HENRYDG geeft toe dat hij een kut user isquote:Op zondag 25 april 2010 00:49 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat gebeurt elke zaterdagavond tussen mij en BaasD, ik win altijd en nu ook
Nou, je wordt met de post grappigerquote:Op zondag 25 april 2010 00:52 schreef BaasD het volgende:
[..]
HENRYDG geeft toe dat hij een kut user is![]()
Congratz met je outcoming![]()
was het moeilijk voor je![]()
Shake hands mate!
Ik zit gewoon achter mijn computer hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Ik hoop dat je stikt in die kut kast van je
Ik functioneer sociaal primaquote:Op zondag 25 april 2010 00:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik zit gewoon achter mijn computer hoor.
Dit lijkt me echt zo'n opmerking voor jou: HAHAH JE KIJKT IN DE SPIEGEL HAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAH.
Mochten onze rollen omgedraaid zijn ( maar, ik zal nooit een debiel zijn en jij nooit een normaal persoon welke wél goed sociaal functioneert. )
Ja, dat is het 'm , je ziet zelf niet in dat je een debiel bent. Debiele, labiele, infantiele homofielen denken dat ze goed functioneren wat dus niet zo isquote:Op zondag 25 april 2010 00:56 schreef BaasD het volgende:
[..]
Ik functioneer sociaal primakruip toch uit die trollen kast van je
En jij beschuldigde mij van postopkrikken? ROYALE SADNESSÉquote:
Henry dg is schizofreenquote:Op zondag 25 april 2010 00:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, dat is het 'm , je ziet zelf niet in dat je een debiel bent. Debiele, labiele, infantiele homofielen denken dat ze goed functioneren wat dus niet zo is
Zegt degene die niet eens normaal een gebruikersnaam kan typenquote:
Zorg eerst eens dat je een fatsoendelijke post gemiddelde krijgt en kom dan terugquote:Op zondag 25 april 2010 01:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
Zegt degene die niet eens normaal een gebruikersnaam kan typen![]()
Symptoom van Schizofrenie: andere schizofreen noemen en zelf labiel zijn.
idd, maar had het topic een stuk eerder verwachtquote:
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 00:30 schreef Flodder450 het volgende:
erin voordat die antwoord
ik niet, ben ik nu speciaal?quote:Op zondag 25 april 2010 10:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo praat toch iedereen. Verloedering van de Neerlandsche taal.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 10:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Posten in het "ik ben homo" topic". Een tvp is al genoeg. sorry voor dat homo gedoe, ben vroeger (en nog steeds) nogal gepest door mijn zusjes![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |