quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
Als Yoppie nou even verteld over wie hij gedroomd heeft, kunnen de anderen verbolgen reageren dat zij dan weer niet in de droom voor zijn gekomen.
Ik ben tegelijk beledigd dat ik er niet bij was, maar ook gevleid dat je in je droom mijn aanwezigheid mistquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Yoppie het volgende:
Ok, aanwezig waren:
Ang3l, Yurithemaster, wonderer, Stroekie, Baltar, Vlarp, Steve, Creno en Waxxer...
Oh en ik was benieuwd waar Erik was.
ja, ik las net dat het een paar minuten zou duren. I really must lay off the ...quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
Als Yoppie nou even verteld over wie hij gedroomd heeft, kunnen de anderen verbolgen reageren dat zij dan weer niet in de droom voor zijn gekomen.
Had jij niet pas een soort van wandelrouteachtige tocht in Geldermalsen gedaan?quote:
Misschien is het een troost dat ik heel benieuwd naar je wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben tegelijk beledigd dat ik er niet bij was, maar ook gevleid dat je in je droom mijn aanwezigheid mist! Ik was er waarschijnlijk niet omdat ik zelf nog wakker was
.
Partner niet, denk ik, maar voor een leuke tijd, dat wel...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Waarom denken mensen altijd dat uitgaan zoiets is als een zoektocht naar een partner?
Wees blij. Ik word helemaal niet genoemd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben tegelijk beledigd dat ik er niet bij was, maar ook gevleid dat je in je droom mijn aanwezigheid mist! Ik was er waarschijnlijk niet omdat ik zelf nog wakker was
.
Zekerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Misschien is het een troost dat ik heel benieuwd naar je was
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Had jij niet pas een soort van wandelrouteachtige tocht in Geldermalsen gedaan?
Nee het is dat ik mn dromen niet kan sturen, maar anders was je ook aanwezig hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wees blij. Ik word helemaal niet genoemd.![]()
Niet Geldermalsen, wel Culemborg. Maar dat ligt er vlakbij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Bloesemtocht.
Alleen er stond geen reet in bloei.
Kom je uit Geldermalsen? Erg pitoresk.
Je avatardingplaatjequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Steve het volgende:
OMG! Ik was erbij in Yoppie's droom!!!!!!
je ava, is dat een tekening van Herman Brood?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Steve het volgende:
OMG! Ik was erbij in Yoppie's droom!!!!!!
Vooruit, ik geloof je op je blauwe/bruine/groene ogen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nee het is dat ik mn dromen niet kan sturen, maar anders was je ook aanwezig hoor
Wat reageer je dramatisch.quote:
Ja, net als de vorige die ik had.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
je ava, is dat een tekening van Herman Brood?
Spandoeken? ach jezus, er was hier ook iemand die wilde met roze spandoeken gaan staan. Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Niet Geldermalsen, wel Culemborg. Maar dat ligt er vlakbij.
Ik las t pas later terug, anders had ik je wel even gesupport met spandoeken enzo
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vooruit, ik geloof je op je blauwe/bruine/groene ogen.
Heeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |