omgeving milaanquote:Op zondag 25 april 2010 16:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Italië is mooiWeet je al waar precies?
op de schaal van 1 tot 10 hoe erg is de zooi?quote:
10+quote:Op zondag 25 april 2010 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
op de schaal van 1 tot 10 hoe erg is de zooi?
dat is wel heel ergquote:
vuilniszak eronder houden en vegen maarquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef DeLuna het volgende:
Hiyaaaaaaa.
Ruim mijn kamer ook maar op. Alles wat op het bureau ligt mag weg
ook scherm toetsenborden en muis?quote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef DeLuna het volgende:
Hiyaaaaaaa.
Ruim mijn kamer ook maar op. Alles wat op het bureau ligt mag weg
yeahquote:Op zondag 25 april 2010 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
vuilniszak eronder houden en vegen maar
ik ben gelukkig net verhuisd maar toen tijdens het verhuizen heb ik 3 volle dozen met troep weg kunnen gooienquote:
wat heb je er in godsnaam allemaal op liggen dan?quote:
Ik zit al aan vuiliszak 3.quote:Op zondag 25 april 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben gelukkig net verhuisd maar toen tijdens het verhuizen heb ik 3 volle dozen met troep weg kunnen gooien
whehhee doe je goedquote:
Het is vooral rotzooi.quote:Op zondag 25 april 2010 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee doe je goed
waarschijnlijk kom je dingen tegen waarvan je niet eens meer wist dat je het had
ik spaar altijd statiegeld flessen opquote:Op zondag 25 april 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is vooral rotzooi.Lege pakken drinken.
Jij de mijnequote:
Spijbelenquote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef 3keernix het volgende:
Morgen school, en heb geen zin ..
Ik ben morgen nog vrij.quote:Op zondag 25 april 2010 19:34 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in werken morgen![]()
Hoeveel % heb je en moet je ?quote:Op zondag 25 april 2010 19:33 schreef 3keernix het volgende:
Nee, aanwezigheidsverplichting, en dat op het HBO
Dat doe je goed!quote:
Waarom ben je oranje?quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb misschien volgende week weer 10 dagen vrij
Begin van een nieuw blok 9 weken lang 2x in de weekquote:Op zondag 25 april 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel % heb je en moet je ?
Das echt 3 keer niksquote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Begin van een nieuw blok 9 weken lang 2x in de week
iddquote:
Ik ben hulp mod vandaar oranjequote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Waarom ben je oranje?![]()
Mis ik een bepaalde actie?!
Maja nog effe volhouden en dan vakantiequote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Begin van een nieuw blok 9 weken lang 2x in de week
Maak mij ook ff oranje danquote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben hulp mod vandaar oranje
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maja nog effe volhouden en dan vakantie
Had ik ondertussen al gevonden, maar bedanktquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben hulp mod vandaar oranje
Dat was snelquote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had ik ondertussen al gevonden, maar bedankt
ben benieuwd of ik uberhaupt vakantie krijg..als ik de opleiding niet haal kan ik iets ander zoeken iquote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al zin in de zomervakantie maar dat duurt nog effe
Ik ben snel, en ook snel oranjequote:
De crew zit te F5'enquote:
Doe je het slecht op school ?quote:Op zondag 25 april 2010 19:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ben benieuwd of ik uberhaupt vakantie krijg..als ik de opleiding niet haal kan ik iets ander zoeken i
Echt welquote:
Hallo collegaquote:
Prima, maar eerst even wat ban´s rond slingerenquote:Op zondag 25 april 2010 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom gaan we topics slotten
het was leuk dus?quote:
Nicht verfugbarquote:Op zondag 25 april 2010 19:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Aber, wollen Sie kein deutsche nationale Farbe?
Bijzonder leuke meet in Amsterdam vandaag.quote:
ha klinkt gezelligquote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bijzonder leuke meet in Amsterdam vandaag.![]()
![]()
En dan huppel en laforest... wat een figuren zijn het ook...![]()
als er ooit nog es een keer zoiets word gedaan dan kom ik denk ik ook welquote:
Doen, de meets zijn altijd hartstikke gezellig!quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
als er ooit nog es een keer zoiets word gedaan dan kom ik denk ik ook wel
mja ik ben in het verleden wel eens naar meets geweest van andere forums maar die kende ik allemaal alquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doen, de meets zijn altijd hartstikke gezellig!![]()
Ja jammer dat ik toch niet kon komenquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doen, de meets zijn altijd hartstikke gezellig!![]()
Jajaquote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik toch niet kon komen![]()
Had al wat andere dingen ingeplant...
makes two...zal wel het weer zijn..quote:
ik was helaas bek af anders was ik ook ngo wel ff langs gekomenquote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bijzonder leuke meet in Amsterdam vandaag.![]()
![]()
En dan huppel en laforest... wat een figuren zijn het ook...![]()
en dan nog moe zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanmorgen gaan sporten en daarna MAG op de ps3
mag heb ik 3 weken intensief gespeeld en daarna niet meerquote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanmorgen gaan sporten en daarna MAG op de ps3
MAG?quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag heb ik 3 weken intensief gespeeld en daarna niet meer
Ik kende ook niemand. Ik heb gewoon een keer de stoute schoenen aangetrokken, en Ez gevraagd of 'ie mee ging een biertje drinken, aangezien we allebei in Purmerend wonen... daar is het eigenlijk allemaal mee begonnen. En natuurlijk is het spannend om nieuwe mensen te ontmoeten, maar zoals ik zei: het is tot nog toe elke keer erg gezellig.quote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ben in het verleden wel eens naar meets geweest van andere forums maar die kende ik allemaal al
hier ken ik nog niet iedereen zo goed
aah okee dan kom ik de volgende keer ook welquote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kende ook niemand. Ik heb gewoon een keer de stoute schoenen aangetrokken, en Ez gevraagd of 'ie mee ging een biertje drinken, aangezien we allebei in Purmerend wonen... daar is het eigenlijk allemaal mee begonnen. En natuurlijk is het spannend om nieuwe mensen te ontmoeten, maar zoals ik zei: het is tot nog toe elke keer erg gezellig.
In het begin ging ik snipen, maar soms is er geen fuck te doenquote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag heb ik 3 weken intensief gespeeld en daarna niet meer
aah okeequote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Massive action game/gameplay
ik speel nooit spellen onlinequote:
ik koop nog echt games voor et verhaal online trekt me gewoonweg nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar dit is wel leuk
Ik speel meestal RPG's maar daar zijn er niet veel van.quote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik koop nog echt games voor et verhaal online trekt me gewoonweg niet
aankomende week ga ik eindelijk call of duty modern warfare 2 halen en dan ben ik klaar met die reeksquote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik speel meestal RPG's maar daar zijn er niet veel van.
Of in ieder geval goeie.
Volgende maand Red dead redemption
Dat modern warfare trekt mij niet zoquote:Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
aankomende week ga ik eindelijk call of duty modern warfare 2 halen en dan ben ik klaar met die reeks
ik heb ook liever wo2 shootersquote:Op zondag 25 april 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat modern warfare trekt mij niet zo
Je had erbij moeten zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef Stoeprand het volgende:
Zo'n meet hakt er wel in qua bezoekersaantal in de SC.
Ik koos ervoor er niet bij te zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer thuis!
[..]
Je had erbij moeten zijn.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik koos ervoor er niet bij te zijn.
Waarom was jij niet op de meet ?quote:
Je was er wel, in mijn gedachten.quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik koos ervoor er niet bij te zijn.
Waarom was jij er niet?quote:
Hi hi hi.quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je was er wel, in mijn gedachten.
heey je hebt je vermaakt dus?quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer thuis!
[..]
Je had erbij moeten zijn.
en we hebben zelfs nog op je gezeten stoep...quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je was er wel, in mijn gedachten.
Ja, was supergezellig! Vooral toen Erwin onze cadeautjes uit mocht pakkenquote:
Er was een topic.quote:
Niet gezienquote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er was een topic.
Zal ik je met de volgende meet maar gaan stalken?
Het schilderij staat in 'full view' op mijn kast (morgen even ophangen, boven mijn bureau; zie ik 'm steeds als ik achter mijn laptop zit (en dat zit ik veel)quote:Op zondag 25 april 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, was supergezellig! Vooral toen Erwin onze cadeautjes uit mocht pakken
Ik ben niet zo sociaal.quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
En niet eens vragen wat wij allemaal gedaan hebben.
Lekker bruin? Dat ben ik altijdquote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Ik ben aan het varen geweest vanmiddag en al lekker bruin
Ik voel me verwaarloosd.quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sociaal.
[..]
Lekker bruin? Dat ben ik altijd
Waar heb je gevaren?
Die glowsticks moet je gebruiken als je je kut voelt! Dan heb je lichtjes en kleurtjes.quote:Op zondag 25 april 2010 21:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het schilderij staat in 'full view' op mijn kast (morgen even ophangen, boven mijn bureau; zie ik 'm steeds als ik achter mijn laptop zit (en dat zit ik veel)), de gitaar op mijn tv, de veer heb ik opgehangen en ik heb al met de glowsticks zitten spelen...
![]()
Chantal en ik hebben er nog over nagedacht om je een kaartje te sturen.quote:
Oh. En?quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chantal en ik hebben er nog over nagedacht om je een kaartje te sturen.
Ik heb er genoeg.quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die glowsticks moet je gebruiken als je je kut voelt! Dan heb je lichtjes en kleurtjes.
Ja maarquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sociaal.
[..]
Lekker bruin? Dat ben ik altijd
Waar heb je gevaren?
Alleen maar orgie's denk ik.quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan op de meet?
Op de Dam gezeten...quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan op de meet?
Sorryquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Rondom Leeuwarden richting Dokkum en zo
Begin er dan niet over. Blij gemaakt met een dode gans.quote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry
[..]Ging je ook zo zonder shirt enzo?
Awesome
Nou daar leek ;t wel op, chantal, laforest en ik tegelijk naar de wc. En laforest ging ook maar naar de dames.quote:
Het kwam erop neer dat hij z'n eigen zaad uit jullie punani's heeft gegeten?quote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou daar leek ;t wel op, chantal, laforest en ik tegelijk naar de wc. En laforest ging ook maar naar de dames.
Nee niet zonder shirt nog daarvoor was het zo af en toe nog te bewolktquote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry
[..]Ging je ook zo zonder shirt enzo?
Awesome
Dan zou ze je adres weten. Niet alleen zij trouwens.quote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Begin er dan niet over. Blij gemaakt met een dode gans.
Nee.quote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij z'n eigen zaad uit jullie punani's heeft gegeten?
Heb je nu ook een wit shirt aan onder je kleren?quote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee niet zonder shirt nog daarvoor was het zo af en toe nog te bewolkt![]()
![]()
![]()
Toch hoop ik binnenkort een briefje te verwachten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zou ze je adres weten. Niet alleen zij trouwens.
Ik flikkerde wel bijna van de trap af van ;t lachen.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toch hoop ik binnenkort een briefje te verwachten.
Nee want ik ben al een paar x onder de zonnebank geweest dus alleen mn armen tot mn schouders zijn een tintje bruinerquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je nu ook een wit shirt aan onder je kleren?
Hadden ze een trap op de WC?quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik flikkerde wel bijna van de trap af van ;t lachen.
Zonnebankquote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee want ik ben al een paar x onder de zonnebank geweest dus alleen mn armen tot mn schouders zijn een tintje bruiner
Je moest een trap op om bij de wc;s te komenquote:
Moet ik nou weer mijn tieten posten?quote:
JAquote:Op zondag 25 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moest een trap op om bij de wc;s te komen
[..]
Moet ik nou weer mijn tieten posten?
En daar moest je lachen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moest een trap op om bij de wc;s te komen
[..]
Nee hoor. Alleen een brief sturen.quote:Moet ik nou weer mijn tieten posten?
Nee.quote:
Ja. We hadden dikke lol daar. Gelukkig hadden we alledrie een wc, dus konden we echt pissen van het lachen.quote:
Met tieten?quote:[..]
Nee hoor. Alleen een brief sturen.
Ik vroeg of het moest, als het moet van Stoep dan doe ik het wel want Stoep is goddelijk.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vroeg of het moest, als het moet van Stoep dan doe ik het wel want Stoep is goddelijk.
Doe dan maar wel. Maar alleen voor mij. Anders is de magie eraf.quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vroeg of het moest, als het moet van Stoep dan doe ik het wel want Stoep is goddelijk.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe dan maar wel. Maar alleen voor mij. Anders is de magie eraf.
Wat? Het gaat mij alleen maar om de magie. Ik ben een Disney-kind.quote:
Zullen we samen disneyfilms gaan kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat? Het gaat mij alleen maar om de magie. Ik ben een Disney-kind.
Oké. Is een tijd geleden.quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we samen disneyfilms gaan kijken?
Disneyquote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat? Het gaat mij alleen maar om de magie. Ik ben een Disney-kind.
Voor als je 8 bent ja....quote:Op zondag 25 april 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar leuke films tussen
quote:
ze kon 160.000 winnen maar haar zoon zei doe koffer (geen idee welke)quote:
Ja dat is slecht gokken.quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ze kon 160.000 winnen maar haar zoon zei doe koffer (geen idee welke)
toen pakte ze 5.000.000 en ze eindigt met 12.000
Er zijn dagen dat ik geen 12.000 op mn rekening heb staan andersquote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat is wel effe zuurquote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
En ga nu mn bed opzoeken
Ik vind Bambi niet zo leuk. Zullen we Hercules kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké. Is een tijd geleden.
Weet niet of ik het droog kan houden bij Bambi though.
Wat heb jij tegen Disney?quote:
Oké. Die heb ik nog nooit gezien trouwens.quote:Op zondag 25 april 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Bambi niet zo leuk. Zullen we Hercules kijken?
die versie van disney vind ik geniaalquote:Op zondag 25 april 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Robin hood keek ik vroeger altijd 100x achter elkaar
Hercules is mijn lievelingsdisneyfilmquote:Op zondag 25 april 2010 22:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké. Die heb ik nog nooit gezien trouwens.
Daarna wil ik Sneeuwwitje kijken. Of het Jungleboek.
Aristokattenquote:Op zondag 25 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hercules is mijn lievelingsdisneyfilmNaast de Aristokatten
die bedoel ik ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
die versie van disney vind ik geniaal
quote:
dat is lang geleden dat ik die heb gezien maar ik herrinner hem me nog erg goedquote:
Die waren ook leuk! 101 Dalmatiërs heb ik ook tig keer gekeken.quote:Op zondag 25 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hercules is mijn lievelingsdisneyfilmNaast de Aristokatten
Gelukkig maar, anders vind ik je niet zo lief meer.quote:
Ik heb Hercules echt veel te vaak gezien, kan alle liedjes meezingenquote:Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die waren ook leuk! 101 Dalmatiërs heb ik ook tig keer gekeken.
Die heb ik nog nooit gezienquote:
Die vond ik wat minderquote:Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die waren ook leuk! 101 Dalmatiërs heb ik ook tig keer gekeken.
Daarom zeg ik maar niksquote:Op zondag 25 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders vind ik je niet zo lief meer.
Braafquote:
Hoe oud word je?quote:Op zondag 25 april 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey over 2 dagen is mijn fok verjaardag !
Jij wel hoorquote:
Vind ik ook maar wil niet naar beneden.quote:
Ouwe lulquote:
En over 2 weken ben ik 23 jaarquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik ook maar wil niet naar beneden.
[..]
Ouwe lul
ik rook buiten het is aangenaam buitenquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ik ook maar wil niet naar beneden.
[..]
Ouwe lul
Ik die van mij ook niet.quote:Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef justmattie het volgende:
Ik heb mn 3 jarige fok! verjaardag niet gevierd
Ik over 29 dagen 18.quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En over 2 weken ben ik 23 jaar
Dan mag je autorijdenquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik die van mij ook niet.
[..]
Ik over 29 dagen 18.
Dat mag ik nu ook al.quote:
Weer veilig thuis?quote:
heey manquote:
Ow sorry ik dacht dat je 18 werd, maar dat was 19quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag ik nu ook al.
[..]
Weer veilig thuis?
Ik word weer 18.quote:Op zondag 25 april 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow sorry ik dacht dat je 18 werd, maar dat was 19
Jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag ik nu ook al.
[..]
Weer veilig thuis?
Chillquote:
Lekker slapenquote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg slapen.
Tot de volgende keer
Hmm rechtstreeks naar Schiphol en direct door security, niks meer gedaan.quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ChillWas het nog gezellig zonder ons?
[..]
Lekker slapen
Ahh okequote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm rechtstreeks naar Schiphol en direct door security, niks meer gedaan.
Ja idd net geluk, ik ook hoor. Ik was me toch duf bij de gate, lekker pitten in het vliegtuig.quote:Op zondag 25 april 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh okeWe hadden de trein echt net gehaald
En anders had ik echt een probleem gehad, want ik had de laatste trein naar IJlst dus gehaald.
Ik heb niet meer kunnen pitten. Chantal ging eruit in Zwolle, kwamen er een stel bekenden de trein in, die net bij de EFF vandaan kwamenquote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja idd net geluk, ik ook hoor. Ik was me toch duf bij de gate, lekker pitten in het vliegtuig.
Nog een zooi tabak meegenomen.
slaap ze giertjequote:
Is goed.quote:
Weer aan ;t werk?quote:
quote:
Chillquote:
Ohh dus zat je dus naast van die verkleede figurenquote:Op zondag 25 april 2010 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet meer kunnen pitten. Chantal ging eruit in Zwolle, kwamen er een stel bekenden de trein in, die net bij de EFF vandaan kwamen
Als je een gast als groene kat met camera met telelens hebt zien lopen, nou, die ken ik.
Tabak
het mijne duurt nog tot woensdagquote:
Nee, 1 ervan was verkleed.quote:Op zondag 25 april 2010 23:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh dus zat je dus naast van die verkleede figuren
Dinsdag weer werken, na 2 maanden vakantie zo ongeveerquote:Op zondag 25 april 2010 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mijne duurt nog tot woensdag
je mag eindelijk weer eens een keertje?quote:Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dinsdag weer werken, na 2 maanden vakantie zo ongeveer
trevquote:
vakantie is bij voor het laatst in 2003 geweestquote:Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dinsdag weer werken, na 2 maanden vakantie zo ongeveer
Ach joh! Volgende week weer nieuw weekend, nieuwe kansenquote:Op zondag 25 april 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
Maantje![]()
yup behalve dat het weekend voorbij is
maantjequote:
Jep, gelijk 3 dagen achter elkaar.quote:Op zondag 25 april 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
je mag eindelijk weer eens een keertje?
deze week nogquote:Op zondag 25 april 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach joh! Volgende week weer nieuw weekend, nieuwe kansen
Deze week koninginnedag, en donderdag is mijn moeder jarigquote:Op zondag 25 april 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
deze week nogen ook nog maar 4 dagen
Zozo das wel fijn zodra ze uitbetalenquote:Op zondag 25 april 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, gelijk 3 dagen achter elkaar.
Ik heb alleen morgen een verjaardag voor de rest van de week niet veel bijzondersquote:Op zondag 25 april 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deze week koninginnedag, en donderdag is mijn moeder jarig
Volgende week dinsdag gelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo das wel fijn zodra ze uitbetalen
Dat valt wel mee. Ik moet dinsdag, woensdag en donderdag van 7.15 tot 16.30.quote:
bij mij is het altijd 4 dagenquote:Op zondag 25 april 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
deze week nogen ook nog maar 4 dagen
Krijg elke week uitbetaaldquote:
Niet zo lang, heb heel hard nieuwe kleren nodig.quote:Op zondag 25 april 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
en hoe lang blijft dat geld er nog op staat
Daar wordt je ook niet rijk vanquote:Op zondag 25 april 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik werkte eerst nooit meer dan 2,5 uur achter elkaar.
Ja, ik had vorige week 15,5 uur en deze week ookal 14,5 uur dus het gaat wel goed zoquote:Op zondag 25 april 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet rijk vanMaar je bent al een tijdje schoolloos toch
Sindsdien ook niet langere dagen gemaakt?
ik moet ook nog nieuwe hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg elke week uitbetaald
[..]
Niet zo lang, heb heel hard nieuwe kleren nodig.
Ik begon al vrij snel met 8 uur per dagquote:Op zondag 25 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik had vorige week 15,5 uur en deze week ookal 14,5 uur dus het gaat wel goed zo
die tijd ben ik alleen al kwijt met boodschappen halenquote:Op zondag 25 april 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik werkte eerst nooit meer dan 2,5 uur achter elkaar.
Ja maar daar had ik geen tijd voorquote:Op zondag 25 april 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begon al vrij snel met 8 uur per dag
Wtfquote:Op zondag 25 april 2010 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die tijd ben ik alleen al kwijt met boodschappen halen
Oke als jij ;t zegtquote:Op zondag 25 april 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik had vorige week 15,5 uur en deze week ookal 14,5 uur dus het gaat wel goed zo
8 uur is nog niks.quote:Op zondag 25 april 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begon al vrij snel met 8 uur per dag
Ik had vrijdag ook wel willen werken (dubbel uitbetaald enzoquote:
Samen shoppen?quote:
Dat zuigt. Ik hoef vrijdag niet te werken. Ben ik blij om ook.quote:Op zondag 25 april 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had vrijdag ook wel willen werken (dubbel uitbetaald enzo) maar ze hadden niemand meer nodig
Ik werk geen volle werkwekenquote:Op zondag 25 april 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er ook al wel eens meer gewerkt maar vind 40 uur per week ook wel genoeg
bij mij duurt het alleen nog een tijdje voor dat er genoeg binnen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |