Ik zie alleen dat Markuszower een achterlijke religieuze Jood is genoemd. Niet bepaald mijn woordkeuze, maar dat terzijde.quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar het is natuurlijk nog altijd ridicuul dat in de 1e post, Joodse ideeen, worden vergeleken met de PVV.
Omdat die ideeen los staan van de PVV, ja hij had rare rechtse ideeen, ja hij had zelfs ideeen die in Israel als extreem zouden worden gezien, maar dat staat los van wat er hier is gebeurd, dus tja.quote:Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat Markuszower een achterlijke religieuze Jood is genoemd. Niet bepaald mijn woordkeuze, maar dat terzijde.
quote:Op zondag 25 april 2010 03:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Achja, want het was religie, dat jou je land heeft doen uitflikkeren nietwaar.
Waarom dan nog steeds die verheerlijking van de Islam, je doet het overal, zelfs in je handtekening.
"We hebben net genoeg religie om elkaar te haten, maar niet genoeg om elkaar lief te hebben."quote:
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het zo snel slap gelul...quote:Op zondag 25 april 2010 22:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
"We hebben net genoeg religie om elkaar te haten, maar niet genoeg om elkaar lief te hebben."
- Jonathan Swift
"Het is een algemeen heersende dwaling veel te veel waarde aan de mening van anderen te hechten."quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het zo snel slap gelul...
- Google.
Ook goede boeken en werken waar ze in voorkwamen, ikquote:
De meeste citaten - die voornamelijk door één persoon gepost worden - komen overigens uit de link die ik zojuist postte. Er is hier namelijk iemand die niet niet zo lang geleden ook die site ontdekt heeft, gun ze het pleziertje. Ik haal ze wel uit boeken.quote:Op zondag 25 april 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Wel leuke citaten.
Die was toch van Freek de Jonge?quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het zo snel slap gelul...
- Google.
En daar kom je echt NU PAS achter? De PVV is al weken, zo niet maanden, aan het zakken in de peilingen. Ik moet zelfs nog zien of ze op 9 juni überhaupt nog zetels winnen. Het zou me niet eens verbazen als ze nog ONDER de huidige 9 zetels uitkomen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:25 schreef Toad het volgende:
Ik zie de PVV niet meer de grootste partij worden op 9 juni. Economie is veruit het belangrijkste onderwerp en daar kan de PVV weinig mee.
Haha, rustig maar hoor. Het is gewoon een opeenstapeling van feiten dit weekend die aan de orde kwamen (onderzoek NIPO, dit incident) en dat ik daarom dat postte. Niet dat ik ooit had gedacht dat de PVV de grootste partij werd. Landelijke verkiezingen gaan natuurlijk toch vaak over de economie. Desondanks, Wilders stond lange tijd goed voor de in de peilingen.quote:Op maandag 26 april 2010 00:57 schreef Boldface het volgende:
[..]
En daar kom je echt NU PAS achter? De PVV is al weken, zo niet maanden, aan het zakken in de peilingen. Ik moet zelfs nog zien of ze op 9 juni überhaupt nog zetels winnen. Het zou me niet eens verbazen als ze nog ONDER de huidige 9 zetels uitkomen.
Je bent niet de enige AR, sorry, maar we zijn meerquote:Op maandag 26 april 2010 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De meeste citaten - die voornamelijk door één persoon gepost worden - komen overigens uit de link die ik zojuist postte. Er is hier namelijk iemand die niet niet zo lang geleden ook die site ontdekt heeft, gun ze het pleziertje. Ik haal ze wel uit boeken.
Net of hij sowieso binnen z'n religie serieus werd genomen op dat vlak.quote:Op maandag 26 april 2010 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk wordt Gidi Markuszower ook door zijn eigen religie afgestoten.
Voor je religiegenoten bepalen welke rapporten er goed- of afgekeurd moeten worden staat gelijk aan dictatuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |