Aan nog niet, maar wel standby. Ik bedoel wat is een WK-wedstrijd zonder een paar frikandellen, kipcorns of een bittergarnituurtje.quote:
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:46 schreef Ritmo het volgende:
Ik ga hem denk ik bij het concert van Guus kijken.
Nee, Guus Hiddink geeft een rapconcert.quote:
Ik vind hem niet veel meer dan een gehypte dorpsidioot, maar gelukkig heb ik verder niets met hem of zijn muziek te schaften.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, Guus Hiddink geeft een rapconcert.
Niets mis met Meeuwis, zo ongeveer de enige Nederlandstalige artiest die ik kan waarderen.
Wat heb jij het maar zwaar..quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik baal er wel van dat ik die dag zo vroeg de wekker moet zetten. Pfff 13:30 al voetballen.
Tijdens het vorige WK zat ik op Aruba, met het tijdsverschil daar zaten we om 9:00 aan het bier in het café.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik baal er wel van dat ik die dag zo vroeg de wekker moet zetten. Pfff 13:30 al voetballen.
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Het wordt 3-1 voor Nederland. Onthoud dit.
Zo irritant als de eindstand al verklapt wordtquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Het wordt 3-1 voor Nederland. Onthoud dit.
Nederland komt gewoon kwaliteit te kort. Ze verliezen bijv van Australie...quote:
We zullen zien. Speculeren heeft geen zin, want wie verwachtte een 3-0 nederlaag voor Italie gevolgd door een 4-1 nederlaag voor Frankrijk?quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nederland komt gewoon kwaliteit te kort. Ze verliezen bijv van Australie...
Ik geef Denemarken dan wat meer kans in de poule dan Nld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |