SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
OPI DS Originalquote:Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
En wat staat er op het lijstje?(nee hoor, ben heus niet nieuwsgierig
)
quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
Voor dames die van tassen en hakjes houden.Helaas geen nagellak te koop
Wel hip gekleurde teennagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Handig zo'n vergelijking! Ik vind AA het mooistquote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik werd nieuwsgierig, Dorothy Who? naast Sexy Siren en Absolutely Alice over zwart:
[ afbeelding ]
Blauwe glitter
Oeh, goed lijstje hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OPI DS Original
OPI DS Signature
OPI Jade is the new black
OPI Rapidry topcoat (2x) (1x voor een dinnetje)
CG Re-fresh mint (voor een dinnetje)
CG Poolparty (voor een dinnetje)
CG Atlantis
CG Recycle
quote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OPI DS Original
OPI DS Signature
OPI Jade is the new black
OPI Rapidry topcoat (2x) (1x voor een dinnetje)
CG Re-fresh mint (voor een dinnetje)
CG Poolparty (voor een dinnetje)
CG Atlantis
CG Recycle
Oh wat kut zeg!quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Weet je wat pas een goede manier is om niet in de verleiding te komen om te bestellen???
Je tas, met alle pasjes van bank, verzekering, rijbewijs id, creditcard en zo'n 100 euro in je protomonee en de portomonee met hetzelfde lijstej aan pasjes, van vriendlief naast de auto zetten... kids er in gooien zelf instappen en gewoon wegrijden terwijl je je tas laat staan....
Ik baal zoooooo van mezelf
Neeeeeeeee, sund!quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Weet je wat pas een goede manier is om niet in de verleiding te komen om te bestellen???
Je tas, met alle pasjes van bank, verzekering, rijbewijs id, creditcard en zo'n 100 euro in je protomonee en de portomonee met hetzelfde lijstej aan pasjes, van vriendlief naast de auto zetten... kids er in gooien zelf instappen en gewoon wegrijden terwijl je je tas laat staan....
quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Ow das echt klotequote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
Mooi zegquote:
Wow!!!quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
This week is my lucky week!
Onderweg:
CG-Pool Party
CG-Flip Flop Fantasy
ORLY-Fantasea
CCL-High Society
SECHE-Restore Thinner
SECHE-Vite Top Coat
CG-Sun Worshiper
ORLY MINI-Goth
ORLY MINI-Entourage
OPI-Funky Dunkey
OPI-Ogre-the-Top Blue
CCL-Fashion Addict
ESSIE-Lapis Of Luxury
ESSIE-Splash Of Grenadine
ESSIE-Turquoise & Caicos
CG-Kiwi Coolada
OPI-DS sensation
CCL-Love 'em Leave 'em
En nog twee Nubars van ebay, een stapel Essies van Ebay en drie Golden rose flakies.
Valt het op dat ik een bonus heb gehad?
Oh, ben benieuwd!! Heb er eigenlijk nog nooit swatches van gezien. Amour ben ik ook al zo nieuwsgierig naar, maar behalve Amour rain glitter zie je nooit wat eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow das echt klote![]()
Die Chrystal Ball is echt mooi![]()
Ik had bij TD een lakje van Sation besteld,die hebben ze hier bij de nagelstudio ook een stel.Hij is echt spotgoedkoop,lakt fijn en is zo droog.Morgen foto
Owwww, ik voelde me alzo hebberig, valt nog mee dus, hahaquote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow!!!Wat lekker veel!! Zeker te zien dat je bonus binnen is
Weet er alles van
* mirannie kijkt op kladblok en ziet dat ze zelf nog veel meer onderweg heeft![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |