er zijn mensen die denken ach moet je vergeten dat toch geweest nee ik kan het niet vergeten nooit niet je moet maar net doen als of er niks aan de hand is en natuurlijk blijf ik mijn zelf zal altijd zo blijfen maar in mijn hooft krijg ik geen rust als je vraagt nu of ik gellukig ben zeg ik nee zeker nietquote:
.... dusquote:Op zondag 25 april 2010 01:56 schreef wittejan het volgende:
[..]
als het nou mee zit dat hoop ik nou een keer 6 mei naar het amc ik wil het zo graag dan ben ik er van af
Dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 25 april 2010 01:56 schreef wittejan het volgende:
[..]
er zijn mensen die denken ach moet je vergeten dat toch geweest nee ik kan het niet vergeten nooit niet je moet maar net doen als of er niks aan de hand is en natuurlijk blijf ik mijn zelf zal altijd zo blijfen maar in mijn hooft krijg ik geen rust als je vraagt nu of ik gellukig ben zeg ik nee zeker niet
We kunnen 't proberen te verbeteren?quote:
Pics?quote:Op zondag 25 april 2010 01:58 schreef sexygirl14 het volgende:
Ik voel je pijn neger, ik voel je pijn.
quote:Op zondag 25 april 2010 02:00 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Wat een liefde deze avond zeg![]()
(en nee, ik post geen foto's)
ik ben henk van de gracht en ben 56 jaar woon in hoorn en heb bijna 1000 vrienden op hyves ik ben geen puber en heb ook geen problemenquote:
Pedo.quote:Op zondag 25 april 2010 02:01 schreef wittejan het volgende:
[..]
ik ben henk van de gracht en ben 56 jaar woon in hoorn en heb bijna 1000 vrienden op hyves ik ben geen puber en heb ook geen problemen
Mag ik je dan hierbij feliciteren voor het slagen van je cursus schrijven en spelling!!quote:Op zondag 25 april 2010 02:01 schreef wittejan het volgende:
[..]
ik ben henk van de gracht en ben 56 jaar woon in hoorn en heb bijna 1000 vrienden op hyves ik ben geen puber en heb ook geen problemen
quote:Op zondag 25 april 2010 01:58 schreef sexygirl14 het volgende:
Ik voel je pijn neger, ik voel je pijn.
Neuh.quote:Op zondag 25 april 2010 02:02 schreef wittejan het volgende:
[..]
wil jij ook een maria beeldtje met kindtje van jesus
V... v-vader?quote:Op zondag 25 april 2010 02:01 schreef wittejan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |