OPI DS Originalquote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
En wat staat er op het lijstje?(nee hoor, ben heus niet nieuwsgierig
)
quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
Voor dames die van tassen en hakjes houden.Helaas geen nagellak te koop
Wel hip gekleurde teennagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Handig zo'n vergelijking! Ik vind AA het mooistquote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik werd nieuwsgierig, Dorothy Who? naast Sexy Siren en Absolutely Alice over zwart:
[ afbeelding ]
Blauwe glitter
Oeh, goed lijstje hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OPI DS Original
OPI DS Signature
OPI Jade is the new black
OPI Rapidry topcoat (2x) (1x voor een dinnetje)
CG Re-fresh mint (voor een dinnetje)
CG Poolparty (voor een dinnetje)
CG Atlantis
CG Recycle
quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OPI DS Original
OPI DS Signature
OPI Jade is the new black
OPI Rapidry topcoat (2x) (1x voor een dinnetje)
CG Re-fresh mint (voor een dinnetje)
CG Poolparty (voor een dinnetje)
CG Atlantis
CG Recycle
Oh wat kut zeg!quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Weet je wat pas een goede manier is om niet in de verleiding te komen om te bestellen???
Je tas, met alle pasjes van bank, verzekering, rijbewijs id, creditcard en zo'n 100 euro in je protomonee en de portomonee met hetzelfde lijstej aan pasjes, van vriendlief naast de auto zetten... kids er in gooien zelf instappen en gewoon wegrijden terwijl je je tas laat staan....
Ik baal zoooooo van mezelf
Neeeeeeeee, sund!quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Weet je wat pas een goede manier is om niet in de verleiding te komen om te bestellen???
Je tas, met alle pasjes van bank, verzekering, rijbewijs id, creditcard en zo'n 100 euro in je protomonee en de portomonee met hetzelfde lijstej aan pasjes, van vriendlief naast de auto zetten... kids er in gooien zelf instappen en gewoon wegrijden terwijl je je tas laat staan....
quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Ow das echt klotequote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Mooi zegquote:
Wow!!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
This week is my lucky week!
Onderweg:
CG-Pool Party
CG-Flip Flop Fantasy
ORLY-Fantasea
CCL-High Society
SECHE-Restore Thinner
SECHE-Vite Top Coat
CG-Sun Worshiper
ORLY MINI-Goth
ORLY MINI-Entourage
OPI-Funky Dunkey
OPI-Ogre-the-Top Blue
CCL-Fashion Addict
ESSIE-Lapis Of Luxury
ESSIE-Splash Of Grenadine
ESSIE-Turquoise & Caicos
CG-Kiwi Coolada
OPI-DS sensation
CCL-Love 'em Leave 'em
En nog twee Nubars van ebay, een stapel Essies van Ebay en drie Golden rose flakies.
Valt het op dat ik een bonus heb gehad?
Oh, ben benieuwd!! Heb er eigenlijk nog nooit swatches van gezien. Amour ben ik ook al zo nieuwsgierig naar, maar behalve Amour rain glitter zie je nooit wat eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow das echt klote![]()
Die Chrystal Ball is echt mooi![]()
Ik had bij TD een lakje van Sation besteld,die hebben ze hier bij de nagelstudio ook een stel.Hij is echt spotgoedkoop,lakt fijn en is zo droog.Morgen foto
Owwww, ik voelde me alzo hebberig, valt nog mee dus, hahaquote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow!!!Wat lekker veel!! Zeker te zien dat je bonus binnen is
Weet er alles van
* mirannie kijkt op kladblok en ziet dat ze zelf nog veel meer onderweg heeft![]()
![]()
![]()
Oeh!quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Dinsdagavond ga ik m'n Modelsown bestelling plaatsen vind ik.
Ik heb er vanmiddag besteldquote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Dinsdagavond ga ik m'n Modelsown bestelling plaatsen vind ik.
Houdt er rekening mee dat in het tabelletje het totaalbedrag staat, niet het shippingbedrag (dat staat bij de omschrijving).quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
Oke... vraag. In de OP staat dat je de flat-rate box aan kunt vinken op TD, toch??
Die zie ik alleen niet staan, en nu is de voordeligste verzendwijze 40 dollar nogwat..
Wat doe ik fout? Help! (ben met CC bezig, geen paypal dus!)
wat staat er bij die goedkoopste optie?quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
Oke... vraag. In de OP staat dat je de flat-rate box aan kunt vinken op TD, toch??
Die zie ik alleen niet staan, en nu is de voordeligste verzendwijze 40 dollar nogwat..
Wat doe ik fout? Help! (ben met CC bezig, geen paypal dus!)
flat rate staat bij mij altijd als onderste optie in het rijtje. Kan dat het zijn?quote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
USPS Priority Mail $47.18 $90.37
Dat is de goedkoopste optie die hij geeft....
hoeveel flesjes heb je dan?quote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
USPS Priority Mail $47.18 $90.37
Dat is de goedkoopste optie die hij geeft....
ja, volgens mij welquote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Debsterr het volgende:
Hoort nagellak met de jaren niet heel dik te worden i.p.v. waterig?
Ik heb wel een wazige amour swatch voor je:quote:Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd!! Heb er eigenlijk nog nooit swatches van gezien. Amour ben ik ook al zo nieuwsgierig naar, maar behalve Amour rain glitter zie je nooit wat eigenlijk.
Ik heb er 9.quote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoeveel flesjes heb je dan?
[..]
ja, volgens mij wel
Wat een mooie matte!quote:
Die is zo mooi ook!quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben aan het paars![]()
OPI Done Out in Deco
[ afbeelding ]
En nu ga ik de auto wassen
Zijn sjieke glitters!quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej de zon!![]()
Mijn notd; Catrice be my millionaire met daaroverheen Manhattan 96D. Heel leuk vind ik het want elk glittertje zelf is ook multicolor waardoor ik niet 2 keer hetzelfde zie op mijn nagels
[ afbeelding ]
Ik vind ze kunstig!quote:Op zondag 25 april 2010 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm...Nouja, we doen het er maar mee vanmiddag...
Blauwe glittersquote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..], Matte Is Murder, om precies te zijn. Tof lakje.
En nu zit er Color Club Sexy Siren overheen:
[ afbeelding ]
[..]
Helsinki![]()
[..]
Eens hiermee, al kan ik me voorstellen dat het wat veel is om overal commentaar op te geven als je minder vaak online zit.
[..]
Naais!
[..]
Mooi kleurtje! *Houdt van paars*
[..]
Ik vind 'm leuk.
En nu mag Sexy Siren er weer af. Ik was vergeten dat ik morgen een beetje neutraal moet.
Dat vind ik nou wel mooie kunstnagels, ziet er strak uit!quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef Juud- het volgende:
[..]
What's with the? Ik vind het mooi!
En princess-a: Die Manhattanlakjes.. waar verkopen ze die? Hier bij de Kruidvat heb ik ze nog nooit gezien geloof ik. Ziet er sjiek uit wat je op hebt,
ff fotospam van mijn kant:
[ afbeelding ]
Catrice - i scream peach. Ik twijfel of de kleur wel bij me past, dus ik had het opgesmeerd, foto gemaakt en er weer afgehaald. Heb dus ook geen clean-up gedaan, want wist toch al dat ik het eraf ging halen. Dit is van anderhalve week terug geloof ik, maar toen lukte het me niet om een foto te posten.
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst, ook vorige week, Lost in mud - lila nogwat - sweeter than sweet. Kleinemeisjeskleur, die laatste.. niet echt geschikt op lange nagels.
[ afbeelding ]
Vanmiddag nieuwe set acryl gezet. Was mn korte nagels weer zat. Nog zonder lakje, gewoon kaal. Ben nu aan het verzinnen wat ik erop zal doen..
Oh en excuses voor mijn foto's. Het lukt me echt niet om er iets fatsoenlijks van te maken. Ze zijn bewogen en de kleur is niet echt je-van-het.
Edit > oe, ik zie nu de foto van ijsdraakje. Cool!!
Oh, wow.quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
M'n nieuwste aanwinst, Nfu Oh 51over Show-your-feet-paars:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lastig om op de foto te krijgen.. In het echt 100x mooier. Echt!Ik zit al de hele dag over m'n nagels te kwijlen. Nou ja, bij wijze van spreken dan hè?
Zeer tof!quote:
Vaag, misschien is dit omdat het je eerste bestelling is.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er 9.
Heb even een screenshot gemaakt....
[ afbeelding ]
Maarrrr.... wordt dan niet van pa's CC eerst 90 dollar afgeschreven? Ik denk dat ie daar niet zo blij mee is...quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vaag, misschien is dit omdat het je eerste bestelling is.
Ik zou het gewoon met dikke hoofdletters in de comment box zetten, dat je small flat rate wil gebruikenDat werkte voorheen ook altijd
Nee, dan schrijven ze gewoon meteen het goeie bedrag afquote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maarrrr.... wordt dan niet van pa's CC eerst 90 dollar afgeschreven? Ik denk dat ie daar niet zo blij mee is...
He damn, als het nou mijn eigen CC was geweest had ik het niet zo vervelend gevonden... maar omdat ie van mijn vader is..
Heh, vooral grote handen schijntquote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blauwe glittersEn wat heb jij lange handen
Ah, super, thanx!!quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan schrijven ze gewoon meteen het goeie bedrag af
quote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
'thank you for your order'
Whiiiieeeee!!!![]()
![]()
Oeh, dat is wel verrot! Vind dat best eng eigenlijk (ja, ik ben een scheiterd) Heb nog nooit op die manier besteld, dus ga het voorlopig ook maar even gewoon niet doen, haha. Eerst maar weer kijken hoe het bij de andere meiden gaat.quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
@ Lindy - Heb net even op TD gekeken en die flat rate box staat er inderdaad niet meer tussen. Op een volgende pagina staat wel weer dat je het in de comment box in moet vullen, dus weer terug naar het oude denk ik.
Bij mij is het op die manier met CC nog niet fout gegaan, dus ik verwacht niet dat dat nu wel zo gaat zijn hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel verrot! Vind dat best eng eigenlijk (ja, ik ben een scheiterd) Heb nog nooit op die manier besteld, dus ga het voorlopig ook maar even gewoon niet doen, haha. Eerst maar weer kijken hoe het bij de andere meiden gaat.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
'thank you for your order'
Whiiiieeeee!!!![]()
![]()
Oh ja, ik gebruik sowieso paypal. Maar lijkt me niet dat je ineens geld terug gaat krijgen via paypal als dit de nieuwe verzendkosten zijn... Daarom ben ik dus zo´n scheiterdquote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij is het op die manier met CC nog niet fout gegaan, dus ik verwacht niet dat dat nu wel zo gaat zijn hoor.En anders is Paypal een uitkomst
![]()
Maar dan betaal je pas nadat je een betalingsverzoek hebt gehad met de goede prijs.quote:Op zondag 25 april 2010 22:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, ik gebruik sowieso paypal. Maar lijkt me niet dat je ineens geld terug gaat krijgen via paypal als dit de nieuwe verzendkosten zijn... Daarom ben ik dus zo´n scheiterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |