Gaat nu snel he?quote:
quote:
Jij luft ons al hequote:
Ja, dat was weer een kei-goeie mop van mijquote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef Dirkh het volgende:
Oh joehoeee
quote:Op zondag 25 april 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een kei-goeie mop van mij
Leuk verslag, leuke foto's
Truste allen
quote:
Euh.quote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker Dirk!
Slaap lekker Elies!
Merry Christmas!quote:
Jij bent een Wilders-freak, toch?quote:Op zondag 25 april 2010 01:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ho-ho-ho
HARTELOOS SEKREETquote:Op zondag 25 april 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
En écht niet lullig bedoeld hoor, maar zelfs al is een duim gebroken dan is dat rot en lullig, maar da's toch geen noodgeval ofzo?Hoezo zou je dan 's avonds niet naar de verjaardag van je ouders kunnen? Dan kan je iemand toch even bijstaan en ophalen en dan is het ergste leed toch geleden? Of ben ik nu weer een gevoelloos sekreet?
Jij huppelt toch altijd mee in die geenstijltopicsquote:
Nee?quote:Op zondag 25 april 2010 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Jij huppelt toch altijd mee in die geenstijltopics
neequote:Op zondag 25 april 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het verslag van de persdag van vandaag gezien?
quote:Op zondag 25 april 2010 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat was weer een kei-goeie mop van mij
Leuk verslag, leuke foto's
Truste allen
That's me!quote:
Als het zo erg/kapot was, waarom hebben ze haar eerst nog naar huis gestuurd dan?quote:Nee heur, precies dat gedaan. Even langs ziekenhuis geweest, even handje vastgehouden, en haar thuis afgezet, naar huis gescheurd, ff de oningepakte cadeau's gegraaid en 'hoi' tegen jou geroepen en gegaan.
Tis wel flink kaduuk overigens, ze moet maandag of dinsdag worden geopereerd
Ik wist het. Onder dat lieve, warme uiterlijk schuilt gewoon Cruella.quote:
Ik heb niet teruggelezen maar het is ´maar´ een duim. En die zal wellicht pijn doen en in het (tijdelijk) gips zitten, maar de rest van je lijf doet het nog prima. En als de operatie kan wachten of juist moet wachten omdat er bij voorbeeld teveel zwelling zit, dan kun je beter thuis zitten dan een paar dagen rondhangen in het ziekenhuis.quote:[..]
Als het zo erg/kapot was, waarom hebben ze haar eerst nog naar huis gestuurd dan?
Is de verjaardag leuk geweest? En wilde ze niet mee naar de verjaardag van haar schoonouders dan?
quote:Op zondag 25 april 2010 01:45 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk verhaal, leuke foto's
zelfs als niet-ESF fan word je er gewoon een beetje enthousiast van
quote:Op zondag 25 april 2010 10:12 schreef Dirkh het volgende:
Oh:
[..]
Dat schreef ie echt! Hij, dingus. Je weet wel.
Das een historisch moment iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |