Niks tegen jou hoorquote:Op zondag 25 april 2010 00:07 schreef L.no het volgende:
Laat ik nou net mijn ondertitel hebben aangepast.
Tof.quote:
Denk maar aan hoe negers van wiggers vinden.quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Snowcold het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die meteen japanner willen worden...Vraag me af wat die japanners daar zelf van zouden denken...
Lees OPquote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef henrydg het volgende:
BaasD is een weaboo, wat dat ook wezen moge.
Zolang het negatief is is het bestquote:
Omdat hij:quote:
Wat voegt deze post van jou eigenlijk toen aan het forum?quote:Op zondag 25 april 2010 00:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Omdat hij:
Postgemiddelde als populariteits-graadmeter ziet
Zo vol van zichzelf is
Altijd de TS basht , armen basht ( dat is gewoon zielig )
Nutteloze posts plaatst
Niks toevoegt en dus op moet rotten
Dan kan je je afvragen, wat voeg ik wel toe, nou, gezelligheid en nuttige reacties
Jou bashen, dúh.quote:Op zondag 25 april 2010 01:07 schreef BaasD het volgende:
[..]
Wat voegt deze post van jou eigenlijk toen aan het forum?
Bedankt,quote:Op zondag 25 april 2010 01:28 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Hee niet overdrijven, je hebt gewonnen met 2-1 congrats!
een taart voor jou [ afbeelding ]
Er was sprake van competitie vervalsingquote:Op zondag 25 april 2010 01:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Bedankt,
Poll-uitslag is 15-5 dus op dat onderdeel win ik ook
Einduitslag 3-1 , ik win, BaasD faalt.
De poll was de K.O. slagquote:Op zondag 25 april 2010 01:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Bedankt,
Poll-uitslag is 15-5 dus op dat onderdeel win ik ook
Einduitslag 3-1 , ik win, BaasD faalt.
Een Baas is nooit bewusteloosquote:Op zondag 25 april 2010 01:30 schreef LimboFan het volgende:
[..]
De poll was de K.O. slag
Hier een bewusteloze BaasD voor jou [ afbeelding ]
Rozequote:Op zondag 25 april 2010 01:31 schreef henrydg het volgende:
Extra veel kleurtjes voor je laatste momenten BaasD
[ afbeelding ]
Jij hebt niets gewonnenquote:Op zondag 25 april 2010 01:31 schreef henrydg het volgende:
Bij deze ga ik ook verder niet meer in op BaasD, het is duidelijk dat ik gewoon gewonnen heb ( wat ik al sinds 12 april, dagelijks doe mbt BaasD )
Het was leuk zolang het duurde!quote:Op zondag 25 april 2010 01:31 schreef henrydg het volgende:
Bij deze ga ik ook verder niet meer in op BaasD, het is duidelijk dat ik gewoon gewonnen heb ( wat ik al sinds 12 april, dagelijks doe mbt BaasD )
Ja, maar het gevoel van overwinning zal ik altijd blijven voelenquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 01:33 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, maar het gevoel van overwinning zal ik altijd blijven voelen
Laatste off-topic reactie op jou: En dan nog, de poll resultaten zoals ze waren toen het topic dicht ging, zeggen alles, jij 15 stemmen ik 5. Kutuser.quote:
Jij had de competitie vervalstquote:Op zondag 25 april 2010 01:33 schreef henrydg het volgende:
[..]
Laatste off-topic reactie op jou: En dan nog, de poll resultaten zoals ze waren toen het topic dicht ging, zeggen alles, jij 15 stemmen ik 5. Kutuser.
Voor als je je ooit eens verdrietig voelt, dan denk je aan deze overwinning, en dan zul je zien, dat elk probleem oplosbaar isquote:Op zondag 25 april 2010 01:33 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, maar het gevoel van overwinning zal ik altijd blijven voelen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:59 schreef MYV het volgende:
Ook wel Wapanese genoemt,
Serieus, blanke Anime kijkende watjes die geilen op hentai![]()
Om dit te verduidelijken:
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op zondag 25 april 2010 01:33 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Helemaal niet, een ref is nooit partijdig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |