dus je hebt vandaag wel langer kunnen doorslapen dan gisteren?quote:
Nergens last vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je hebt vandaag wel langer kunnen doorslapen dan gisteren?
nog dieren in je hoofd die lijken op een poes ?
quote:
Telt nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:44 schreef oinaru_isan het volgende:
En dan in ehm... nachtoutfit ontbijten
Ik geloof dat ik dat nog even niet moet doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Maar nu is het meer korte-broek-op-het-balkon-weer.
Lekker in de warme zon?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat nog even niet moet doen
Ben nog niet helemaal 100% dus weet dan nooit of dat nou goed of slecht doetquote:
Hey een collega van mij ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:06 schreef creno het volgende:
Vanavond ga ik naar "eurovision in concert". Vorig jaar was erg leuk, toen Svetlana binnenkwam (ik wist totaal niet wie dat was) en ik tegen ryan_r zei: "kijk nou een paris hilton kloon met een prutlip".
Mooie ogen, mooie mond, mooie meneer, mooi haar.... behalve dan die pruik onder die okselsquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmz...
Waarom ga je er vanuit dat we binnen zitten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:46 schreef Vlarp het volgende:
Waarom zitten jullie binnen!?
Ja, jammer hè.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooie mond, mooie meneer, mooi haar.... behalve dan die pruik onder die oksels
Een beetje vind ik niet erg, maar dit vind ik gewoon vies
Waarom zit jij binnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |