te veel, net als alles om je huis leuk in te richten. Ik heb mijn hele spaarrekening geplunderd bij mijn vorige verhuizing voor laminaat, meubels, behang etc.quote:Op maandag 26 april 2010 08:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Van de trap vallen is inderdaad niet tof! Het is wel tof dat het op zich al veel beter gaat vandaag! Wat kost een tof kozijntje ongeveer dan?
4 grote ramen met inbouw scharnier-klapraampje en nog twee kleine raampjes volledig schanier-klap uitgevoerd in volledig kunststof met houtnerf... ruim 12.000 euroquote:Op maandag 26 april 2010 08:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Van de trap vallen is inderdaad niet tof! Het is wel tof dat het op zich al veel beter gaat vandaag! Wat kost een tof kozijntje ongeveer dan?
Ik denk dat ik de eerste jaren na mijn studie lekker blijf huren en sparenquote:Op maandag 26 april 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 grote ramen met inbouw scharnier-klapraampje en nog twee kleine raampjes volledig schanier-klap uitgevoerd in volledig kunststof met houtnerf... ruim 12.000 euro
Ik denk dat het een tijdje duurt voordat ik die horren er uit zou hebben:quote:Op maandag 26 april 2010 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de eerste jaren na mijn studie lekker blijf huren en sparen
De 3 grote ramen in mijn huisje was 4500 euro, maar alleen maar omdat het met de volledige VVE wasquote:Op maandag 26 april 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 grote ramen met inbouw scharnier-klapraampje en nog twee kleine raampjes volledig schanier-klap uitgevoerd in volledig kunststof met houtnerf... ruim 12.000 euro
Mooie dealquote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Tain het volgende:
[..]
De 3 grote ramen in mijn huisje was 4500 euro, maar alleen maar omdat het met de volledige VVE was
True, maar het zijn wel gewoon schulden die je maakt. Als je door omstandigheden plots je hypotheek niet meer kunt bepalen heb je er geen zak aan dat de waarde van je huis iets is toegenomen. Uiteindelijk heb je vrijwel altijd meer geïnvesteerd dan het je oplevert.quote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ach het is een investering heBespaard je een hoop schuur en schilderwerk en het verhoogt de waarde van je huis. Dus een groot gedeelte krijg je er wel van terug op die manier
quote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
....is ook maar een synoniem voor onzer aq'je
In kosten scheelt dubbele beglazing al veel, geluidsoverlast heb ik sowieso al niet, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Het is nu enkelglas en dat wil ik gewoon echt niet. Hoge stookkosten en gewoon geluidsoverlast en tocht
Straks helemaal perfect met HR++ glas (kan ik dan weer zo'n 600 euro subsidie voor vangen) en dan is het weer toppie in orde
Nu alleen de WC, badkamer en de slaapkamers, de zolder, de berging en de tuin nog
Heel slim, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar het zijn wel gewoon schulden die je maakt. Als je door omstandigheden plots je hypotheek niet meer kunt bepalen heb je er geen zak aan dat de waarde van je huis iets is toegenomen. Uiteindelijk heb je vrijwel altijd meer geïnvesteerd dan het je oplevert.
Daarom ook dat ik toch eerst wat geld wil hebben voor ik een huis wil kopen. Geen zin om veel overwaarde te moeten lenen.
Vrijdag op dakterras hangen en met een paar vrienden en vriendinnen meisjes keuren, zaterdag kozijnen uitkiezen en betalen en daarna terras hangen, gisteren relaxen in het park ondanks de zonloosheid en 's avonds beetje tv kijken en gamen... Jep, perfect weekendquote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Poit het volgende:
Iedereen trouwens een goed weekend gehad?
Ik ben dit weekend gevallen voor de schoonheid die Dubstep heet
Goedemorgen Flodderquote:
Het zegt me niets.quote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Poit het volgende:
Iedereen trouwens een goed weekend gehad?
Ik ben dit weekend gevallen voor de schoonheid die Dubstep heet
quote:
Luister het, vanaf minuut een de speakers max zetten en hopen dat je ze niet opblaastquote:
Klinkt heel erg prima inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdag op dakterras hangen en met een paar vrienden en vriendinnen meisjes keuren, zaterdag kozijnen uitkiezen en betalen en daarna terras hangen, gisteren relaxen in het park ondanks de zonloosheid en 's avonds beetje tv kijken en gamen... Jep, perfect weekend
Ik vind het knap dat die man vijf minuten lang zijn ogen niet knippert.quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Luister het, vanaf minuut een de speakers max zetten en hopen dat je ze niet opblaast
Ik heb meer respect voor z'n snor!quote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat die man vijf minuten lang zijn ogen niet knippert.
Daar zit aardig wat werk in ja.quote:
Ach, wij hebben ons huis gekocht voor minder dan hij waard is, dus wij hebben nog wat ruimte om te verbouwen. We zijn plannen aan het maken om er een derde etage op te plakken. Kosten: 25.000, geschatte waardevermeerdering: tussen de 40.000 en 60.000. Hell, we hebben al 5000 verdiend door een muurtje te slopen en er een bar in te plaatsen à 300 euroquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar het zijn wel gewoon schulden die je maakt. Als je door omstandigheden plots je hypotheek niet meer kunt bepalen heb je er geen zak aan dat de waarde van je huis iets is toegenomen. Uiteindelijk heb je vrijwel altijd meer geïnvesteerd dan het je oplevert.
Daarom ook dat ik toch eerst wat geld wil hebben voor ik een huis wil kopen. Geen zin om veel overwaarde te moeten lenen.
Ja, duuh. Een bar is altijd waardevermeerdering!quote:Op maandag 26 april 2010 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach, wij hebben ons huis gekocht voor minder dan hij waard is, dus wij hebben nog wat ruimte om te verbouwen. We zijn plannen aan het maken om er een derde etage op te plakken. Kosten: 25.000, geschatte waardevermeerdering: tussen de 40.000 en 60.000. Hell, we hebben al 5000 verdiend door een muurtje te slopen en er een bar in te plaatsen à 300 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |