moet je daar auditie voor doen? bij veel richtingen van kunstacademie wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Docent beeldende kunst en vormgevingIets heel anders dan de studie die ik de afgelopen paar jaar heb gedaan
(WO Rechten)
ik nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef borisz het volgende:
We hebben nog een leven hoor de komende uren.
Niet weerquote:
Studententoneel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat speel je?![]()
(en je hebt nog steeds niet gezegd waar je huis woont)
o niet gelezen.... enne, ik ben niet zo slimquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet weer
Meet me maar een keer.
[..]
Studententoneel.
(en jawel, dat heb ik wel gezegd. De lichtstad en niet Parijs)
Je haalt nu een beetje toneelacademie/kunstacademie door elkaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
hahahhaha merk je vannacht of morgen![]()
[..]
moet je daar auditie voor doen? bij veel richtingen van kunstacademie wel.
en houdt de opleiding in dat je opgeleid word voor docent op een toneelschool, toneelgroep of dramalessen geeft aan middelbare scholen?
ik heb teveel eneergieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Jullie hadden het tempo er weer flink in zitten.
Gezellig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet weer
Meet me maar een keer.
[..]
Mijn werk voer ik dan ook online uit, en daarmee heb ik collega's door gans het land.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
o wacht daaaar.
had ik niet gedacht...
aangezien je wat mensen kent uit mijn buurt (en uit jouw stad kent niemand mijn dorp)
dat vind ik zó knapquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef Aure het volgende:
Haha volgens mij kan ze die TT prima waarderen
[..]
Je haalt nu een beetje toneelacademie/kunstacademie door elkaarBeeldende kunst is schilderkunst, grafiek, textiel, beeldhouwen etc etc. Ik word dan dus opgeleid tot docent CKV/tekenen/handvaardigheid, dat soort dingen
En meteen eerstegraads dus dat is ook wel fijn
![]()
En je moet inderdaad een toelating doen. Je portfolio laten zien, de opdracht die je thuis hebt uitgewerkt laten zien en je motivatie willen ze natuurlijk ook weten
Waarom ga je dan niet lekker uit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb teveel eneergieeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik denk dat de beoordelers best van je reuzenswitch van rechten naar dit onder de indruk kunnen zijn, als je het goed verwoordt in je motivatiebrief.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:03 schreef Aure het volgende:
En je moet inderdaad een toelating doen. Je portfolio laten zien, de opdracht die je thuis hebt uitgewerkt laten zien en je motivatie willen ze natuurlijk ook weten
aah, ieder jaar in februari ben ik in jouw stad.. heerlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn werk voer ik dan ook online uit, en daarmee heb ik collega's door gans het land.
Herkenbaar. Ik maak muziek en speel toneel. En sinds kort dus ook dans. Maar tekenen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik zó knapdan ben je tegenovergestelde van mij. mijn tekentalent/creativiteit heeft het niveau van een kleuter (echt waar....)
ik ben al in geen tijden meer uitgeweestquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet lekker uit?
Sla een vent aan de haak en botvier daar je energie op.
Um... dit moet denk ik.... carnaval voorstellen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah, ieder jaar in februari ben ik in jouw stad.. heerlijk![]()
keihard meeblèren met de Zware Jongens en Ria Valk
"jaaa worstjes op mn borstjes, preitjes op mn dijtjes. karbonades en salades op mn bil. jaa"![]()
whehe je hebt niet eens iets van mn werk gezienquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik zó knapdan ben je tegenovergestelde van mij. mijn tekentalent/creativiteit heeft het niveau van een kleuter (echt waar....)
Motivatie kan echt de doorslag geven, ook al heb je nog niet zo'n goede portfolio. dat merkte ik aan de HKU Open Dag
Ga je graag uit naar de kroeg?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben al in geen tijden meer uitgeweest![]()
zielig voor die vent
wat speel je? (of heb je dat ook al gezegdquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik maak muziek en speel toneel. En sinds kort dus ook dans. Maar tekenen?Echt zo niet.
Ik mag het lekker zelf vertellenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat de beoordelers best van je reuzenswitch van rechten naar dit onder de indruk kunnen zijn, als je het goed verwoordt in je motivatiebrief.
oh sorry die heb ik gemist.. maar goed dat je zo kritisch bentquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
whehe je hebt niet eens iets van mn werk gezienIk moet nog heel veel aan techniek leren hoor! Ik had gister iets gepost en daaraan kan je ook zien dat ik nog best een beetje slordig werk.
gevonden klikquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry die heb ik gemist.. maar goed dat je zo kritisch bent![]()
en zoals Steer zei, ze zullen zeer onder de indruk zijn vanwege je overstap. dat geeft al veel aan!
Ik speel in toneelstukken, héél soms straattheater of theater IRL (waarbij je dus een scene speelt in een café waar niemand door heeft dat je aan het acteren bent. Heb zo ooit een huwelijksaanzoek gespeeld in een druk café met een vriendin van mij, incluis CD met Elvis Costello, sterretjes en trouwring die gebracht werd door een van plaatsvervangend geluk stuiterende serveersterquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat speel je? (of heb je dat ook al gezegd)
en wat voor dans maak je?
zoek de verschillen?quote:
Ah! Nog iets wat ik niet kan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Toneel is leuk,maar ik vind zingen nóg leuker
Daar is toch een foto van?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik speel in toneelstukken, héél soms straattheater of theater IRL (waarbij je dus een scene speelt in een café waar niemand door heeft dat je aan het acteren bent. Heb zo ooit een huwelijksaanzoek gespeeld in een druk café met een vriendin van mij, incluis CD met Elvis Costello, sterretjes en trouwring die gebracht werd door een van geluk stuiterende serveerster).
Kunnen jullie kids tegenwoordig eindexamen drama doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh en Steer, ik heb eindexamen gedaan in dramaToneel is zo leuk
Haha het is een combinatie van 2 pop art artiesten (en pop art vind ik zo mooi!). Het meisje is van Roy Lichtenstein (net zoals mijn avatar) en de manier waarop ik haar heb weergegeven is in de stijl van Andy Warholquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoek de verschillen?![]()
nou ik vind em dus echt niet slecht
en je snapt niet waarom ik introvert ben en kan optreden? terwijl je zelf nog veel 'engere' dingen doet? jij zit nog dichter (tussen) bij het publiek, en dan ken je diegenen ook nog!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel in toneelstukken, héél soms straattheater of theater IRL (waarbij je dus een scene speelt in een café waar niemand door heeft dat je aan het acteren bent. Heb zo ooit een huwelijksaanzoek gespeeld in een druk café met een vriendin van mij, incluis CD met Elvis Costello, sterretjes en trouwring die gebracht werd door een van plaatsvervangend geluk stuiterende serveerster).
En ik Salsa
Die linksbovenin is het beste, bij die anderen is het net of het gezicht scheef is? Of hoort het zo?quote:
Andy Warhol kan er nog iets van leren.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar is toch een foto van?
Ik heb wel eens op een terras met een paar vriendinnen gespeeld dat we ruzie hadden
Op mijn school welquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kunnen jullie kids tegenwoordig eindexamen drama doen?![]()
Hier en daar nog wat polijsten aan de uitvoering idd, maar het gaat denk ik met je portfolio er niet om dat je 100% techniek al in huis hebt? Maar dat je meer laat zien hoe je creativiteit werkt?quote:
Het viel nogal stil rondom onsquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
en, kwam er iemand zich mee bemoeien?
jaa, en dansen nóg leukerquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Toneel is leuk,maar ik vind zingen nóg leuker
Nee ze moesten wel lijkend, maar ik heb daar het geduld niet voor. En inderdaad, met linksbovenin ben ik begonnen dus toen had ik nog het meeste geduld ;-)quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die linksbovenin is het beste, bij die anderen is het net of het gezicht scheef is? Of hoort het zo?
Is zo jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier en daar nog wat polijsten aan de uitvoering idd, maar het gaat denk ik met je portfolio er niet om dat je 100% techniek al in huis hebt? Maar dat je meer laat zien hoe je creativiteit werkt?
Maar ik ben / speel mezelf niet echt tijdens het toneelspelen. Ik vind pianospelen voor publiek veel enger. Daarbij laat jij veel meer 'skin' zien bij het dansen, incl. kwijlende mannen / pubers in het publiek. Misschien dat ik daardoor ongemakkelijk zou voelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en je snapt niet waarom ik introvert ben en kan optreden? terwijl je zelf nog veel 'engere' dingen doet? jij zit nog dichter (tussen) bij het publiek, en dan ken je diegenen ook nog!
Mja, ik dacht jullie zullen wel MBTI moe zijn, ik voeg het zo toequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, idd. Maak ik een pracht OP, neemt die s.teer het niet over
Zo gaaf!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen eindexamen in tekenen & drama gedaanIk heb nog een dvd met voorstellingen van elk jaar, zo grappig om terug te zien
Wat Krak zegt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef freecell het volgende:
Steer! Komt het goed met ons?
ISTJ ESFJ
Geen idee, het is al 100 jaar geleden johquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
waar hadden jullie 'ruzie' over?
eh.. pubers en bezopen mannen maken je niet ongemakkelijk hoor. vrouwen wel die je nijdig aankijken of je proberen na te doen. maar vaak ook gelachen omdat hun vriendjes foto's maken met hun mobieltje van mij en zij hun vriendje boos wegtrekken bij het hek/blokquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik ben / speel mezelf niet echt tijdens het toneelspelen. Ik vind pianospelen voor publiek veel enger. Daarbij laat jij veel meer 'skin' zien bij het dansen, incl. kwijlende mannen / pubers in het publiek. Misschien dat ik daardoor ongemakkelijk zou voelen.
[..]
Mja, ik dacht jullie zullen wel MBTI moe zijn, ik voeg het zo toe
[..]
Zo gaaf!Bij ons wordt het elk jaar opgenomen maar is degene die het naar DVD moet overzetten altijd te lui na de voorstelling om het te doen.
Maar niet met deze quote krakquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef freecell het volgende:
Steer! Komt het goed met ons?
ISTJ ESFJ
HO! Natuurlijk komt het goed met jullie!
heb je weer andere plannen gemaakt voor morgen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar niet met deze quote krak
Het zal wel goed komen met de beeb in Rijswijk, maar ik weet zelf ook heel goed hoe erg het is om een baby te hebben die dagenlang huilt
Ha. Jaloerse vrouwen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh.. pubers en bezopen mannen maken je niet ongemakkelijk hoor. vrouwen wel die je nijdig aankijken of je proberen na te doen. maar vaak ook gelachen omdat hun vriendjes foto's maken met hun mobieltje van mij en zij hun vriendje boos wegtrekken bij het hek/blok
Je had zeker er erg naar uit gekeken om op bezoek te gaan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zal wel goed komen met de beeb in Rijswijk, maar ik weet zelf ook heel goed hoe erg het is om een baby te hebben die dagenlang huilt
B. verzorgt gewoon mij de rest van de dag. Ze zorgt er voor dat ik van drankjes en hapjes in de tuin van onze Bloemendaalse villa wordt voorzien terwijl ik tussendoor naar Luik-Bastenaken-Luik en Ajax-Feyenoord kijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je weer andere plannen gemaakt voor morgen?
ja, das ongelofelijk balen... ervaring hier... Daarom ook mijn linkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Je had zeker er erg naar uit gekeken om op bezoek te gaan?Stiekum.
Jouw link? Waar? Vorig topiek?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:27 schreef freecell het volgende:
ja, das ongelofelijk balen... ervaring hier... Daarom ook mijn link
daar heeft ze al mee ingestemd?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
B. verzorgt gewoon mij de rest van de dag. Ze zorgt er voor dat ik van drankjes en hapjes in de tuin van onze Bloemendaalse villa wordt voorzien terwijl ik tussendoor naar Luik-Bastenaken-Luik en Ajax-Feyenoord kijk.
incl. btw?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef borisz het volgende:
Vandaag nieuw sim only abo afgesloten. 4,95 per maand ben ik weer klaar.
Nee, ze weet het zelf nog niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
daar heeft ze al mee ingestemd?
quote:
En wat betaal je per minuut per gesprek daar bovenop?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:29 schreef borisz het volgende:
Vandaag nieuw sim only abo afgesloten. 4,95 per maand en ik blijf lekker goedkoop uit.
wat jammer zeg! Tis echt leuk om te hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo gaaf!Bij ons wordt het elk jaar opgenomen maar is degene die het naar DVD moet overzetten altijd te lui na de voorstelling om het te doen.
ik zie voor me hoe jij morgen met schort om kruipend Bluezz voorziet van hapjes, drankjes en voetmassages terwijl zij de hele dag met wat tijdschriften in de relaxfauteuil (hoe schrijf je dat) op het balkon genietquote:
denk ¤ 4,95 ...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat betaal je per minuut per gesprek daar bovenop?
bellen niet nee... maar sms ook niet? woowquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoveel bel ik niet, heb dan 110 minuten/smsjes. Krijg ik niet op.
alles wat buiten mijn bundel valt 30 cent p/m. Maar 110 minuten/smsjes krijg ik niet op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat betaal je per minuut per gesprek daar bovenop?
Dat doet ie dagelijks, niks nieuws johquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie voor me hoe jij morgen met schort om kruipend Bluezz voorziet van hapjes, drankjes en voetmassages terwijl zij de hele dag met wat tijdschriften in de relaxfauteuil (hoe schrijf je dat) op het balkon geniet
hahaa, goed plan!! als je er toch dichtbij woont.. heerlijk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doet ie dagelijks, niks nieuws joh![]()
![]()
Ik ga denk ik lekker naar het strand fietsen en daar eens mensen kijken
oki, have fun!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef Aure het volgende:
Ik ga nog wat kunstzinnige dingen proberen te doen en daarna uit dus ik zie jullie morgen wel weer eventjes
Wacht even Krakquote:
20 minuten door de duinen fietsen en we zijn er.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaa, goed plan!! als je er toch dichtbij woont.. heerlijk!
Succes Aurequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:34 schreef Aure het volgende:
Ik ga nog wat kunstzinnige dingen proberen te doen en daarna uit dus ik zie jullie morgen wel weer eventjes
iek bewonder julliequote:Op zaterdag 24 april 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
20 minuten door de duinen fietsen en we zijn er.
willen of ook gaan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Succes AureOok met slettebakken uitgaan!
Ik ga vroeg naar bed hier ofzo, morgen wil ik weer zwemmen
Gaan! Ik zit in en flow. Heb deze week 4x een uur gezwommen, plak ik nog een uur aan vast.quote:
wat goed zeg!! wil je een zwemfiguur? ik ben al 2 weken niet geweestquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaan! Ik zit in en flow. Heb deze week 4x een uur gezwommen, plak ik nog een uur aan vast.
Is het 25-meterbad helaas morgen, niet het 50-meterbad in het zwemstadion.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat goed zeg!! wil je een zwemfiguur? ik ben al 2 weken niet geweest, maar goedgemaakt met 3x tennis per week
leuk toch? vertel vertel vertel!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef TAV74 het volgende:![]()
Bier, gesprekken, ingewikkeld, wat doe ik hier???
nou ja, ik heb een leuk dag gehad![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen als het warm is (heb een eiland)
Hoe was het paintballen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:42 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Bier, gesprekken, ingewikkeld, wat doe ik hier???
nou ja, ik heb een leuk dag gehad![]()
kom op, ik geloof niet dat je dik bentquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik mijn BMI van 25 eerst eens even verlagen richting de 20?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |