abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80870918
Francis gewoon zeggen wat je wilt of niet wilt, als je gaat zitten miepen in je pyjama omdat je eigenlijk alles wel wilt en toch ook weer niets zou ik er ook niet goed mee kunnen omgaan.

Was lief bedoeld, moet ik mn spullen maar niet laten slingeren
ik ga maar weer opruimen in de hoop dat we naar noordwijk gaan vanavond
pi_80871168
Noordwijk wordt niets
Maar ik heb mijn sleutels terug (in een vakje van mn tas waar ik nooit zit )
Mijn tomtom en mijn paspoort gevonden
Dus t maakt me allemaal niets uit Maar ik hoop écht dat we niet de hele dag gaan opruimen, dat kan altijd nog!
pi_80871299
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Francis gewoon zeggen wat je wilt of niet wilt, als je gaat zitten miepen in je pyjama omdat je eigenlijk alles wel wilt en toch ook weer niets zou ik er ook niet goed mee kunnen omgaan.

Was lief bedoeld, moet ik mn spullen maar niet laten slingeren
ik ga maar weer opruimen in de hoop dat we naar noordwijk gaan vanavond
dat is het probleem eigenlijk ook. Ik wil alles en tegelijk niks.
En mijn moeder is een persoon die kan met alles genieten, het zien van een boom is voor haar al een gigantische mooie emotie, terwijl bij mij juist niet.
En zij vraagt altijd wat ik er van vindt als ze iets gaat kopen, en 9 van de 10x op rommelmarkten en of vrijmarkten vindt ik er niks aan en dan zeg ik ook ik vindt het niks. maar dat is voor haar een giga tegenslag..

het grootste probleem is mijn ma is gewoon goed in rommel kopen/verzamelen en ik heb een hekel aan rommel. Ik ga voor functioneel.

En ach..dat miepen in mijn pyjama hoort gewoon bij mij denk ik .
pi_80871340
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Noordwijk wordt niets
Maar ik heb mijn sleutels terug (in een vakje van mn tas waar ik nooit zit )
Mijn tomtom en mijn paspoort gevonden
Dus t maakt me allemaal niets uit Maar ik hoop écht dat we niet de hele dag gaan opruimen, dat kan altijd nog!

jammer dat je niet naar noordwijk gaat.
maar ach...sleutels enzo terug hebben is wel belangerijk.

Ik ga me maar ff aankleden..om wat gezeik van mijn ma te vermijden!
pi_80871586
Jeutje ik word ineens geconfronteerd met iets wat ik niet eerder heb gezien.. herkenning.. En t bezorgd mij even hoofdpijn..

Mijn oma is weer thuis. Fijn dat mijn moeder dat even heeft doorgegeven! *niet dus*
pi_80872409
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat is het probleem eigenlijk ook. Ik wil alles en tegelijk niks.
En mijn moeder is een persoon die kan met alles genieten, het zien van een boom is voor haar al een gigantische mooie emotie, terwijl bij mij juist niet.
En zij vraagt altijd wat ik er van vindt als ze iets gaat kopen, en 9 van de 10x op rommelmarkten en of vrijmarkten vindt ik er niks aan en dan zeg ik ook ik vindt het niks. maar dat is voor haar een giga tegenslag..

het grootste probleem is mijn ma is gewoon goed in rommel kopen/verzamelen en ik heb een hekel aan rommel. Ik ga voor functioneel.

En ach..dat miepen in mijn pyjama hoort gewoon bij mij denk ik .
Herkenbaar
Op rommelmarkten kan je ook nuttige dingen vinden. Mijn zusje heeft veel dingen gekocht voor haar huis op de rommelmarkt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80872491
In almere staat altijd een kraam met tunesisch aardewerk, wil nog wel een tajin en de grote schalen en borden zijn schitterend. Verder wil ik ook wel kijken voor mijn huis.
Maar een hekel aan rommel heeft mijn lieftallige huisgenoot ook Dus ik kan niet kijken voor spullen voor in huis..
En ik hoop nog steeds zo de hort op te gaan. Desnoods ga ik zo ff boodschappen doen, word helemaal kriegel thuis
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:36:42 #283
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80875016
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:41 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik hoop nog steeds zo de hort op te gaan. Desnoods ga ik zo ff boodschappen doen, word helemaal kriegel thuis
Waarom ga je niet ff een wandeling maken of een stuk rennen. Dat zorgt wel voor wat afleiding
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80875079
ik ben weer thuis.

uiteindelijk richting centrum gewandeld..en op 't stadhuisplein hier in Rotterdam draaiden ze allemaal muziek en ik snap dat niet ik vindt dat gewoon pokkeherrie.

Wel geinig om al die nederlandse jongens en meiden te zien..bier aan 't zuipen en dansen op een podium..iets wat ik meer stijf bewegen vindt..maar super grappig om te zien.

Gelukkig dat ik alleen maar langsliep..echt een pokkeherrie..nu ff tomatensoep drinken..
pi_80875946
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:40 schreef francis998 het volgende:
ik ben weer thuis.

uiteindelijk richting centrum gewandeld..en op 't stadhuisplein hier in Rotterdam draaiden ze allemaal muziek en ik snap dat niet ik vindt dat gewoon pokkeherrie.

Wel geinig om al die nederlandse jongens en meiden te zien..bier aan 't zuipen en dansen op een podium..iets wat ik meer stijf bewegen vindt..maar super grappig om te zien.

Gelukkig dat ik alleen maar langsliep..echt een pokkeherrie..nu ff tomatensoep drinken..
Niet iedereen houdt van .... van welke muziek houd jij eigenlijk?

En dansen kan je het inderdaad niet noemen. Spastisch bewegen op geluid. Muziek kan je het niet noemen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80876208
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet iedereen houdt van .... van welke muziek houd jij eigenlijk?

En dansen kan je het inderdaad niet noemen. Spastisch bewegen op geluid. Muziek kan je het niet noemen.
hmm..muziek van alles en nog wat. Beetje metal, beetje pop, beetje rock, beetje r&b, reggaeton, een soort alternatieve chileense muziekbandjes enzo.

Eigenlijk een beetje van alles...behalve dag gedonder van house en dat wat de gabbers vroeger luisterden.
Ow..en carnavalsmuziek heb ik ook niks mee.

Hoewel als ik wat glaasjes op heb vindt ik denk ik alles leuk

Maar dansen tja...ik vindt het niet echt dansen maar zelf bak ik er ook niet heel veel van...alleen soms denk ik iets minder stijf te zijn. Vooral dat in de lucht zwaaien met de armen vindt ik wel grappig.

enne..moet jij niet schoonmaken
pi_80877697
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:33 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmm..muziek van alles en nog wat. Beetje metal, beetje pop, beetje rock, beetje r&b, reggaeton, een soort alternatieve chileense muziekbandjes enzo.

Eigenlijk een beetje van alles...behalve dag gedonder van house en dat wat de gabbers vroeger luisterden.
Ow..en carnavalsmuziek heb ik ook niks mee.

Hoewel als ik wat glaasjes op heb vindt ik denk ik alles leuk

Maar dansen tja...ik vindt het niet echt dansen maar zelf bak ik er ook niet heel veel van...alleen soms denk ik iets minder stijf te zijn. Vooral dat in de lucht zwaaien met de armen vindt ik wel grappig.

enne..moet jij niet schoonmaken
Oh ja dat is waar dat moest ik ook nog doen vandaag Ik heb een stukje gedaan. Morgen ga ik wat anders doen en zondag maak ik het wel af.

Hoeveel ik ook drink sommige muziek blijft altijd slecht En dansen kan ik al helemaal niet. Ik ben nog slechter dan Herman van Idols
14 SHADES OF GREY
pi_80877706
We zijn vlak erna naar t centrum gelopen, even lekker (thais) gegeten, en ik ben nu terug, bekaf, zometeen naar mijn ouders daar eten (asperges met zalm)
En dan is t weer mooi voor vandaag
pi_80878360
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar dat moest ik ook nog doen vandaag Ik heb een stukje gedaan. Morgen ga ik wat anders doen en zondag maak ik het wel af.

Hoeveel ik ook drink sommige muziek blijft altijd slecht En dansen kan ik al helemaal niet. Ik ben nog slechter dan Herman van Idols
met wat drankjes op is alle muziek beter te verteren zolang ik er maar op kan bewegen..alleen house ofzo..nee daar heb ik niks mee.
En van die romatische liedjes om te schuifelen ofzo..nee...doe mij maar iets met wat meer tempo erin.

Maar ik ben ook een stijve hark..kwa dansen..alleen heb dat een beetje leren te camoufleren..

En wie is die herman van idols??
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:
We zijn vlak erna naar t centrum gelopen, even lekker (thais) gegeten, en ik ben nu terug, bekaf, zometeen naar mijn ouders daar eten (asperges met zalm)
En dan is t weer mooi voor vandaag
toch leuk zo. Alleen dat asperges met zalm, nee dank je. Ik blijf dan liever thuis..boerenkool met stukje vlees.
want ik eet helemaal geen vis..niks..gene visticks niks.
pi_80878618
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:07 schreef francis998 het volgende:

[..]

met wat drankjes op is alle muziek beter te verteren zolang ik er maar op kan bewegen..alleen house ofzo..nee daar heb ik niks mee.
En van die romatische liedjes om te schuifelen ofzo..nee...doe mij maar iets met wat meer tempo erin.

Maar ik ben ook een stijve hark..kwa dansen..alleen heb dat een beetje leren te camoufleren..

En wie is die herman van idols??
[..]

toch leuk zo. Alleen dat asperges met zalm, nee dank je. Ik blijf dan liever thuis..boerenkool met stukje vlees.
want ik eet helemaal geen vis..niks..gene visticks niks.
Speciaal voor jou zal ik een link toevoegen. Wel klikken op eigen risico

Een beetje bewegen op muziek kan ik ook wel.
14 SHADES OF GREY
pi_80879007
ga straks ff die link bekijken..
pi_80879382
Koninginnedag is te gemaakt voor woorden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80879468
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Koninginnedag is te gemaakt voor woorden.
heh?? Ik volg je ff niet? Wat bedoel je precies
pi_80879742
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:54 schreef francis998 het volgende:

[..]

heh?? Ik volg je ff niet? Wat bedoel je precies
Ik las in dit topic dat mensen het over Koninginnedag hebben gehad. Nou, dit is mijn mening erover.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80881545
Kluivert_Vanderaart is ook maar een kortzichtige tokkie

Kijk maar eens naar zijn andere reacties.
pi_80881670
Commercieel zal ie wel bedoelen.
pi_80883028
als hij comercieel bedoeld snap ik hem wel, maar ik las:

koningendag is gemaakt voor woorden.
En liet dat TE dus weg..daardoor snapte ik er niks meer van

Iig ik ga zo ff film kijken. Tot later!

[ Bericht 13% gewijzigd door francis998 op 30-04-2010 20:57:26 ]
pi_80887123
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:13 schreef ScarFace- het volgende:
Commercieel zal ie wel bedoelen.
Dat bedoel ik idd.
pi_80887200
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:09 schreef sempron2400 het volgende:
Kluivert_Vanderaart is ook maar een kortzichtige tokkie

Kijk maar eens naar zijn andere reacties.
Ik zou maar eens een wat lagere toon aannemen als ik jou was.
Tokkies bestaan er op Fok! genoeg. Of jij er één bent weet ik niet ( al dacht ik van niet en ik denk het nog steeds ) maar ik iig niet.
Kwestie van een goede opvoeding te hebben gehad.
pi_80888289
ben der weer. Film was best leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')