Gezellig dat je er nu bent dan! Koffie? Taart?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ookal kom ik nooit in dit topic:
Gefeliciteerd.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ookal kom ik nooit in dit topic:
Gefeliciteerd.
Hello! Gaan we vanavond weer strip-bridgen?quote:
Koffie moeten we maar niet doen, want ben bang dat ik dan helemaal niet slaap vanavond.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig dat je er nu bent dan! Koffie? Taart?
eeeeeeh * checkt *quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koffie moeten we maar niet doen, want ben bang dat ik dan helemaal niet slaap vanavond.![]()
Taart is altijd wel lekker.
Wat heb je voor taart?![]()
Jeetje, waren al die foto's van dat koekje nog niet erg genoeg?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh * checkt *
Chocoladetaart, cheesecake en kersenvlaai
voorkeur?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar een taart met iets groots erin.
ah, dat duurt iets langer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar een taart met iets groots erin.
+2 maar?quote:
Hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, waren al die foto's van dat koekje nog niet erg genoeg?
Jeuj! Niet door het slotje!quote:
Dat is over 8 dagen al! Ik heb dan nog geen plannen zoals het nu staat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat duurt iets langer.
volgende week zondag heb ik wel even tijd om in bikini uit een taart te springen?
quote:
Bij mij thuisquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is over 8 dagen al! Ik heb dan nog geen plannen zoals het nu staat.
Waar kan ik de taart vinden?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat duurt iets langer.
volgende week zondag heb ik wel even tijd om in bikini uit een taart te springen?
Nah, ik voel me brak en lelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello! Gaan we vanavond weer strip-bridgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |