Geduldig blijven proberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet iemand hoe je de treasures in Gran Pulse kan vinden, ik ben bij een gebied rond Mission 15 en er verschijnt een springende gele uitroepteken boven de chocobo's hoofd, het probleem is dat ik het hele gebied heb afgescand, de gele uitroepteken begon op een gegeven moment sneller te springen, maar niets kunnen vinden.
Hoe vinden jullie ze?
Volgens mij blijft 'ie staan. Maar dat kun je zelf ook proberen natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik van mijn chocobo dismount om een mission gevecht te doen, blijft de chocobo dan op zijn plaats staan, of moet ik dan op zoek naar een nieuwe?
Niet altijd. Van de week bleef ie gezellig staan. Kon ik er daarna na 't gevecht meteen weer opquote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En ja, je Chocobo is weg als je afstapt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KRIJG DE HOERIGE TERINGPEST GODVERDOMME
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
HOERIGE KUTFruit ouwe boktorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KRIJG DE HOERIGE TERINGPEST GODVERDOMME
, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Hebbie wel shrouds gebruikt?
Heb overigens alle Rollen gemaxxt voor de Trophy![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Succes, want de locaties zijn random.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb er al twee gevonden, een pluche chocobo en een golden nugget.
Nu maar ergens op het i'net een map vinden van alle locaties.
Ben ik nou gek, of kun je beter met growth egg die adamantoises doen? Dat is ietsje (understatement) meer in 2,5 minuutquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Fruit ouwe boktor, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut![]()
En wanneer gaat die kutkip dat ei leggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of kun je beter met growth egg die adamantoises doen? Dat is ietsje (understatement) meer in 2,5 minuut
Hunt 55 uit me hoofd. Maar dat is voor dubbele CP.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
En wanneer gaat die kutkip dat ei leggen....... maw wanneer krijg ik die
Shrouds zijn voor lozersquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Fruit ouwe boktor, bennie er nou nog steeds niet voorbij
![]()
Mooie Farm plek gevonden in Pulse met 2 Behemoth's , 8000 CP in 1,5 minuut![]()
Dat laatste is alleen handig voor de 5 sterren trophy. Maar niet voor je CPquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:18 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hunt 55 uit me hoofd. Maar dat is voor dubbele CP.
Er is oooook nog een watch waarmee je meer tijd krijgt om ze af te maken
Ik weetsquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen handig voor de 5 sterren trophy. Maar niet voor je CP
Daarom: adamantoises. Kans op trapez. (nodig voor treasure trophy), platinum ingots (idem) en nog een bak CP. Die wolf en Behemoth zijn leuk als snelle kill, maar als je wat tijdswinst wil halen zou ik de big guys doen, toen ik mezelf max had had ik al 8 traps, en teveel ingots, dus dan kun je tenminste meteen de ultra compact reactors kopen en je spullen snel upgradenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik weetsmaar daar was ie naar op zoek had ik het idee
Maar serieus veel Cp heb je nodig om iedereen gemaxxed te krijgen zeg......
Ik moet zeg maar nog even oefenen op diequote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom: adamantoises. Kans op trapez. (nodig voor treasure trophy), platinum ingots (idem) en nog een bak CP. Die wolf en Behemoth zijn leuk als snelle kill, maar als je wat tijdswinst wil halen zou ik de big guys doen, toen ik mezelf max had had ik al 8 traps, en teveel ingots, dus dan kun je tenminste meteen de ultra compact reactors kopen en je spullen snel upgraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |