moet je daar auditie voor doen? bij veel richtingen van kunstacademie wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Docent beeldende kunst en vormgevingIets heel anders dan de studie die ik de afgelopen paar jaar heb gedaan
(WO Rechten)
ik nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef borisz het volgende:
We hebben nog een leven hoor de komende uren.
Niet weerquote:
Studententoneel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat speel je?![]()
(en je hebt nog steeds niet gezegd waar je huis woont)
o niet gelezen.... enne, ik ben niet zo slimquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet weer
Meet me maar een keer.
[..]
Studententoneel.
(en jawel, dat heb ik wel gezegd. De lichtstad en niet Parijs)
Je haalt nu een beetje toneelacademie/kunstacademie door elkaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
hahahhaha merk je vannacht of morgen![]()
[..]
moet je daar auditie voor doen? bij veel richtingen van kunstacademie wel.
en houdt de opleiding in dat je opgeleid word voor docent op een toneelschool, toneelgroep of dramalessen geeft aan middelbare scholen?
ik heb teveel eneergieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Jullie hadden het tempo er weer flink in zitten.
Gezellig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet weer
Meet me maar een keer.
[..]
Mijn werk voer ik dan ook online uit, en daarmee heb ik collega's door gans het land.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
o wacht daaaar.
had ik niet gedacht...
aangezien je wat mensen kent uit mijn buurt (en uit jouw stad kent niemand mijn dorp)
dat vind ik zó knapquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef Aure het volgende:
Haha volgens mij kan ze die TT prima waarderen
[..]
Je haalt nu een beetje toneelacademie/kunstacademie door elkaarBeeldende kunst is schilderkunst, grafiek, textiel, beeldhouwen etc etc. Ik word dan dus opgeleid tot docent CKV/tekenen/handvaardigheid, dat soort dingen
En meteen eerstegraads dus dat is ook wel fijn
![]()
En je moet inderdaad een toelating doen. Je portfolio laten zien, de opdracht die je thuis hebt uitgewerkt laten zien en je motivatie willen ze natuurlijk ook weten
Waarom ga je dan niet lekker uit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb teveel eneergieeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik denk dat de beoordelers best van je reuzenswitch van rechten naar dit onder de indruk kunnen zijn, als je het goed verwoordt in je motivatiebrief.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef Aure het volgende:
En je moet inderdaad een toelating doen. Je portfolio laten zien, de opdracht die je thuis hebt uitgewerkt laten zien en je motivatie willen ze natuurlijk ook weten
aah, ieder jaar in februari ben ik in jouw stad.. heerlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn werk voer ik dan ook online uit, en daarmee heb ik collega's door gans het land.
Herkenbaar. Ik maak muziek en speel toneel. En sinds kort dus ook dans. Maar tekenen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik zó knapdan ben je tegenovergestelde van mij. mijn tekentalent/creativiteit heeft het niveau van een kleuter (echt waar....)
ik ben al in geen tijden meer uitgeweestquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker uit?
Sla een vent aan de haak en botvier daar je energie op.
Um... dit moet denk ik.... carnaval voorstellen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah, ieder jaar in februari ben ik in jouw stad.. heerlijk![]()
keihard meeblèren met de Zware Jongens en Ria Valk
"jaaa worstjes op mn borstjes, preitjes op mn dijtjes. karbonades en salades op mn bil. jaa"![]()
whehe je hebt niet eens iets van mn werk gezienquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik zó knapdan ben je tegenovergestelde van mij. mijn tekentalent/creativiteit heeft het niveau van een kleuter (echt waar....)
Motivatie kan echt de doorslag geven, ook al heb je nog niet zo'n goede portfolio. dat merkte ik aan de HKU Open Dag
Ga je graag uit naar de kroeg?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben al in geen tijden meer uitgeweest![]()
zielig voor die vent
wat speel je? (of heb je dat ook al gezegdquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik maak muziek en speel toneel. En sinds kort dus ook dans. Maar tekenen?Echt zo niet.
Ik mag het lekker zelf vertellenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat de beoordelers best van je reuzenswitch van rechten naar dit onder de indruk kunnen zijn, als je het goed verwoordt in je motivatiebrief.
oh sorry die heb ik gemist.. maar goed dat je zo kritisch bentquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
whehe je hebt niet eens iets van mn werk gezienIk moet nog heel veel aan techniek leren hoor! Ik had gister iets gepost en daaraan kan je ook zien dat ik nog best een beetje slordig werk.
gevonden klikquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry die heb ik gemist.. maar goed dat je zo kritisch bent![]()
en zoals Steer zei, ze zullen zeer onder de indruk zijn vanwege je overstap. dat geeft al veel aan!
Ik speel in toneelstukken, héél soms straattheater of theater IRL (waarbij je dus een scene speelt in een café waar niemand door heeft dat je aan het acteren bent. Heb zo ooit een huwelijksaanzoek gespeeld in een druk café met een vriendin van mij, incluis CD met Elvis Costello, sterretjes en trouwring die gebracht werd door een van plaatsvervangend geluk stuiterende serveersterquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat speel je? (of heb je dat ook al gezegd)
en wat voor dans maak je?
zoek de verschillen?quote:
Ah! Nog iets wat ik niet kan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Toneel is leuk,maar ik vind zingen nóg leuker
Daar is toch een foto van?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik speel in toneelstukken, héél soms straattheater of theater IRL (waarbij je dus een scene speelt in een café waar niemand door heeft dat je aan het acteren bent. Heb zo ooit een huwelijksaanzoek gespeeld in een druk café met een vriendin van mij, incluis CD met Elvis Costello, sterretjes en trouwring die gebracht werd door een van geluk stuiterende serveerster).
Kunnen jullie kids tegenwoordig eindexamen drama doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh en Steer, ik heb eindexamen gedaan in dramaToneel is zo leuk
Haha het is een combinatie van 2 pop art artiesten (en pop art vind ik zo mooi!). Het meisje is van Roy Lichtenstein (net zoals mijn avatar) en de manier waarop ik haar heb weergegeven is in de stijl van Andy Warholquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoek de verschillen?![]()
nou ik vind em dus echt niet slecht
en je snapt niet waarom ik introvert ben en kan optreden? terwijl je zelf nog veel 'engere' dingen doet? jij zit nog dichter (tussen) bij het publiek, en dan ken je diegenen ook nog!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel in toneelstukken, héél soms straattheater of theater IRL (waarbij je dus een scene speelt in een café waar niemand door heeft dat je aan het acteren bent. Heb zo ooit een huwelijksaanzoek gespeeld in een druk café met een vriendin van mij, incluis CD met Elvis Costello, sterretjes en trouwring die gebracht werd door een van plaatsvervangend geluk stuiterende serveerster).
En ik Salsa
Die linksbovenin is het beste, bij die anderen is het net of het gezicht scheef is? Of hoort het zo?quote:
Andy Warhol kan er nog iets van leren.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar is toch een foto van?
Ik heb wel eens op een terras met een paar vriendinnen gespeeld dat we ruzie hadden
Op mijn school welquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunnen jullie kids tegenwoordig eindexamen drama doen?![]()
Hier en daar nog wat polijsten aan de uitvoering idd, maar het gaat denk ik met je portfolio er niet om dat je 100% techniek al in huis hebt? Maar dat je meer laat zien hoe je creativiteit werkt?quote:
Het viel nogal stil rondom onsquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
en, kwam er iemand zich mee bemoeien?
jaa, en dansen nóg leukerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Toneel is leuk,maar ik vind zingen nóg leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |