Nou Nou JIJ MAAKT HET VERSCHIL HOOR!!!!!!11EINZquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Gotyoubystring het volgende:
In de brugklas had ik een zwarte.
Eastpack![]()
Kipling
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Nou Nou JIJ MAAKT HET VERSCHIL HOOR!!!!!!11EINZ
Nou Nou,quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef joppie_saus het volgende:
TS kan Eastpak niet fatsoenlijk schrijven
..of Asbak.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Metalfrost het volgende:
Maak er dan Castpack, Lastpak of Fastpack van..
OKE JIJ BENT WEL ORGINEEL !!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef Salatrel het volgende:
ik had er 1 met camo kleuren
11 jaar geleden alweer. wat gaat de tijd toch snel....
Voor 14 en 15 jarige bazen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eastpak en Kipling zijn bazentassen.
Perfectionismequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
Gelukkig heb ik een Eastpak, en geen Eastpack.
Kipling, daar zou je een hele woning in kunnen verhuizen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Eastpak en Kipling zijn bazentassen.
Precies.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:07 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Kipling, daar zou je een hele woning in kunnen verhuizen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Oh my bad! dat is natuurlijk ideaal voor zwervers
TS heeft een YesorNo tas en is jaloers op zijn klasgenoten die wel een Eastpak van hun ouders hebben gekregenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Siddartha het volgende:
TS zit in de brugklas.
(Waar anders kom je die tassen tegen?)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef MYV het volgende:
[..]
Daarom lopen al die bruggertjes zo met een boggelruggetje, Die tassen
Hahaquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Siddartha het volgende:
TS zit in de brugklas.
(Waar anders kom je die tassen tegen?)
TS fietstquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef MYV het volgende:
[..]
Hahanee.
Ik fiets alleen jammer genoeg een route die kruizen met middelbare scholen.
Kende serieus een gozertje van 1.60 met een mega Kipling die serieus 5 verdiepingen had ofzo, en die kon je altijd zo leuk naar achter duwen met zn tas dan flikkerde hij op de grond en dan kwam hij niet meer overeind door het gewichtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Hahaha allemaal net van die Quasimodo's omdat ze anders achterover vallen door het gewicht
Jij zit in een auto zeker?quote:
TS is tweedejaars en pest nog brugklassers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Kende serieus een gozertje van 1.60 met een mega Kipling die serieus 5 verdiepingen had ofzo, en die kon je altijd zo leuk naar achter duwen met zn tas dan flikkerde hij op de grond en dan kwam hij niet meer overeind door het gewicht![]()
Nee ben geen pestkop hoor
Haha ja wel een auto, sinds héél kort. Verder heb ik lang bruin haar en weeg ik maar 45 kiloquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij zit in een auto zeker?
heb je toevallig ook een pittig kort kapsel en een beetje overgewicht?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Siddartha het volgende:
[..]
TS is tweedejaars en pest nog brugklassers.
TS is een pestkop.
TS is.
Maar jij bent homo en binnenkort dakloos.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Haha ja wel een auto, sinds héél kort. Verder heb ik lang bruin haar en weeg ik maar 45 kilo![]()
En nee ik ben geen 40
Oh, en niks tegen mensen die niet verderkomen dan 1.60quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Kende serieus een gozertje van 1.60 met een mega Kipling die serieus 5 verdiepingen had ofzo, en die kon je altijd zo leuk naar achter duwen met zn tas dan flikkerde hij op de grond en dan kwam hij niet meer overeind door het gewicht![]()
Nee ben geen pestkop hoor
Maar ik ben een meisjequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar jij bent homo en binnenkort dakloos.
Nee niks tegen mensen van 1.60, En niks tegen 40 jarigen met een kort pittig kapsel hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:16 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Oh, en niks tegen mensen die niet verderkomen dan 1.60
Serieus manquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar jij bent homo en binnenkort dakloos.
Ik ben niet 40 met een kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee niks tegen mensen van 1.60, En niks tegen 40 jarigen met een kort pittig kapsel hoor.
Ik woon bij m'n oudersquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Dan alleen dakloos.
Tenzij je pics kan tonen?
Omg MANOREXIA.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Haha ja wel een auto, sinds héél kort. Verder heb ik lang bruin haar en weeg ik maar 45 kilo![]()
En nee ik ben geen 40
Ja nee ik snapte je alquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik ben niet 40 met een kort pittig kapsel.
Ik ben 18 met een lang, stijl kapsel
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n ouders![]()
Verder, morgen pics. Ik ga slapen.
Trusten
Jij had een Eastpak hea?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:20 schreef Siddartha het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten! Stuur maar een PM.
Nou Nou.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
Kwaliteitstas, gebruik hem al kleine 7 jaar rond de 5 dagen per week en heb pas 1x (gratis) de rits hoeven te laten vervangen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Nee, ik had een o'neill :
[ afbeelding ]
(alleen anders.)
Tóch nog kans op stormloop.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef Gotyoubystring het volgende:
Verder, morgen pics. Ik ga slapen.
Thanks.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef MYV het volgende:
[..]
Ahh teringDie dingen waren wel de bomb.
Oke je hebt nu wel meer klasse
Het witte huis zonder witte presidentquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
(waarom die witte hand??)
Zoiets:quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef ShevaJB het volgende:
Hahahahaha ik had een Samsonite tas
(Samsonite, I was way off!!)
Je plaatje doet het niet en nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
?
En had je ook ontzettend veel gel in je haar en in een scheiding?
Nou, weer een stukje compleet in de puzzel waarin we jouw debiele gedrag ontrafelen.quote:
TEUUUURINGquote:Op zondag 25 april 2010 00:27 schreef Metalfrost het volgende:
subject change! Wat voor tas heb jij?
Ik heb een
[ afbeelding ]
Gelert X-plorer 85L
WTFquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee man ik ben een baas met een nektasje![]()
quote:
OMG, ik wist dat henrydg kut is, maar zo kutquote:
Oja, natuurlijk, converse is echt een emo merkquote:Op zondag 25 april 2010 00:50 schreef BaasD het volgende:
[..]
OMG, ik wist dat henrydg kut is, maar zo kut![]()
je bent gewoon een emo man
quote:Op zondag 25 april 2010 00:52 schreef Ritmo het volgende:
Converse voor emo's?Zie eerder de trendy mensen ermee lopen.
Jij met je ( volgens jou ) VWO5, je kan niet eens Nederlands manquote:
Je bent homofiel vergetenquote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef henrydg het volgende:
[..]
Jij met je ( volgens jou ) VWO5, je kan niet eens Nederlands man![]()
Ik heb 3 woordjes eindigend op -iel over jou gevonden:
Debiel
Labiel
Infantiel
Wat leuk, niet waar?
Oh nou, dan voegen we homofiel nog even bij het lijstje over jezelf.quote:Op zondag 25 april 2010 00:55 schreef BaasD het volgende:
[..]
Je bent homofiel vergeten![]()
VWO 6 trouwens
Jaloers, met je havoquote:Op zondag 25 april 2010 00:56 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oh nou, dan voegen we homofiel nog even bij het lijstje over jezelf.
VWO6? Van harte succes, ik hoop dat je zakt voor je examen.
Ook al weet iedereen hier dat je VMBO2 doet
Patserquote:
Ik heb het niet over hem, sukkel.quote:
Sorry dat ik me er niet voor schaam het VWO bijna afgerond te hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hem, sukkel.
Wat zit je nou te pimpen met je vwo, elke oetlul met een beetje boerenverstand kan het vwo halen. Stelt niks meer voorquote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er niet voor schaam het VWO bijna afgerond te hebben
Henrydg kan het blijkbaar nietquote:Op zondag 25 april 2010 01:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wat zit je nou te pimpen met je vwo, elke oetlul met een beetje boerenverstand kan het vwo halen. Stelt niks meer voor
"Kan"? Iets met mentaliteit enzulksquote:
Hij faalt gewoonquote:Op zondag 25 april 2010 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Kan"? Iets met mentaliteit enzulks
Kan? Ik voer geen flikker uit op de HAVO en ik haal het gemakkelijk. Met een beetje motivatie haal ik gemakkelijk het Gymnasium, debiel.quote:
Nee jij faalt heel erg hard.quote:
Doe niet zo cool mien jong, anders dan komen we eem langs met de FOK! knokploeg (met killingmachines zoals: Emimich, Advancedpower, Michielos, [insert andere gast met een grote bek maar met een triest uiterlijk]quote:Op zondag 25 april 2010 03:04 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hier stoer doen met hun rugzakkenIk neem al mijn spullen mee in een plastieken zak van de HEMA, lekker alternatief
quote:Op zondag 25 april 2010 03:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe niet zo cool mien jong, anders dan komen we eem langs met de FOK! knokploeg (met killingmachines zoals: Emimich, Advancedpower, Michielos, [insert andere gast met een grote bek maar met een triest uiterlijk Mr.Cooper?]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |