TS heeft een YesorNo tas en is jaloers op zijn klasgenoten die wel een Eastpak van hun ouders hebben gekregenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Siddartha het volgende:
TS zit in de brugklas.
(Waar anders kom je die tassen tegen?)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef MYV het volgende:
[..]
Daarom lopen al die bruggertjes zo met een boggelruggetje, Die tassen
Hahaquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:08 schreef Siddartha het volgende:
TS zit in de brugklas.
(Waar anders kom je die tassen tegen?)
TS fietstquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef MYV het volgende:
[..]
Hahanee.
Ik fiets alleen jammer genoeg een route die kruizen met middelbare scholen.
Kende serieus een gozertje van 1.60 met een mega Kipling die serieus 5 verdiepingen had ofzo, en die kon je altijd zo leuk naar achter duwen met zn tas dan flikkerde hij op de grond en dan kwam hij niet meer overeind door het gewichtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:10 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Hahaha allemaal net van die Quasimodo's omdat ze anders achterover vallen door het gewicht
Jij zit in een auto zeker?quote:
TS is tweedejaars en pest nog brugklassers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Kende serieus een gozertje van 1.60 met een mega Kipling die serieus 5 verdiepingen had ofzo, en die kon je altijd zo leuk naar achter duwen met zn tas dan flikkerde hij op de grond en dan kwam hij niet meer overeind door het gewicht![]()
Nee ben geen pestkop hoor
Haha ja wel een auto, sinds héél kort. Verder heb ik lang bruin haar en weeg ik maar 45 kiloquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij zit in een auto zeker?
heb je toevallig ook een pittig kort kapsel en een beetje overgewicht?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Siddartha het volgende:
[..]
TS is tweedejaars en pest nog brugklassers.
TS is een pestkop.
TS is.
Maar jij bent homo en binnenkort dakloos.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Haha ja wel een auto, sinds héél kort. Verder heb ik lang bruin haar en weeg ik maar 45 kilo![]()
En nee ik ben geen 40
Oh, en niks tegen mensen die niet verderkomen dan 1.60quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Kende serieus een gozertje van 1.60 met een mega Kipling die serieus 5 verdiepingen had ofzo, en die kon je altijd zo leuk naar achter duwen met zn tas dan flikkerde hij op de grond en dan kwam hij niet meer overeind door het gewicht![]()
Nee ben geen pestkop hoor
Maar ik ben een meisjequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar jij bent homo en binnenkort dakloos.
Nee niks tegen mensen van 1.60, En niks tegen 40 jarigen met een kort pittig kapsel hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:16 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Oh, en niks tegen mensen die niet verderkomen dan 1.60
Serieus manquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Maar jij bent homo en binnenkort dakloos.
Ik ben niet 40 met een kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee niks tegen mensen van 1.60, En niks tegen 40 jarigen met een kort pittig kapsel hoor.
Ik woon bij m'n oudersquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Dan alleen dakloos.
Tenzij je pics kan tonen?
Omg MANOREXIA.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:14 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Haha ja wel een auto, sinds héél kort. Verder heb ik lang bruin haar en weeg ik maar 45 kilo![]()
En nee ik ben geen 40
Ja nee ik snapte je alquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik ben niet 40 met een kort pittig kapsel.
Ik ben 18 met een lang, stijl kapsel
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:19 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n ouders![]()
Verder, morgen pics. Ik ga slapen.
Trusten
Jij had een Eastpak hea?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:20 schreef Siddartha het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten! Stuur maar een PM.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |