Gaat nu snel he?quote:
quote:
Jij luft ons al hequote:
Ja, dat was weer een kei-goeie mop van mijquote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef Dirkh het volgende:
Oh joehoeee
quote:Op zondag 25 april 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een kei-goeie mop van mij
Leuk verslag, leuke foto's
Truste allen
quote:
Euh.quote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker Dirk!
Slaap lekker Elies!
Merry Christmas!quote:
Jij bent een Wilders-freak, toch?quote:Op zondag 25 april 2010 01:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ho-ho-ho
HARTELOOS SEKREETquote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
En écht niet lullig bedoeld hoor, maar zelfs al is een duim gebroken dan is dat rot en lullig, maar da's toch geen noodgeval ofzo?Hoezo zou je dan 's avonds niet naar de verjaardag van je ouders kunnen? Dan kan je iemand toch even bijstaan en ophalen en dan is het ergste leed toch geleden? Of ben ik nu weer een gevoelloos sekreet?
Jij huppelt toch altijd mee in die geenstijltopicsquote:
Nee?quote:Op zondag 25 april 2010 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Jij huppelt toch altijd mee in die geenstijltopics
neequote:Op zondag 25 april 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het verslag van de persdag van vandaag gezien?
quote:Op zondag 25 april 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een kei-goeie mop van mij
Leuk verslag, leuke foto's
Truste allen
That's me!quote:
Als het zo erg/kapot was, waarom hebben ze haar eerst nog naar huis gestuurd dan?quote:Nee heur, precies dat gedaan. Even langs ziekenhuis geweest, even handje vastgehouden, en haar thuis afgezet, naar huis gescheurd, ff de oningepakte cadeau's gegraaid en 'hoi' tegen jou geroepen en gegaan.
Tis wel flink kaduuk overigens, ze moet maandag of dinsdag worden geopereerd
Ik wist het. Onder dat lieve, warme uiterlijk schuilt gewoon Cruella.quote:
Ik heb niet teruggelezen maar het is ´maar´ een duim. En die zal wellicht pijn doen en in het (tijdelijk) gips zitten, maar de rest van je lijf doet het nog prima. En als de operatie kan wachten of juist moet wachten omdat er bij voorbeeld teveel zwelling zit, dan kun je beter thuis zitten dan een paar dagen rondhangen in het ziekenhuis.quote:[..]
Als het zo erg/kapot was, waarom hebben ze haar eerst nog naar huis gestuurd dan?
Is de verjaardag leuk geweest? En wilde ze niet mee naar de verjaardag van haar schoonouders dan?
quote:Op zondag 25 april 2010 01:45 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk verhaal, leuke foto's
zelfs als niet-ESF fan word je er gewoon een beetje enthousiast van
quote:Op zondag 25 april 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
Oh:
[..]
Dat schreef ie echt! Hij, dingus. Je weet wel.
Das een historisch moment iddquote:
quote:
Wat Cat eigenlijk al zegt, ze was sowieso niet nuchter natuurlijk (als in; ze had gegeten/gedronken). En het is ook niet meteen een super-urgente operatie. Ze hebben nu haar hand ingegipst, en ze heeft nog haar 4 goeie vingers vrij en de duim zit ook tot over de helft in het gips. Dus het zit nu op z'n plek en doet ook niet veel pijn meer (is gewoon goed te bestrijden met 3 a 4 aspirine per dag). Maar aangezien het flink uit de kom was is de 'kom' een beetje beschadigd en pezen oid afgescheurd. Dus die duim zit niet echt meer 'vast' en kan je nou zo leuk rondjes mee draaien en vrij bewegenquote:Als het zo erg/kapot was, waarom hebben ze haar eerst nog naar huis gestuurd dan?
Is de verjaardag leuk geweest? En wilde ze niet mee naar de verjaardag van haar schoonouders dan?
Nou, ik ben net wakker, moet nog douchen en daarna ga ik wel weer even de zon in denk ik. Nu eerst even rustig aan wakker worden.quote:Op zondag 25 april 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen ja Dirk, al klaar voor de Speedo?
Wordt lekker weer vandaag![]()
Ik zag 25 graden voor Donderdag ook alBen benieuwd naar de dag erna, Koninginnedag
Goedemorgen tombolafanquote:Op zondag 25 april 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!![]()
T is mooi weer!
De vogels fluiten!
We zien het wel wat het wordt vrijdagquote:Op zondag 25 april 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik ben net wakker, moet nog douchen en daarna ga ik wel weer even de zon in denk ik. Nu eerst even rustig aan wakker worden.
Oh vrijdag, volgens mijn Yahoo weer applictie(jawel die bestaat) wordt het fris en bewolkt komende vrijdag, 14 graden. Ik zou het niet geloven.
Goedemorgen Dirk! Ook zo vrolijk?quote:Goedemorgen tombolafan
quote:Op zondag 25 april 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
Oh vrijdag, volgens mijn Yahoo weer applictie(jawel die bestaat) wordt het fris en bewolkt komende vrijdag, 14 graden. Ik zou het niet geloven.
Mee eens, ik ben ook voor 20 gradenquote:Op zondag 25 april 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welja de dag voor Koninginnedag 25 en de dag zelf dan 14Nee gaat gewoon niet gebeuren nie. 20 is goed
Mijn zus wil langskomen, BBQ-en of zo. Oh jippie.quote:Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Wat gaat iedereen doen met Koninginnedag?
Geen reet denk ik, Heer G moet de hele dag spelen met de band in Zoetermeerquote:Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Pisces, wat zie je er gezellig oranje uit met je boa
Je kan toch zelf iets leuks doen!quote:Op zondag 25 april 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
Geen reet denk ik, Heer G moet de hele dag spelen met de band in Zoetermeer
quote:Op zondag 25 april 2010 10:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik ga naar de Zaanse Schans vandaag
Ik vind met leukerquote:Op zondag 25 april 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ja ik switch nog tussen mét en zonder, moet nog even kiezen
quote:Op zondag 25 april 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die oranje kleurtjes kut
Ik blijf lekker zwart.
/bromsnor
quote:Op zondag 25 april 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik blijf lekker zwart.
/bromsnor
Recht op in de wind!quote:Op zondag 25 april 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde eik die boa pas als het WK echt begint, en eigenlijk vind ik dat vlaggetje mooi subtielMaar we gooien de remmen maar los
Tot aan het WK is al dat oranje gewoon voor Sieneke!quote:Op zondag 25 april 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde eik die boa pas als het WK echt begint, en eigenlijk vind ik dat vlaggetje mooi subtielMaar we gooien de remmen maar los
quote:Op zondag 25 april 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie hé! Of ik pak m'n voodoo-poppetje van je erbij
quote:Op zondag 25 april 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot aan het WK is al dat oranje gewoon voor Sieneke!
Dat kan, maar als het mooi weer is blijf ik liever altijd een beetje met de beestjes in de tuin truttenquote:Op zondag 25 april 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch zelf iets leuks doen!
Ik ga met vriendinnen heel vroeg de vrijmarkt hier over en dan door de kroeg in denk ik
quote:Op zondag 25 april 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Flinke knallers iig![]()
Aamu op haar voorhoofd
Autistquote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, maar als het mooi weer is blijf ik liever altijd een beetje met de beestjes in de tuin trutten
Ik heb het nooit zo op Koninginnedag en die massale druktes![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, maar als het mooi weer is blijf ik liever altijd een beetje met de beestjes in de tuin trutten
Ik heb het nooit zo op Koninginnedag en die massale druktes![]()
Correctie!quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zal ik in m'n ondertitel zetten, aangezien B&H me er ingeluisd heeft met het Stout & Nieuw
Jaaa!quote:Op zondag 25 april 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot aan het WK is al dat oranje gewoon voor Sieneke!
eeeeeeeehm....quote:Op zondag 25 april 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zal ik in m'n ondertitel zetten, aangezien B&H me er ingeluisd heeft met het Stout & Nieuw
Dat lijkt me sowieso vreselijkquote:Op zondag 25 april 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Op Koninginnennacht in Rotterdam (Ahoy) komt Sieneke ook volgens mij!
Yep, druk schema.quote:Op zondag 25 april 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Op Koninginnennacht in Rotterdam (Ahoy) komt Sieneke ook volgens mij!
quote:Op zondag 25 april 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfs ik heb die tijd wel beetje gehad. De 'we staan om 10u op, zuipen ons lam, en gaan naar Museumplein'-tijd.
Jij bikkel.quote:Op zondag 25 april 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om 10 uur opstaan? Dan kwam ik altijd net thuis van Koninginnenacht
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
En hier in R'dam is geen flikker te doen, tis sowieso allemaal een beetje matjes overal, of het zijn van die dance-feesten. Heb ik ook weinig trek in
Vast wel, maar ik hoef niet naar de rommelmarkt, ga liever wat muziek zien en terrasje pakken.quote:Op zondag 25 april 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is daar dan ook helemaal geen rommelmarkt?
quote:Vanaf 19.00 tot 23.30 uur is het feest in de Kromstraat met Braziliaanse dans, muziek en eten. Er is een diner met koninklijke amuses en Gritt en Bazar brengen disco en eclectische muziek. DJ Tommy Tequila zorgt voor zomerse sferen en als klap op de vuurpijl: Boemklatsch, drie Utrechtse DJ’s die reeds op Lowlands te zien waren. Tijdens de optredens brengen danseressen een stukje Braziliaans carnaval de straat in. De afterparty is van 23.00 tot 04.00 uur in Cicionina met een optreden van Wannabeastar.
Ik brom met je mee. Oranje.quote:Op zondag 25 april 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik blijf lekker zwart.
/bromsnor
Heb je de rontgenfoto van 'het duimpje' nog gezienquote:Op zondag 25 april 2010 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik brom met je mee. Oranje.![]()
Nog geen idee wat ik met K-day ga doen. Meestal niet veel, hier in Weird is niet zoveel te doen. 's Avonds heb ik een verjaardagsfeest, da's dan wel weer zellie. In een van de meest beruchte studentenhangouts van Eindhoven, dat dan weer wel.Maar ik dacht dat het besloten was, wordt het toch nog gezellig!
En nu ben ik kneuterig de was aan het doen. Machine 2 zit er al in, lekker de winterjassen uitwassen.
Zwemmuuuuuuhquote:Op zondag 25 april 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
http://www.landal.nl/nl-n(...)d-t-loo/faciliteiten
Kijk, er is ook een zwembad de 15e!
[/nutteloze mededeling]
Jij wil ´s avonds nog gaan zwemmen?quote:Op zondag 25 april 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[/nutteloze mededeling]
JAAAA!quote:Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je de rontgenfoto van 'het duimpje' nog gezien
quote:
Dat had je nu pas gezien?quote:Op zondag 25 april 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[/nutteloze mededeling]
Nee hoor, maar nadat jullie ons er zondags uitsmijten misschien welquote:
Kutwijf is mequote:Op zondag 25 april 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaah kutwijf![]()
Ze leest nooit terug![]()
En ik wist niet dat ze toch wél d'r ondertitel had aangepast
Ontnuchteren in het zwembad.quote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, maar nadat jullie ons er zondags uitsmijten misschien wel
quote:
Ik had m'n ondertitel gelijk aangepast toen ik zag dat jij het ook had gedaan, hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaah kutwijf![]()
Ze leest nooit terug![]()
En ik wist niet dat ze toch wél d'r ondertitel had aangepast
Ja ik kwam gelukkig na het op z'n plek was gezet. Begreep van die vriendin die er bij was dat ze flink had zitten schreeuwen ja, de dokter lukte het pas de derde keer nl.quote:Op zondag 25 april 2010 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAA!Stoere foto!
Maar man man, die zal gepiept hebben.
![]()
![]()
En dan dadelijk gezellig een week of 6(?) in het gips om die pezen te laten genezen. Want een Exorcist duimpje is ook niet alles natuurlijk.![]()
Is de operatie een dagopname? Zal wel, toch?
We krijgen maar 3 toegangskaarten voor het zwembad he, ik heb geen 12 man opgegeven natuurlijkquote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, maar nadat jullie ons er zondags uitsmijten misschien wel
Ik weet een oplossing! Niet zwemmen!quote:Op zondag 25 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
misschien is daar wel een mouw aan te passen.
quote:
Heb jij zussen?quote:Op zondag 25 april 2010 11:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, was leukVandaag komen mijn ouders en zussen langs, ook leuk!
Ja dááááág, ik hou je mooi voor mezelf samen met Greys hoorquote:Op zondag 25 april 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij zussen?![]()
![]()
Komen die anders de 14e?
Da's balen. Maar volgens mij moet ze wel van zo'n periode uitgaan. Pezen genezen langzaam en als je daar niet de tijd voor neemt blijft het een zwakke plek.quote:Op zondag 25 april 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kwam gelukkig na het op z'n plek was gezet. Begreep van die vriendin die er bij was dat ze flink had zitten schreeuwen ja, de dokter lukte het pas de derde keer nl.
En ja operatie is dagopname en dan word haar gehele arm plaatselijk verdoofd. Of ze daarna 6 weken gips moet weet ik niet, niks over gehoord. Zou ik wel sneu vinden, want het is rechts en ze kan zo ook amper typen natuurlijk. Dus dan ligt haar afstuderen ook 6 weken stil.
Er zit maar één van m'n zussen op facebook. Ik heb ze allebei op Hyves.quote:Op zondag 25 april 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
*gaat de familie Goodbye bekijken op Facebook*
Wauw. Zo enthousiast heb ik je zelden gezien.quote:
Huh, ik heb nu 2 meiden en 1 kerel met dezelfde achternaam. Eentje is wel naaaaisssquote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zit maar één van m'n zussen op facebook. Ik heb ze allebei op Hyves.
Succes ermee
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, dat zal m'n nicht wel zijn. Naam begint met een H?quote:Op zondag 25 april 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh, ik heb nu 2 meiden en 1 kerel met dezelfde achternaam. Eentje is wel naaaaisss
Die kerel?quote:Op zondag 25 april 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh, ik heb nu 2 meiden en 1 kerel met dezelfde achternaam. Eentje is wel naaaaisss
Greys: misschien moet je evengoed 6 man opgeven voor het hele weekend. Krijg je 6 kaartjes en het verklaart alle beslapen bedden.quote:Op zondag 25 april 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
We krijgen maar 3 toegangskaarten voor het zwembad he, ik heb geen 12 man opgegeven natuurlijk
Maar we moeten maar even kijken, misschien is daar wel een mouw aan te passen.
quote:Op zondag 25 april 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, dat zal m'n nicht wel zijn. Naam begint met een H?
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, dat zal m'n nicht wel zijn. Naam begint met een H?
Daarom, dagkaartjes kan altijdquote:Op zondag 25 april 2010 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw. Zo enthousiast heb ik je zelden gezien.![]()
Als ik Redcats heb ga is sowieso niet mee zwemmen (en Erik dus ook niet) en als er meer dan 3 mensen willen gaan bestaan er ook nog dingen als... dagkaartjes.
Dacht ik alquote:
ok, maar is die kerel ook naaaaaaissss?quote:
Dit is misschien wel handig, dan heb je idd alles wat je p.p. krijgt in zesvoud. En het valt wat minder op dat je met 3 man een 6p huisje huurt. Ook als het zaterdag wat rumoerig is ofzoquote:Op zondag 25 april 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys: misschien moet je evengoed 6 man opgeven voor het hele weekend. Krijg je 6 kaartjes en het verklaart alle beslapen bedden.Je betaalt ervoor, dus Landall zal niet piepen. Je mag mijn naam gerust gebruiken, ik hoor het wel als je meer gegevens nodig hebt.
Lijkt mij ook wel slimquote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is misschien wel handig, dan heb je idd alles wat je p.p. krijgt in zesvoud. En het valt wat minder op dat je met 3 man een 6p huisje huurt. Ook als het zaterdag wat rumoerig is ofzo
quote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is misschien wel handig, dan heb je idd alles wat je p.p. krijgt in zesvoud. En het valt wat minder op dat je met 3 man een 6p huisje huurt. Ook als het zaterdag wat rumoerig is ofzo
voor het zwemmen:quote:
quote:Op veel parken kunt u, tegen betaling, gebruik maken van de faciliteiten van het park zonder dat u op het park verblijft. Indien u gebruik wenst te maken van de faciliteiten, raden wij u aan contact op te nemen met de receptie van het betreffende park. Zij kunnen u precies vertellen of dit mogelijk is en welke kosten hieraan verbonden zijn.
Nee joh, dat is weer beetje too much. Ze gaan niet 's avonds alle huisjes langs hoor. Maar tis denk ik meer gewoon voor zwembadkaartjes en ander spul handig om sowieso 6 mensen op te gevenquote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
Zouden we niet een mail kunnen sturen dat er iemand jarig is en we in de buurt zijn en hem/haar willen verrassen ofzo?
Of dat problemen oplevert.
En dan over een ander weekend en met een naam die niet op de lijst staat natuurlijk
Nee joh! Daar kijken ze echt niet naar hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
Zouden we niet een mail kunnen sturen dat er iemand jarig is en we in de buurt zijn en hem/haar willen verrassen ofzo?
Of dat problemen oplevert.
En dan over een ander weekend en met een naam die niet op de lijst staat natuurlijk
Dat is waar, maar dan moeten we eigenlijk eerst kijken of er echt nog meer mensen willen zwemmen die zondagquote:Op zondag 25 april 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is weer beetje too much. Ze gaan niet 's avonds alle huisjes langs hoor. Maar tis denk ik meer gewoon voor zwembadkaartjes en ander spul handig om sowieso 6 mensen op te geven
Daarvoor. En het is wel een beetje raar als er 6 bedden beslapen zijn door maar drie mensen. Nu verwacht ik niet dat de schoonmaak weet hoeveel mensen er in het huisje verbleven, maar als 1 en 1 (=6) bij elkaar geteld zou worden, dan zouden daar eventueel vragen over kunnen komen. Die ook weer simpel te beantwoorden zijn: jullie hadden na 1 nacht behoefte aan fris beddegoed!quote:Op zondag 25 april 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is weer beetje too much. Ze gaan niet 's avonds alle huisjes langs hoor. Maar tis denk ik meer gewoon voor zwembadkaartjes en ander spul handig om sowieso 6 mensen op te geven
Ja, dat moeten we dan inderdaad maar zeggen. En die luchtbedden zijn om op het meer te dobberen...quote:Op zondag 25 april 2010 11:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Daar kijken ze echt niet naar hoor.
[ervaring met jarenlang weekendjes in Center Parcs met 13 man in een huisje van 10].
Dan reden we met drie auto's vol volwassenen en kids achter elkaar het park op, naar hetzelfde huisje. Geen haan die ernaar kraaide.
En mocht er al iemand komen controleren, dan zijn er 6 mensen een avondje op bezoek.
Nope. Zijn bij het arrangement inbegrepen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moeten we eigenlijk eerst kijken of er echt nog meer mensen willen zwemmen die zondag
Want misschien betaal je wel voor die kaartjes.
Die zitten gewoon bij de prijs inquote:Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moeten we eigenlijk eerst kijken of er echt nog meer mensen willen zwemmen die zondag
Want misschien betaal je wel voor die kaartjes.
Ja, al die wisselende contacten!quote:Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarvoor. En het is wel een beetje raar als er 6 bedden beslapen zijn door maar drie mensen. Nu verwacht ik niet dat de schoonmaak weet hoeveel mensen er in het huisje verbleven, maar als 1 en 1 (=6) bij elkaar geteld zou worden, dan zouden daar eventueel vragen over kunnen komen. Die ook weer simpel te beantwoorden zijn: jullie hadden na 1 nacht behoefte aan fris beddegoed!
Ik weet het ook niet. We zien welquote:Op zondag 25 april 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
En misschien krijg je ook wel parkeerkaartjes dan ofzo? Ik weet het allemaal niet.
Greys moet maar even kijken wat ze handig vind en of het uberhaupt nog te 'wijzigen' is zonder al teveel moeite.
Ik zit ff terug te lezen, maar dat is allemaal toch al opgegeven en betaald?quote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat betaal je dan per persoon? Linnengoed? Of zwembad apart? Wat een pauper organisatie. Maar nee, dan laat maar. Dan is het teveel gedoe en kost het ons extra.quote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
Je betaalt ook nog per persoon he?
Anders had ik heus wel zes personen opgegeven.
Het is niet veel ofzo, 12 euro p.p., maar het was al duur zat allemaal
Nou ja ik kan best bellen of het nog gewijzigd kan worden, het is niet dat het écht niet kan ofzoquote:
Hoe bedoel je? Ik neem aan voor 3p dus, zoals je zelf al zegt; als je voor 6p wil moet er nog 'wat' extra betaald wordenquote:Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ff terug te lezen, maar dat is allemaal toch al opgegeven en betaald?
Wel goed om te weten dus dat er maar voor 3 man beddengoed isquote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja ik kan best bellen of het nog gewijzigd kan worden, het is niet dat het écht niet kan ofzo
Maar ik wilde ff aangegeven dat ik al heb op moeten geven voor hoeveel personen ik wilde betalen. Ook omdat huur beddengoed enzo doorberekend wordt en verplicht is. Dus daarvoor moest ik ook het aantal personen doorgeven. Wacht, ik pak de rekening er wel ff bij.
Nou ja, sorry, dat vind ik een beetje kort door de bochtquote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat betaal je dan per persoon? Linnengoed? Of zwembad apart? Wat een pauper organisatie. Maar nee, dan laat maar. Dan is het teveel gedoe en kost het ons extra.
Neuh klopt. Had ik wel kunnen weten, je kan altijd beddegoed en handdoeken enzo 'los' bestellen per persoon. Maar betaal je uiteraard voor. En toeristenbelasting enzo is logischquote:Op zondag 25 april 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, sorry, dat vind ik een beetje kort door de bocht
Hoezo nou weer pauperorganisatie?
Je betaalt gemeentebelastingen per persoon en bedlinnen.
Zo gek is dat toch niet?
Ah, ja. Dat klopt. Toeristenbelasting. En linnen apart pp is ook nog wel logisch (bij CP kon destijds je kiezen of je dat wilde of niet, spaarde altijd weer wat geld uit).quote:Op zondag 25 april 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, sorry, dat vind ik een beetje kort door de bocht
Hoezo nou weer pauperorganisatie?
Je betaalt gemeentebelastingen per persoon en bedlinnen.
Zo gek is dat toch niet?
Lijkt me handiger om af te spreken wie er in een bed slaapt en wie op luchtbedquote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh klopt. Had ik wel kunnen weten, je kan altijd beddegoed en handdoeken enzo 'los' bestellen per persoon. Maar betaal je uiteraard voor. En toeristenbelasting enzo is logisch![]()
Dan is het handiger als t volk wat wil zwemmen gewoon ff los kaartje koopt.
Maar wellicht wel ff handig in de wiki te zetten dat de mensen die op/in een bed willen slapen dan zelf voor beddegoed/slaapzak zorgen?
Dat vond ik eigk al vanzelfsprekend.quote:Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh klopt. Had ik wel kunnen weten, je kan altijd beddegoed en handdoeken enzo 'los' bestellen per persoon. Maar betaal je uiteraard voor. En toeristenbelasting enzo is logisch![]()
Dan is het handiger als t volk wat wil zwemmen gewoon ff los kaartje koopt.
Maar wellicht wel ff handig in de wiki te zetten dat de mensen die op/in een bed willen slapen dan zelf voor beddegoed/slaapzak zorgen?
Ok we spreken af dat Gb, Greys en ik in bed slapen en jullie het onderling maar uitvechten?quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me handiger om af te spreken wie er in een bed slaapt en wie op luchtbed
anders WIL iedereen in een bed en eindig je met 2 man per bed
Opgelost, slotje!quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok we spreken af dat Gb, Greys en ik in één bed slapen en jullie het onderling maar uitvechten?![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ja. Dat klopt. Toeristenbelasting. En linnen apart pp is ook nog wel logisch (bij CP kon destijds je kiezen of je dat wilde of niet, spaarde altijd weer wat geld uit).
Ik dacht dat die 12 euro voor het zwembad was. En dat zit er bij die arrangementen altijd wel bij in dus vond ik best wel pauper.
SORRY! LANDALL PARK!
Ja duh! Het lijkt me niet dat jullie op de grond moeten!quote:Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok we spreken af dat Gb, Greys en ik in bed slapen en jullie het onderling maar uitvechten?![]()
Jij wel?quote:Op zondag 25 april 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames dat niet zo zien zitten![]()
Nou er zijn dus nog 3 bedden / matrassen 'vrij'. Dus je kan of zelf beddegoed / slaapzak meenemen en die daar op gooien. Of gewoon daar ff een van ons met je centjes langs receptie sturen en dan vragen we gewoon extra setje beddegoed. Kan vast ook wel, dat je dat daar ter plekke betaald.quote:Op zondag 25 april 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zeker of ik een luchtbed heb, maar ik vind het geen probleem om daar op te slapen. Zelfs buiten
.
Jamaar! Wij betalen toch zeker wel iets pp voor de overnachting?quote:Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En je zei 'laat maar, dan kost het ons extra', maar het kost jullie toch verder niets dat avondje en nachtje? Behalve dan wat eten/drinken meenemen?
Nou ja we denken er nog wel ff over na, misschien dat ik alsnog Landal deze maand bel en drie personen extra opgeef en dat ter plaatse bij betaal ofzo.
I haz luchtbed en een schuimmatras.quote:Op zondag 25 april 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet zeker of ik een luchtbed heb, maar ik vind het geen probleem om daar op te slapen. Zelfs buiten
.
Natuurlijk is het bed>luchtbed, maar ik wilde alleen maar zeggen dat mocht het er op aankomen dat er geen bedden meer over zijn en er luchtbedden gebruikt moeten worden, ik daar geen probleem mee heb (er zijn mensen die bijvoorbeeld met rugklachten oid liever niet op een luchtbed slapen, maar dat geldt voor mij niet).quote:Op zondag 25 april 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou er zijn dus nog 3 bedden / matrassen 'vrij'. Dus je kan of zelf beddegoed / slaapzak meenemen en die daar op gooien. Of gewoon daar ff een van ons met je centjes langs receptie sturen en dan vragen we gewoon extra setje beddegoed. Kan vast ook wel, dat je dat daar ter plekke betaald.
Maar wat Greys al zegt, dat zien we 10 mei ofzo wel. Eerst maar eens kijken wie uberhaupt blijft slapen.
Jij riep gister nog dat je wel bij Ll ging slapen toch!quote:Op zondag 25 april 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is het bed>luchtbed, maar ik wilde alleen maar zeggen dat mocht het er op aankomen dat er geen bedden meer over zijn en er luchtbedden gebruikt moeten worden, ik daar geen probleem mee heb (er zijn mensen die bijvoorbeeld met rugklachten oid liever niet op een luchtbed slapen, maar dat geldt voor mij niet).
Niet?quote:
Ja... nee... maar.... VOORPRET PANIEK PRET!quote:Op zondag 25 april 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb geloof ik ook nog een luchtbed dat ik mee kan nemen
En er zijn sowieso idd 3 matrassen vrij.
Laten we gewoon afspreken dat we de week ervoor kijken hoeveel er nou uiteindelijk gaan blijven slapen - er kan in de tussentijd nog van alles veranderen - en dat we dan gewoon ff eventueel drie extra personen doorbellen en daar ter plaatse het beddengoed van afrekenen
quote:Op zondag 25 april 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb geloof ik ook nog een luchtbed dat ik mee kan nemen
En er zijn sowieso idd 3 matrassen vrij.
Laten we gewoon afspreken dat we de week ervoor kijken hoeveel er nou uiteindelijk gaan blijven slapen - er kan in de tussentijd nog van alles veranderen - en dat we dan gewoon ff eventueel drie extra personen doorbellen en daar ter plaatse het beddengoed van afrekenen
quote:Op zondag 25 april 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja... nee... maar.... VOORPRET PANIEK PRET!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Moeten we het even over hebben dan tzt, komt goed.
10 laptops van de rest van de club.quote:Op zondag 25 april 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik kan mezelf prima vermaken zelf hoor, boekje, schrijfblokjeding, rondje door het park...
Nou ja, ik krijg redelijk rare gedachten bij "geen speedo"quote:
Heb jij nu een speedo aan dan?quote:Op zondag 25 april 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg redelijk rare gedachten bij "geen speedo"
Voor de veiligheid zeg ik jaquote:
Best wel ja.quote:
Zeg dat dan!quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, ik zit gewoon in zo'n boxershort zwembroek ding. Vuns
ah, okee, Greys Goodbye en Ll in één bed, JJH en Cat in één bed, en de rest mag een eigen bedquote:
Sinds jij postte is er niet meer gepost. Dus kennelijk heb je iets verkeerds gepostquote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij kan niet gezegd worden dat ik niet gepost heb!![]()
Het is geheel jullie schuld.
quote:Op zondag 25 april 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds jij postte is er niet meer gepost. Dus kennelijk heb je iets verkeerds gepost
Titanicquote:
Zo'n bermuda tot de kuiten?quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, ik zit gewoon in zo'n boxershort zwembroek ding. Vuns
quote:Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Titanic
Daar ben ik 4x in de bioscoop heengegaan
Hier ookquote:
quote:
Nee, zo lang nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n bermuda tot de kuiten?![]()
Oh het zonnetje komt langzaam weer door, we hebben een deken van wolken hier...
Hier speelt hij ook hard to get. Maar tis wel lekker warm.quote:
Romanticusquote:Op zondag 25 april 2010 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
JJH![]()
[..]
Ben je zo'n romanticus of voor effects op groot scherm gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je sig ook gewoon!quote:
Het kan wel met een vestje aan, denk ik!quote:Op zondag 25 april 2010 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel jammer dan, maar het is alsnog toch lekker warm om met de boot weg te gaan of wordt het dan te fris?
Ja, anders is die ondertitel ook weer zo foutquote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je sig ook gewoon!
hier ook geen zon, maar wel lekker warm!
quote:Op zondag 25 april 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
RomanticusEn toen was ik 15 ofzo, dan vind je dat nog mooi he
En ik ging 2x met vriendinnen, en daarna met mn moeder en zusjes en oma, en daarna met mn vader en zusjes (die waren net gescheiden, dus nog strijd; "jij naar Titanic, ik ook!")
Hehe, iedereen ging met jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de film pas 2 jaar geleden voor het eerst gezien, hij viel me mee, ik had overdreven rooskleurige romantische toestanden verwacht buiten het drama van de boot om. Maar ik vond bepaalde stukken toch wel mooi
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Daar zit wat in jaquote:Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, anders is die ondertitel ook weer zo fout![]()
Voor de 15e?quote:Op zondag 25 april 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben songfestivalnummers aan het rippen van youtube.
Dan had je beter die van mij kunnen deletenquote:Op zondag 25 april 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Dirkh, ik heb mijn tweet aan GabriellaWorld gauw gedelete, want zo te zien zaten we synchroon te tweeten
quote:Op zondag 25 april 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben songfestivalnummers aan het rippen van youtube.
wow!quote:
Ik ga mn logees wel missen, maar ze waren ook wel erg opdringerig en aandacht-vragerig, dat ga ik minder missenquote:Op zondag 25 april 2010 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nog wat gegrilld in de zon.![]()
Naartjie heeft de favo zonplek van wijlen Sietske![]()
ontdekt .... alleen is er nu een puberkatert in het spel die maar een piepklein gaatje nodig heeft om oompje te klieren door hem op zijn rug te porren.
![]()
Ga je je logees missen Tombo? Maar je hebt nu wel een leuk vooruitzicht. Draakje en Nelis!En je vriendin eindelijk weer terug!
Ga je d'r mee ophalen?
Spannend!quote:Op zondag 25 april 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh, de 2e kat zit op de schutting
Rustig afwachten tot ie binnen komt en gaan!
O haaaaai!quote:
Ik zit nog te twijfelen over een spandoekquote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!
Misschien is die andere hem wel noodsignalen aan het geven.![]()
Gezellig dat je dinnetje mee ophaalt. Spandoek al klaar?
Awwww.quote:Op zondag 25 april 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
He's in
En hij zat net zo mooi op de schutting dat ik ineens er verdrietig van werd![]()
(vooral omdat ik Draakje en Nelis niet op de schutting zie komen, vrij hoog nl)
Nou, ze gingen wel naar buiten (Draakje sowieso) maar niet veel. Dus ik ga ze hier ook alleen naar buiten doen als ik er bij ben (luikje gaat weg dus)quote:Op zondag 25 april 2010 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww.Maar dan heb je wel twee veilige binnenkatten. En zeker oudjes zijn vaak net zo happy binnen als buiten. Hier is Yoko de zwerver maar Satsu heeft nog nooit een poot buiten gezet. Hij ligt nu ook weer in De Paal te chillen terwijl Yoko op haar dooie gemakkie op het balkontafeltje ligt. Kan ze haar rijk goed overzien. Ik hoop maar dat ze het niet ineens in haar bolle hoofd krijgt te springen.
Deeeeeeze is ook zo leukquote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
I'll never ever let you go!Though you hurt my feelings!
You bring back memories all the time!
Alleen die vrouw moet 'r muil houden.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Deeeeeeze is ook zo leukDe winnaar van 2001.
Dat kan jij toch?quote:
Oei leg je er nooit bakpapier tussen?quote:Op zondag 25 april 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Zo, uitgegeten en uitgemopperd. Heb pizza gemaakt, vergeet ik de pizzaplaat in te vetten... krijg je hele rare pizza van.
Vervelend! Was het evengoed wel te eten?quote:Op zondag 25 april 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Zo, uitgegeten en uitgemopperd. Heb pizza gemaakt, vergeet ik de pizzaplaat in te vetten... krijg je hele rare pizza van.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Shalalie shalala Sieneke is leuk [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee normaal doe ik wat olie op de plaat en is de onderkant van de bodem redelijk bedekt met bloem.. maar ja, dan moet je het eerste niet vergeten. Ja, toen de pizza er op lag, toen had ik zoiets van ach, het is even niet anders.quote:Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei leg je er nooit bakpapier tussen?
Paddo zei dat het wel meevielquote:Op zondag 25 april 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend! Was het evengoed wel te eten?
Paddo weet dat ze anders over de knie gaat.quote:Op zondag 25 april 2010 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paddo zei dat het wel meevielJa, die ziet me door die keuken heen vloeken en mopperen op mezelf: Eigenwijze lul!
Goed, ander onderwerp. Shalalie [ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je nog wat deelnemers bij Irene en Carlo gezien net? Ik had visite, heb hem maar kleine stukjes gezien, die Engelse zong wel even en Marga was via de webcam, maar meer heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 25 april 2010 18:48 schreef Dirkh het volgende:
Goed, ander onderwerp. Shalalie [ afbeelding ][ afbeelding ]
Dirk!quote:
Oh shit, gemist dus.quote:Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog wat deelnemers bij Irene en Carlo gezien net? Ik had visite, heb hem maar kleine stukjes gezien, die Engelse zong wel even en Marga was via de webcam, maar meer heb ik ook niet gezien.
Wel echt balen, heb je helemaal je best staan doen op zo'n pizzaquote:
Nee, ik ben dán wel heel erg onredelijk, maar niet zó onredelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paddo weet dat ze anders over de knie gaat.
Oehhquote:Op zondag 25 april 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel echt balen, heb je helemaal je best staan doen op zo'n pizza![]()
Ik heb weer gebarbecued, wel weer even genoeg voor een tijdje
Ik ben helemaal niet zo'n bbq fan, maar het is wel lekker makkelijk met een wat groter gezelschapquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n bbq fan, maar het is wel lekker makkelijk met een wat groter gezelschap![]()
Was alleen even vergeten dat m'n zusje vegetarisch isMaargoed, die heeft stokbrood en salade gehad, dus
Ik heb ook zo'n Skottelbraai. Dat is zo handig als je mensen op bezoek krijgt en een keer wat anders wil doen dat binnen eten maar niet wil BBQ-en. Echt leuk zo'n ding.quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n bbq fan, maar het is wel lekker makkelijk met een wat groter gezelschap![]()
Was alleen even vergeten dat m'n zusje vegetarisch isMaargoed, die heeft stokbrood en salade gehad, dus
Ja mais, lekker! En gepofte aardappel met kruidenboter.quote:Op zondag 25 april 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat blijft moeilijk maar gegrilde paprika is ook lekker en maïskolven enz.
En inderdaad erg handig je hebt er geen omkijken naar naar dat bbqen.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even bedenken wat ik dinsdag voor nieuwe telefoon ga halen
Deze telefoon bevalt echt zó slechtEn ik mag alweer verlengen gelukkig.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even bedenken wat ik dinsdag voor nieuwe telefoon ga halen
Deze telefoon bevalt echt zó slechtEn ik mag alweer verlengen gelukkig.
Ja we gaan ook nog MSNen, maar dat kan over een uurtje ook nog wel toch?quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
eh.... eh... vinger opsteekt (niet de middelvinger) ..... JUF!
Toen ik een paar dagen op de camping (ril) stond hadden vrienden van ons zo'n ding bij zich, wel handig!quote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Skottelbraai. Dat is zo handig als je mensen op bezoek krijgt en een keer wat anders wil doen dat binnen eten maar niet wil BBQ-en. Echt leuk zo'n ding.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Skottelbraai. Dat is zo handig als je mensen op bezoek krijgt en een keer wat anders wil doen dat binnen eten maar niet wil BBQ-en. Echt leuk zo'n ding.
[ afbeelding ]
Welquote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja we gaan ook nog MSNen, maar dat kan over een uurtje ook nog wel toch?
Of bedoel je dat niet en heb je een telefoontip?
quote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik een paar dagen op de camping (ril) stond hadden vrienden van ons zo'n ding bij zich, wel handig!
Wij mochten er alleen niet aan zitten
Ik bedoelde je telefoon doos.quote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja we gaan ook nog MSNen, maar dat kan over een uurtje ook nog wel toch?
Of bedoel je dat niet en heb je een telefoontip?
Nou ja zeg.quote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik een paar dagen op de camping (ril) stond hadden vrienden van ons zo'n ding bij zich, wel handig!
Wij mochten er alleen niet aan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |