Aan nog niet, maar wel standby. Ik bedoel wat is een WK-wedstrijd zonder een paar frikandellen, kipcorns of een bittergarnituurtje.quote:
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:46 schreef Ritmo het volgende:
Ik ga hem denk ik bij het concert van Guus kijken.
Nee, Guus Hiddink geeft een rapconcert.quote:
Ik vind hem niet veel meer dan een gehypte dorpsidioot, maar gelukkig heb ik verder niets met hem of zijn muziek te schaften.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, Guus Hiddink geeft een rapconcert.
Niets mis met Meeuwis, zo ongeveer de enige Nederlandstalige artiest die ik kan waarderen.
Wat heb jij het maar zwaar..quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik baal er wel van dat ik die dag zo vroeg de wekker moet zetten. Pfff 13:30 al voetballen.
Tijdens het vorige WK zat ik op Aruba, met het tijdsverschil daar zaten we om 9:00 aan het bier in het café.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik baal er wel van dat ik die dag zo vroeg de wekker moet zetten. Pfff 13:30 al voetballen.
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Het wordt 3-1 voor Nederland. Onthoud dit.
Zo irritant als de eindstand al verklapt wordtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Het wordt 3-1 voor Nederland. Onthoud dit.
Nederland komt gewoon kwaliteit te kort. Ze verliezen bijv van Australie...quote:
We zullen zien. Speculeren heeft geen zin, want wie verwachtte een 3-0 nederlaag voor Italie gevolgd door een 4-1 nederlaag voor Frankrijk?quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nederland komt gewoon kwaliteit te kort. Ze verliezen bijv van Australie...
Ik geef Denemarken dan wat meer kans in de poule dan Nld
Gelukkig heb jij het foutquote:Op zondag 25 april 2010 00:39 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat de eindstand
1: Denemarken
2: Kameroen
3: Nederland
4: Japan
zal zijn
Kameroen zal boven Denemarken eindigen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:53 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het fout![]()
Nederland, Denemarken, Kameroen, Japan
Ik twijfelde inderdaad even wie 2e wordt, Denemarken of Kameroen. Dat zal aankomen op de onderlinge wedstrijd, waarin ik verwacht dat Denemarken net wat meer geluk heeftquote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kameroen zal boven Denemarken eindigen.
Kwaliteit achterin,de rest is wereldtop.quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nederland komt gewoon kwaliteit te kort. Ze verliezen bijv van Australie...
Ik geef Denemarken dan wat meer kans in de poule dan Nld
Hoe kom je erbij dat we van Australie verliezen?quote:Op zondag 25 april 2010 08:16 schreef Flammie het volgende:
Wereldtop die verliest van australie... nee het wordt weer niks
Joep Vrolijk is ook aanwezig.quote:Op zondag 25 april 2010 10:33 schreef Michielos het volgende:
8ste finale maximaal.
We verliezen van de slechtste landen..
Van Zuid-Korea in 2002 verwachtte ook niemand iets, dus je kunt er niets van zeggen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:54 schreef Billy_Talent het volgende:
Arme Japanners trouwens, als ze het op moeten nemen tegen Kameroen. Zie je het al voor je? 11 fragiele Aziaten tegen 11 gigantische negers. Die zullen geen spaan heel laten van die Japanners
Zelfde alleen ben ik ook nog jarig dus nog meer reden om vroeg naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
Jaa,dan zit ik dus op school,toch maar om 12 naar huis dan..
we hebben gelijkgespeeld tegen australie hoor...quote:Op zondag 25 april 2010 08:16 schreef Flammie het volgende:
Wereldtop die verliest van australie... nee het wordt weer niks
Hij doelde er waarschijnlijk op dat het Nederlands elftal in 2008 verloor van Australie in Eindhoven.quote:Op zondag 25 april 2010 13:36 schreef StinsonB het volgende:
[..]
we hebben gelijkgespeeld tegen australie hoor...
Dat heb ik met de wedstrijd tegen Kameroenquote:Op zondag 25 april 2010 13:32 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Zelfde alleen ben ik ook nog jarig dus nog meer reden om vroeg naar huis te gaan.
Hoeveel toplanden verliezen wel eens als landen als Australie,Roemenie...quote:Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij doelde er waarschijnlijk op dat het Nederlands elftal in 2008 verloor van Australie in Eindhoven.
Nee, het zegt ook niets, maar dan weet je iig waar op gedoeld werd.quote:Op zondag 25 april 2010 13:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoeveel toplanden verliezen wel eens als landen als Australie,Roemenie...
Dus grote onzin,het argument dat we hebben verloren in een oefenpotje tegen Australie 2 jaar terug.Portugal/Frankrijk zetten een belabberde kwalificatie neer voor een topland,betekent toch niet dat zij ook in de 8e finales eruit liggen.
Neenee,ik doelde eigenlijk op het argument dat we verliezen van landen als Australie en daarom niet verder komen dan de laatste acht.quote:Op zondag 25 april 2010 13:52 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee, het zegt ook niets, maar dan weet je iig waar op gedoeld werd.
Er is ooit van Australie verloren en dat zegt helemaal niets over wat er in 2010 zal gebeuren. Net zo min zegt het iets dat een ander wist te melden dat ze gelijk hadden gespeeld.quote:Op zondag 25 april 2010 13:54 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Neenee,ik doelde eigenlijk op het argument dat we verliezen van landen als Australie en daarom niet verder komen dan de laatste acht.
Niemand heeft een glazen bol, maar ik denk dat Flammie er verrekt dicht in de buurt komt.quote:Op zondag 25 april 2010 00:53 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het fout![]()
Nederland, Denemarken, Kameroen, Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |