Meneer Laden heeft dat al bevestigd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef nattermann het volgende:
Ik durf er op te wedden dat Al Qaida een aanslag pleegt ergens daar in Zuid-Afrika.
Ik hoop het. Ik hoop ook dat voetbal dan per direct wereldwijd verboden wordt, en dat het als strafkamp wordt ingevoerd. Voetballers met lood in de schoenen, de voetbal is een zware steen, toeschouwers mogen de spelers stenigen en dat soort taferelen. Wat een kankersportquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meneer Laden heeft dat al bevestigd.
Ze gaan voor een prachtige finale Amerika - Engeland en een spectaculaire vuurwerkshow na het laatste fluitsignaal.
Worteltjes eten. Veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Worteltjes eten. VeelIk heb het nu gegeten, test?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WK2010, we brengen de sfeer vast inquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef Siddartha het volgende:
Het is toch pas volgende week koninginendag?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef ShevaJB het volgende:
Oranje is de mooiste kleur die d'r is verdomme
Mooi man, echt tha bombzquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |