omgeving milaanquote:Op zondag 25 april 2010 16:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Italië is mooiWeet je al waar precies?
op de schaal van 1 tot 10 hoe erg is de zooi?quote:
10+quote:Op zondag 25 april 2010 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
op de schaal van 1 tot 10 hoe erg is de zooi?
dat is wel heel ergquote:
vuilniszak eronder houden en vegen maarquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef DeLuna het volgende:
Hiyaaaaaaa.
Ruim mijn kamer ook maar op. Alles wat op het bureau ligt mag weg
ook scherm toetsenborden en muis?quote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef DeLuna het volgende:
Hiyaaaaaaa.
Ruim mijn kamer ook maar op. Alles wat op het bureau ligt mag weg
yeahquote:Op zondag 25 april 2010 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
vuilniszak eronder houden en vegen maar
ik ben gelukkig net verhuisd maar toen tijdens het verhuizen heb ik 3 volle dozen met troep weg kunnen gooienquote:
wat heb je er in godsnaam allemaal op liggen dan?quote:
Ik zit al aan vuiliszak 3.quote:Op zondag 25 april 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben gelukkig net verhuisd maar toen tijdens het verhuizen heb ik 3 volle dozen met troep weg kunnen gooien
whehhee doe je goedquote:
Het is vooral rotzooi.quote:Op zondag 25 april 2010 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee doe je goed
waarschijnlijk kom je dingen tegen waarvan je niet eens meer wist dat je het had
ik spaar altijd statiegeld flessen opquote:Op zondag 25 april 2010 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is vooral rotzooi.Lege pakken drinken.
Jij de mijnequote:
Spijbelenquote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef 3keernix het volgende:
Morgen school, en heb geen zin ..
Ik ben morgen nog vrij.quote:Op zondag 25 april 2010 19:34 schreef Gotrick het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in werken morgen![]()
Hoeveel % heb je en moet je ?quote:Op zondag 25 april 2010 19:33 schreef 3keernix het volgende:
Nee, aanwezigheidsverplichting, en dat op het HBO
Dat doe je goed!quote:
Waarom ben je oranje?quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb misschien volgende week weer 10 dagen vrij
Begin van een nieuw blok 9 weken lang 2x in de weekquote:Op zondag 25 april 2010 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoeveel % heb je en moet je ?
Das echt 3 keer niksquote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Begin van een nieuw blok 9 weken lang 2x in de week
iddquote:
Ik ben hulp mod vandaar oranjequote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Waarom ben je oranje?![]()
Mis ik een bepaalde actie?!
Maja nog effe volhouden en dan vakantiequote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Begin van een nieuw blok 9 weken lang 2x in de week
Maak mij ook ff oranje danquote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben hulp mod vandaar oranje
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maja nog effe volhouden en dan vakantie
Had ik ondertussen al gevonden, maar bedanktquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben hulp mod vandaar oranje
Dat was snelquote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had ik ondertussen al gevonden, maar bedankt
ben benieuwd of ik uberhaupt vakantie krijg..als ik de opleiding niet haal kan ik iets ander zoeken iquote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al zin in de zomervakantie maar dat duurt nog effe
Ik ben snel, en ook snel oranjequote:
De crew zit te F5'enquote:
Doe je het slecht op school ?quote:Op zondag 25 april 2010 19:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ben benieuwd of ik uberhaupt vakantie krijg..als ik de opleiding niet haal kan ik iets ander zoeken i
Echt welquote:
Hallo collegaquote:
Prima, maar eerst even wat ban´s rond slingerenquote:Op zondag 25 april 2010 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom gaan we topics slotten
het was leuk dus?quote:
Nicht verfugbarquote:Op zondag 25 april 2010 19:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Aber, wollen Sie kein deutsche nationale Farbe?
Bijzonder leuke meet in Amsterdam vandaag.quote:
ha klinkt gezelligquote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bijzonder leuke meet in Amsterdam vandaag.![]()
![]()
En dan huppel en laforest... wat een figuren zijn het ook...![]()
als er ooit nog es een keer zoiets word gedaan dan kom ik denk ik ook welquote:
Doen, de meets zijn altijd hartstikke gezellig!quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
als er ooit nog es een keer zoiets word gedaan dan kom ik denk ik ook wel
mja ik ben in het verleden wel eens naar meets geweest van andere forums maar die kende ik allemaal alquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doen, de meets zijn altijd hartstikke gezellig!![]()
Ja jammer dat ik toch niet kon komenquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doen, de meets zijn altijd hartstikke gezellig!![]()
Jajaquote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik toch niet kon komen![]()
Had al wat andere dingen ingeplant...
makes two...zal wel het weer zijn..quote:
ik was helaas bek af anders was ik ook ngo wel ff langs gekomenquote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bijzonder leuke meet in Amsterdam vandaag.![]()
![]()
En dan huppel en laforest... wat een figuren zijn het ook...![]()
en dan nog moe zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanmorgen gaan sporten en daarna MAG op de ps3
mag heb ik 3 weken intensief gespeeld en daarna niet meerquote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanmorgen gaan sporten en daarna MAG op de ps3
MAG?quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag heb ik 3 weken intensief gespeeld en daarna niet meer
Ik kende ook niemand. Ik heb gewoon een keer de stoute schoenen aangetrokken, en Ez gevraagd of 'ie mee ging een biertje drinken, aangezien we allebei in Purmerend wonen... daar is het eigenlijk allemaal mee begonnen. En natuurlijk is het spannend om nieuwe mensen te ontmoeten, maar zoals ik zei: het is tot nog toe elke keer erg gezellig.quote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ben in het verleden wel eens naar meets geweest van andere forums maar die kende ik allemaal al
hier ken ik nog niet iedereen zo goed
aah okee dan kom ik de volgende keer ook welquote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kende ook niemand. Ik heb gewoon een keer de stoute schoenen aangetrokken, en Ez gevraagd of 'ie mee ging een biertje drinken, aangezien we allebei in Purmerend wonen... daar is het eigenlijk allemaal mee begonnen. En natuurlijk is het spannend om nieuwe mensen te ontmoeten, maar zoals ik zei: het is tot nog toe elke keer erg gezellig.
In het begin ging ik snipen, maar soms is er geen fuck te doenquote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag heb ik 3 weken intensief gespeeld en daarna niet meer
aah okeequote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Massive action game/gameplay
ik speel nooit spellen onlinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |