Dank jequote:Op zondag 25 april 2010 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Curiosity: veel plezier vanmiddag bij de High Tea!
ik ga straks lekker ontbijten![]()
Zonde van de saffraan is het eerste wat in me opkomtquote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
'k Ga zo kleine saffron chicken pizza's in de oven gooien
En 't was mooie saffraan joh! 'k Heb het hoogstpersoonlijk uit Spanje geimporteerd. Ontzettend aromatisch, zo goed vind je het hier zelden.quote:Op zondag 25 april 2010 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zonde van de saffraan is het eerste wat in me opkomt
witte bonen in tomatensausquote:Op zondag 25 april 2010 20:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Niet vandaag, maar afgelopen vrijdag (en praktisch hetzelfde de 2 weken daarvoor)
[ afbeelding ]
Nou ja, de ene keer iets uit een zakje, de andere keer iets uit een blikje als er toevallig een supermarkt in de omgeving was.quote:
als je het lekker vind, waarom niet? ik eet ook macaroni en bami met appelmoes on the sidequote:Op maandag 26 april 2010 15:12 schreef LieLie het volgende:
Krieltjessalade met zalm, en een biefstukje.
Of is dat een rare combinatie?
heerlijk!quote:Op maandag 26 april 2010 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
In de oven: witlof met veel kaas (maasdam en goudse) en slagers achterham.
Daarbij: gebakken krieltjes, komkommersalade (zout, peper, azijn, suiker) en rabarber.
Lekker zomers, had vanmiddag nog snert met rookworst en spek gehad
owh, nom! dat zou ik elke dag wel kunnen etenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap!*geeft digitale kippensoep*
Ik eet vanavond taco's met gehakt, pico de gallo, avocado en sla
LEKKER!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Dungesneden varkensvlees met giroskruiden en rode ui, turks brood met tzaziki en aardappelsalade. Oh en nog een restje ijsbergsla van gisteren, maar dat ziet er zomaar verlept uit du misschien vervang ik dat nog wel voor wat komkommerschijfjes of zo
Het was ook lekker!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
LEKKER!![]()
ik eet een stuk kaas nu, vnv gewoon groenten/vlees/aardappel
hehe, hou je nog wel even denkquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het was ook lekker!
Nu heul veul water om de tzaziki en de scherpe giroskruiden mee weg te spoelen, hihi....
Je bracht me op een idee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef Tezz het volgende:
Dungesneden varkensvlees met giroskruiden en rode ui, turks brood met tzaziki en aardappelsalade. Oh en nog een restje ijsbergsla van gisteren, maar dat ziet er zomaar verlept uit du misschien vervang ik dat nog wel voor wat komkommerschijfjes of zo
en jij of Tezz hebben niks over voor mij?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Je bracht me op een idee.![]()
Kalkoenreepjes met gyroskruiden, tzatziki, ijsbergsla met tomaat, komkommer, rode ui en feta en een pitabroodje (de Appie on the way home had geen Turks brood). Heerlijk!
hihi, goed gegeten dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef renzell het volgende:
Schoon op genoeg om een weeshuis mee te voeden, in m'n eentje....
Daar is het ook echt wel weer voor jaquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar is het ook echt wel weer voor ja
OT flesje water naar binnen gegoten net
Dan gewoon doen uiteraard. Ik heb ook altijd een pak oliebollenmix in de kast staan voor het geval ik in de zomerzin krijg in oliebollenquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan gewoon doen uiteraard. Ik heb ook altijd een pak oliebollenmix in de kast staan voor het geval ik in de zomerzin krijg in oliebollen
je kan er maar zin in hebben toch?quote:
Uhhuhquote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
je kan er maar zin in hebben toch?En met 30 graden oliebollen bakken is weer eens wat anders dan vernikkelen op het balkon
Lekker zeg!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef minilot het volgende:
Oliebollen in de zomer! Wat vreemd dat dat toch echt als iets bizars voelt!Deze zomer maar eens proberen..
Nu: maisboterhammen met roomkaas, groene paprika, ui, chorizo en machego. Even onder de grill geschoven.
Nooit op een kermis geweest in de zomer met 30 graden hitte? Oliebollen te over.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef minilot het volgende:
Oliebollen in de zomer! Wat vreemd dat dat toch echt als iets bizars voelt!Deze zomer maar eens proberen..
Nu: maisboterhammen met roomkaas, groene paprika, ui, chorizo en machego. Even onder de grill geschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |