abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80748522
quote:
''ze''?

die klotewijven bedoel je ?
Ja ik haat vrouwen stiekum maar niet als individu maar als geslacht.

Komt omdat ze met 2 x chromosomen denken superieur te zijn, omdat het het meeste erfelijke materiaal bevat. Maar ze missen een stofje om dat materiaal netjes te ordenen. Daarom hebben mannen aan 1 x chromosoom al genoeg.
UITGESCHREVEN
pi_80748644
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik haat vrouwen stiekum maar niet als individu maar als geslacht.

Komt omdat ze met 2 x chromosomen denken superieur te zijn, omdat het het meeste erfelijke materiaal bevat. Maar ze missen een stofje om dat materiaal netjes te ordenen. Daarom hebben mannen aan 1 x chromosoom al genoeg.
nou zo stiekum ben je niet, je komt er tenminste eerlijk voor uit.

dus eigenlijk ben je geen klootzak maar een schatje
pi_80749254
quote:
nou zo stiekum ben je niet, je komt er tenminste eerlijk voor uit.

dus eigenlijk ben je geen klootzak maar een schatje
bepaal ik zelf wel.
UITGESCHREVEN
pi_80749325
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

bepaal ik zelf wel.
tuurlijk mop
pi_80749370
o die smiley maakt het een heel andere post

zie je nou wel dat je een schatje bent
pi_80749431
een beetje stoer lopen doen hier

nah doe nou maar weer normaal dan ok'e?
  maandag 26 april 2010 @ 23:25:19 #107
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_80749460
Fijn om te zien dat er sinds mijn lidmaatschap van Fok! in 2003 er eigenlijk nog geen hol veranderd is en iedereen nog steeds dezelfde vragen stelt.

Ja, emo-tvp ja
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:21:15 #108
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80755959
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:12 schreef Dipkip het volgende:
Je quote mijn uitspraak over mannen veranderen er typt er een reactie onder over mannen veranderen onder, en dan ga je nu janken dat ik het op mezelf betrek? Je maakte gewoon een domme opmerking. No biggy verder maar ga niet zo lopen draaikonten
Nee. In jouw post had je het over het willen veranderen van jouw man, die mij inspireerde een algemene post te schrijven over de neiging van vrouwen om mannen te willen veranderen. Ik schreef namelijk:
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die mannen willen veranderen. .
Want wat er doorgaans gebeurt, in mijn beleving, ...
En als ik het op jou persoonlijk had bedoeld, was het 'Wat is dat toch met dipkip die haar man willen veranderen. .' geworden. Maar dat stond er niet. See the difference?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:20:37 #109
37769 erodome
Zweefteef
pi_80763969
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee. In jouw post had je het over het willen veranderen van jouw man, die mij inspireerde een algemene post te schrijven over de neiging van vrouwen om mannen te willen veranderen. Ik schreef namelijk:
[..]

En als ik het op jou persoonlijk had bedoeld, was het 'Wat is dat toch met dipkip die haar man willen veranderen. .' geworden. Maar dat stond er niet. See the difference?
Tja, zo zie ik ook vrouwen helemaal veranderen onder druk van de partner(zo ziet het er van buitenaf dan tenminste uit), ik denk dat dat meer een menselijke eigenschap is dan een vrouwelijke.
Het begint met gewone compromissen en kan dan wat doorschieten als je er de stop niet opzet, in onze relatie zijn we toch wel een paar keer tegen zo'n punt aangelopen waar de een of de ander moest zeggen tot hier is het een compromis en daarna wordt het tegen de wil in veranderen.

Zo ben ik een lekker chaoshoofd en is hij vrij georganiseerd, maar geeft hij niet om een 5 minuutjes te laat komen en ik weer wel.
Zo is hij wat minder net in zijn spreektaal dan ik ben, hou ik helemaal niet van groffe taal zonder gedegen reden.
Dat zijn allemaal dingen waarin je tot een evenwicht moet komen, hij is zoals hij is, ik ben zoals ik ben, we kunnen ons wel wat aanpassen om goed op 1 lijn te komen, maar dat houdt wel ergens op, we moeten wel onszelf blijven aan het eind van de dag.

Gelukkig zijn we beide aardig koppig en geen van beiden van plan te veranderen om een ander verder dan wat wenselijk is voor onszelf, dus daarin is het altijd goed gekomen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80828928
Diep vanbinnen zijn ook de echte klootzakken de grootste watjes. Dat klootzakgedrag komt natuurlijk ergens vandaan.
pff en dan hebben ze me helemaal ingepakt.

Nu ik erover zit te denken kan t andersom net zo goed.. zachte personen die ineens klootzakken blijken te zijn Niets is wat het lijkt.

Overigens kan het woord klootzak natuurlijk verschillende dingen betekenen..
And the sex
and the drugs
and the complications
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')