Die mag tenminste ongegeneerd aan haar zitten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schieten inderdaad niet op, ik zat geloof ik op 70% of zo. De gouden trofeeën tellen denk ik zwaarder of zoquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het raar dat ik in Chapter 12 zit en slechts 31% van alle trophies heb? Is dat een goede indicatie van hoeveel trophies hoor te hebben>
Ik gok dat 'ie nog voor 1 juli ook hier te downloaden isquote:Final Fantasy IX JAP Termin
07.05.10 - Square Enix wird den PlayStation-Klassiker Final Fantasy IX am 20.05.10 im japanischen PlayStation Store veröffentlichen. Das teilt Square Enix auf Twitter mit.
Ein Preis wurde nicht genannt; ebenso ist unklar, ob und wann das Rollenspiel in Europa erscheinen wird.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
DatIk vind het leuker dat je 500,000 gil aan items ontvangt wanneer je dat robotje met zijn 5 ontbrekende delen repareert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef SuperFruitig het volgende:
DatJa dat was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Vanille in CH11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
man man man madsfghj,gfdsa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Whehehehehe. En die van 11 viel nog zo meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
ow en Hope light natuurlijk na 1 windvlaag al op de grond te mekkeren
WAT EEN TERINGSPEL is het ook
Had hem gisteravond met een vinger in mijn neus in 1x dood.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
QWETRY%U^&(*)^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEBwahahahahaha! Amateur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
Maar fruit, wat doe je er lang over... hoeveel tijd heb je er wel niet inzitten?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
QWETRY%U^&(*)^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!$%^&*()_&^%$#@!
KRIJG TOCH DE GORE GRIEPTERING GODVERDOMMEMan die is echt niet zo lastig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mn avond aan vertieft. Bijna mn controller door de muur gegooid.
Wat een tering, godver
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:49 schreef Griebus het volgende:
lol fruit, zo gefrustreerd was je niet eens bij DS
En dat terwijl FF13 als je alleen het verhaal speelt,Ik heb alleen last bij de aller aller laatste eindbaas. De rest heb ik, oke, af en toe 4x proberen of zo, eigenlijk ook met niet AL te veel moeite wel gehaald. Maar die eindbaas zit me te plagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik doe iets gruwelijk fout
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |