quote:Op zondag 25 april 2010 14:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou langs een garage gaan. Of de ANWB / Route Mobiel bellen
Je vroeg om reacties. De mijne is er een!quote:Op zondag 25 april 2010 14:54 schreef Montelly het volgende:
Joh, waarom ben ik daar nou niet op gekomen zeg...
Ja zit nog voldoende in...quote:
Ja..ik zat er aan te denken dat het idd een spanner is die misschien mee resoneert.quote:Op zondag 25 april 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Verandert het geluid als je gas geeft? Dat wil zeggen: hogere toonhoogte? Wellicht je multiriem, of de spanner van de multiriemIn beide gevallen: garage kan het vast verhelpen
ja of "zagen" ...quote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt niet als resoneren, meer als schuren
Verandert niet van hoogte, neemt juist af als ik gas geef.quote:Op zondag 25 april 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Heb je al geprobeerd of het geluid van "hoogte" verandert, als je een beetje gas geeft?
quote:Op zondag 25 april 2010 18:21 schreef blup het volgende:
Dat is vrijwel zeker een verrotte lager bij een van de rollen van je mulitriem
Op een draaiende spanrol ?? Da's best dapperquote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef 2cv het volgende:
Heb je al een schroevendraaier als stethoscoop gebruikt ?
Jah, en die schroevendraaier krijg je aan het ijzeren deel wel weer uit je oorquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef 2cv het volgende:
Zit vaak wel een stilstaande as inMaar je moet idd wel oppassen. Als je schroevendraaier gegrepen wordt door de riem of de rol gaat het spul vast aan flarden.
Hij was bij 87.000 vervangen. teller staat nu op 122300quote:Op maandag 26 april 2010 18:29 schreef 2cv het volgende:
Hoeveel km is die riem + rol meegegaan en hoeveel kan die volgens de fabrikant mee ?
Hele zooi, incl distributieriem etc...quote:Op maandag 26 april 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
Is de vorige keer alleen die riem vervangen of ook de rol ?
quote:Op zondag 25 april 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Verandert het geluid als je gas geeft? Dat wil zeggen: hogere toonhoogte? Wellicht je multiriem, of de spanner van de multiriemIn beide gevallen: garage kan het vast verhelpen
quote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef Montelly het volgende:
Opgelost!!!
Het was de lager van de spanrol die verrot was. Spanrol en multiriem vervangen, schade 207 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |