die ene injectiequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heee![]()
hoe is 'ie? Al aan het trainen? Of nog steeds blauwe plekken van de shots?
Zelf ben ik goed bezig, bijna een laag vetpercentage. Nog ff, en ik ben zomer-proof![]()
![]()
komt alleen doordat ik veel vrije tijd heb.
klopt! op die andere sta je als een gangsta, met je zonnebrilquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou ja....daar is ook maar op 1 foto de kleur van mn ogen te zien
Nog steeds die blessure van vorig jaar? Heb ik ook soms. Soms speelt ie op en dat ik nog wel genoeg rust nam en eromheen trainde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blessure dus vooral fietsen. Merk nog niet zoveel van die ene injectie
Doe es foto maken van je wasbordje?
't staat gewoon in je stats daar aan de rechterkantquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou ja....daar is ook maar op 1 foto de kleur van mn ogen te zien
Test? o dat oranje? hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:57 schreef Peter het volgende:
Test
Ohja, Nijmegen.. daar ben ik ook bij. Maar dan meer om blaren te plakken etc
Red Cross all the wayquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Test? o dat oranje? hoe doe je dat?
Blaren prikken/plakken?Ben jij vrijwilliger?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
't staat gewoon in je stats daar aan de rechterkant
Wel in hetzelfde gebied, maar iets anders. Moet een keertje een goeie sportmassage hebben of zo, alles zit muurvastquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nog steeds die blessure van vorig jaar? Heb ik ook soms. Soms speelt ie op en dat ik nog wel genoeg rust nam en eromheen trainde.
foto van wasbordje? Tuurlijk, binnenkort. Wil 8 blokjes hebben.
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
't staat gewoon in je stats daar aan de rechterkant
O echt waar.. wat goed!quote:
Ja, maar tis wel gezond. Niet teveel suiker bij die shit gooien. Da's fout. Zo weinig mogelijk suiker in je dieet nemen. * zei ik, likkend aan een ijsje*quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
Zelfs met twee pakjes (nep)suiker vind ik een smoothie met yoghurt en aardbeien te zuur
Wie ik? Dit jaar nog niet. Ik wil er zijn voor mijn moeder. Ja, klinkt erg handtasserig, maar dat is het niet. Daarom kom ik ook weer terug hier voor onbepaalde tijd. Foute boel.quote:
Ik bedoelde als Rode Kruisert...quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie ik? Dit jaar nog niet. Ik wil er zijn voor mijn moeder. Ja, klinkt erg handtasserig, maar dat is het niet. Daarom kom ik ook weer terug hier voor onbepaalde tijd. Foute boel.
Gelukkig kan ik nog teren op wat ik verdiende met mijn vorige banen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |