Het is toch een rare gekke oneerlijke wereld he. Maar with chaos comes opportunity,quote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
En hij is maagd
En iets van 30
En hij heeft geen vrienden
En hij heeft amper geld om te eten
En dan klagen over metroseksuele mannen op TV die waarschijnlijk wel regelmatig van bil gaan en wel hun eten kunnen betalen.
Schenkstroop
![]()
![]()
Jij hebt zwarte stippen op je gezichtquote:
ok.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij hebt zwarte stippen op je gezicht
Op uitzendinggemist stond dat programma linksbovenaan als "aanrader". Ik wilde even zien hoe kansloos de tv van tegnwoordig wel niet was. Dus ik klikken, mischien was het verbeterd weet ik veel. Uit ongeloof hoe nichterig tv tegenwoordig is heb ik vooruuitgespoeld en het werd alsmaar slechter. En toen opende ik dit topicquote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor programma's jij kijkt, maar ik kijk persoonlijk liever naar vrouwen dan naar nichterige mannen. Misschien moet je eerst even bij jezelf te rade gaan?
ji valt op linialen met een vreselijke "errrrrrr"quote:
De kak-r van Valerio valt nog wel mee. Dennis heeft een ergere.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ji valt op linialen met een vreselijke "errrrrrr".
mag je verder zelf bepalen natuurlijk, ik constatteer dat gewoon *duim*
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik let daar niet zo op maar ik geloof je wel. . Een beetje "errr" vind ik al vervelend in mijn gehoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:06 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]Hoe weet je dat ze lacht dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 28-04-2010 19:54:59 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Het is een ex, ik weet hoe ze is.quote:
PROESTquote:
Ah dus jij kijkt 1 programma en baseert daar je mening op als het gaat om al het andere. Vooroordelen noemen we datquote:Op woensdag 28 april 2010 18:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist stond dat programma linksbovenaan als "aanrader". Ik wilde even zien hoe kansloos de tv van tegnwoordig wel niet was. Dus ik klikken, mischien was het verbeterd weet ik veel. Uit ongeloof hoe nichterig tv tegenwoordig is heb ik vooruuitgespoeld en het werd alsmaar slechter. En toen opende ik dit topic
Dat is toch die radiofag die alles van Fok! jat om zijn programma's mee te vullen en fokkers belt?quote:
yep, hartstikke homo.quote:
Als niemand reageert op de inhoud van je post, hoef je dat niet nog een keer te gaan posten.quote:
Maar iemand reageerde daar wel op.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als niemand reageert op de inhoud van je post, hoef je dat niet nog een keer te gaan posten.
Nee echt niet.
Niet op de inhoud van je post, maar op de inhoud van je FoBo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |