Ja, "wat als". Aan dat soort uitspraken heb je dus echt geen fuck.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Alsof Nederland een hecht team is. Wacht maar tot er weer eens iets gebeurd, dan zijn de rapen gaar en wordt de sfeer weer verpest.
en dan verzinnen de huilies hier die voorheen schreeuwden dat we met twee vingers in de neus kampioen zouden worden (quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Alsof Nederland een hecht team is. Wacht maar tot er weer eens iets gebeurd, dan zijn de rapen gaar en wordt de sfeer weer verpest.
Dat zegt dan idd veel over hun. Eriksen maakt vlak voor tijd Nederland af.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
en dan verzinnen de huilies hier die voorheen schreeuwden dat we met twee vingers in de neus kampioen zouden worden (x 29292!!) weer wat andere smoesjes
Denemarken wint gewoon en de Nederlandse arrogantie viert weer hoogtij.
Zo raar dit soort reacties. Waarom mag men het niet positief zien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
en dan verzinnen de huilies hier die voorheen schreeuwden dat we met twee vingers in de neus kampioen zouden worden (x 29292!!) weer wat andere smoesjes
spaar die ''nederland gaat verliezen'' poep voor wanneer ze tegen een betere team moeten spelen, zo kopen mensen die ''nederland gaat verliezen van XX'' nog beter in de toekomst.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar NL is dan ook bijzonder slecht, kijk maar naar 1932 toen we verloren van de Kaapverdische eilanden, toen hadden we ook geen winnaarsmentaliteit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:10 schreef minutenman het volgende:
[..]
spaar die ''nederland gaat verliezen'' poep voor wanneer ze tegen een betere team moeten spelen, zo kopen mensen die ''nederland gaat verliezen van XX'' nog beter in de toekomst.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:16 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ploeg, ik heb er zin in
ja tuurlijk, want zo zit voetbal nu eenmaal in elkaar, als je verliest van het ene land, verlies je automatisch ook van een ander landquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:37 schreef Jaja.. het volgende:
Denemarken heeft met 1-0 verloren van Zuid-Afrika, echt niet dat ze dan opeens winnen van Nederland
Als je niet erkend dat NL meer kans heeft om te winnen dan DK heb je het mondiale voetbal duidelijk niet gevolgd, dat is mijn standpunt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja tuurlijk, want zo zit voetbal nu eenmaal in elkaar, als je verliest van het ene land, verlies je automatisch ook van een ander land
NL heeft natuurlijk meer kans om te winnen, maar sommigen doen hier alsof die match een makkie is en dat is het in mijn ogen zeker niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Als je niet erkend dat NL meer kans heeft om te winnen dan DK heb je het mondiale voetbal duidelijk niet gevolgd, dat is mijn standpunt.
als dat gebeurt mag ik je dan aanraken?quote:
Terwijl anderen doen alsof Nederland een C klasse land is dat per abuis op de 4e plek van de fifa ranglijst is geplaatst en niet doorkomt van de groepsfasequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:32 schreef BramKVO het volgende:
[..]
NL heeft natuurlijk meer kans om te winnen, maar sommigen doen hier alsof die match een makkie is en dat is het in mijn ogen zeker niet.
Alleen m'n piemelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als dat gebeurt mag ik je dan aanraken?
quote:
okquote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
Neem een vergrootglas en pincet mee, Anonymousz.
Ik gok op 1-2. Heb er 30 euro op gezetquote:Op zondag 13 juni 2010 11:48 schreef aloa het volgende:
Lijkt me geen makkelijke wedstrijd
Ik gok op 2 - 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |