dus je hebt vandaag wel langer kunnen doorslapen dan gisteren?quote:
Nergens last vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je hebt vandaag wel langer kunnen doorslapen dan gisteren?
nog dieren in je hoofd die lijken op een poes ?
quote:
Telt nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef oinaru_isan het volgende:
En dan in ehm... nachtoutfit ontbijten
Ik geloof dat ik dat nog even niet moet doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar nu is het meer korte-broek-op-het-balkon-weer.
Lekker in de warme zon?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat nog even niet moet doen
Ben nog niet helemaal 100% dus weet dan nooit of dat nou goed of slecht doetquote:
Hey een collega van mij ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:06 schreef creno het volgende:
Vanavond ga ik naar "eurovision in concert". Vorig jaar was erg leuk, toen Svetlana binnenkwam (ik wist totaal niet wie dat was) en ik tegen ryan_r zei: "kijk nou een paris hilton kloon met een prutlip".
Mooie ogen, mooie mond, mooie meneer, mooi haar.... behalve dan die pruik onder die okselsquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmz...
Waarom ga je er vanuit dat we binnen zitten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:46 schreef Vlarp het volgende:
Waarom zitten jullie binnen!?
Ja, jammer hè.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooie mond, mooie meneer, mooi haar.... behalve dan die pruik onder die oksels
Een beetje vind ik niet erg, maar dit vind ik gewoon vies
Waarom zit jij binnen?quote:
Waarom zit jíj binnen¿quote:
zeg dat dan gewoon!quote:
Omdat ik genees van ziektequote:
one can't really cure mental illness tíoquote:
I'm fond of mine.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
one can't really cure mental illness tío
Nee. Geen die werken tenminstequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef MisterO het volgende:
Straks op stap, zooooveel zin in henog leuke ideeen hoe ik een jongen aan de haak kan slaan?
Ach, dan ga ik gewoon leuk glimlachen en een beetje plagen. werkt wel vaak goed bij mijquote:
Wist niet dat je ook echt in de winkel staat te verkopen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef MisterO het volgende:
Ik heb vandaag nog nooit zooooveel omzet gehaald bij de ManfieldHet was gekkenhuis, mensen zaten tegen me te gillen. Op een gegeven moment was ik met 5 klanten tegelijk bezig. Komt zo'n vrouwke naar me aangestormd. 'Kunt u mij helpen?' Ik zeg: 'een momentje!'. Zegt zij:'wilt u dat ik die tas ga kopen of niet?!?!'. I
Het was te bizar druk
Niet uitgaan. Of uitgaan met een leuke jongen. Maar echt leuke jongens gaan niet uit om aan de haak geslagen te worden. Denk ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef MisterO het volgende:
Straks op stap, zooooveel zin in henog leuke ideeen hoe ik een jongen aan de haak kan slaan?
Als het druk is zal ie wel moeten bijspringenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook echt in de winkel staat te verkopen?
Ik wilde zeggen "Ik wel!" maar dat zou je punt wel kracht bij zetten dacht ik toenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Niet uitgaan. Of uitgaan met een leuke jongen. Maar echt leuke jongens gaan niet uit om aan de haak geslagen te worden. Denk ik.
Maar echt leuke jongens kunnen toch best op stap gaan om een leuke tijd te hebben? En dat ze dan aan de haka geslagen worden is ene bonus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Niet uitgaan. Of uitgaan met een leuke jongen. Maar echt leuke jongens gaan niet uit om aan de haak geslagen te worden. Denk ik.
Nee, ik sloeg niemand aan de haak, ik was er met mn vriend hahaha. Het is eigenlijk best hilarisch, aangezien ik helemaal niemand ken van hier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef oinaru_isan het volgende:
En, sloeg je er één aan de haak? Of nee, laat me raden: het liep uit op een enorme rel? Want een meet blijft een meet natuurlijk, ook al is het een droom.
Ok, aanwezig waren:quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Steve het volgende:
Als Yoppie nou even verteld over wie hij gedroomd heeft, kunnen de anderen verbolgen reageren dat zij dan weer niet in de droom voor zijn gekomen.
Goeienavond!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond popjes![]()
Las ergens dat Fok! down zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |