Zijn nu eenmaal de regels, anders wordt het een eeuwigdurend slowchattopic en daar zijn de slowchattopics voor en die zijn minder specifiek qua onderwerp. Meer 'anything goes'.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef _daphne het volgende:
Waarom kunnen er hier maar zo weinig reacties in een topic?
Oeh, dat is best een goed idee eigenlijk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Glambert het volgende:
Ik kan Adam ook me ipod laten signeren
Bij Heaven? Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik ga 'm over een paar uur zien dus zal morgen wel wat erover posten
Ding heeft me meer dan 130 euro gekost, gaat ie niet op krassen die Lambert.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Glambert het volgende:
Ik kan Adam ook me ipod laten signeren
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik ga 'm over een paar uur zien dus zal morgen wel wat erover posten
"Faber-castell Multimark permanent" werkt perfect op glas, plastic, metal, CD, etc. ik denk dat het ook op I-pod zal werkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Glambert het volgende:
Ik weet alleen niet wat voor stift ik moet gebruiken
misschien is het ook wel leuk om een fijne skin voor je I-pod the kopen. kan Adam op die skin signeeren. http://www.oriongadgets.c(...)reen-protector-1.jpgquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef Glambert het volgende:
Weet niet of ik het nog ga doen, ik bedenk me opeens dat de garantie dan ook weg is
Oeh ook met danseressen? Tof!quote:Op zondag 25 april 2010 03:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik moet zeggen: Live ERG overtuigend! met zo'n stem gaat 't al snel mis maar hij deed het goed incl. band en danseressen!
Dat is een heel goed idee, maar dan moet ik wel een leuke hier in Utrecht vinden. Ik ga zo even op de braderie kijken en anders Dinsdag op Hoog Catharijne voor ik naar Hilversum ga.quote:Op zondag 25 april 2010 00:17 schreef sepi het volgende:
[..]
misschien is het ook wel leuk om een fijne skin voor je I-pod the kopen. kan Adam op die skin signeeren. http://www.oriongadgets.c(...)reen-protector-1.jpg
dan heb je toch nog zijn handtekening op je I-pod en je I-pod garantie.
Zul je zien; is het hier ook een gay-club waar alleen mannen naar binnen mogen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:44 schreef Glambert het volgende:
Die optreden is te gek. Ik hoop dat ie binnenkort hier een optreden in club doe waar veel fans bij kunnen zijn
ETA: Ugh! Had me bericht willen editen, maar het ging verkeerd![]()
ik opende dit topic, scrollde wat naar beneden, en het eerste wat ik las was Hoog Catharijne.quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Glambert het volgende:
[..]
Dat is een heel goed idee, maar dan moet ik wel een leuke hier in Utrecht vinden. Ik ga zo even op de braderie kijken en anders Dinsdag op Hoog Catharijne voor ik naar Hilversum ga.
Hij zij op de "red carpet" interview dat die zonnebril vintage wasquote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef dollce het volgende:
die foto op de achtergrond van zn twitter![]()
Ik ga dinsdag aan hem vragen waar die die zonnebril heeft gekocht
quote:just woke up getting ready for the shows today in london! im gonna be sad to leave here! excited to see amsterdam though!
mijn moeder heeft een brief gestuurd naar paul de leeuw dat Adam moest komenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef bibian het volgende:
Ik heb begrepen uit betrouwbare bron dat ie een optreden doet bij Paul de Leeuw!!!
mijn moeder heeft een brief gestuurd naar paul de leeuw dat Adam moest komenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef bibian het volgende:
Ik heb begrepen uit betrouwbare bron dat ie een optreden doet bij Paul de Leeuw!!!
Ik weet al zeker dat zijn album een grote hit hier wordtquote:Op maandag 26 april 2010 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Laten we het hopen jaik vind hem echt tof. En hij komt ook uit Cali, net als ik
. En ik heb het album al
We eisen gewoon dattie hier komt ;')quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef Glambert het volgende:
Ik niet, maar Bibian en Cee wel. Ik ga de volgende keer gewoon een meet & greet met hem winnen
[..]
Ik weet al zeker dat zijn album een grote hit hier wordtIk zal morgen wat leuke foto's proberen te maken
De opname van Paul de Leeuw zijn ook gestopt, maar misschien kunen we allemaal ook even een brief sturen?
kak, dubbelpost....quote:Op maandag 26 april 2010 15:42 schreef Glambert het volgende:
Ik niet, maar Bibian en Cee wel. Ik ga de volgende keer gewoon een meet & greet met hem winnen
[..]
Ik weet al zeker dat zijn album een grote hit hier wordtIk zal morgen wat leuke foto's proberen te maken
De opname van Paul de Leeuw zijn ook gestopt, maar misschien kunen we allemaal ook even een brief sturen?
Wou dat het mogelijk wasquote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef Glambert het volgende:
Als ie hier een concert komt doen, dan gaan we gewoon met zijn alle Adam Mania houden bij HMH of Ahoy
Sabyo: De halve Adam fans in deze thread gaan morgen naar de 3FM studios
quote:Thanks for making WWFM #1 in Germany!!!! I'm excited to return to Berlin next week. I spent a few months there in 03 and loved it!
quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef bibian het volgende:
Oh ik heb ook getweet dat wij net zo blij zijn met zijn komst naar A'dam als dat hij blij is om weer naar Duitsland te gaan.
- Jaquote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef bibian het volgende:
Heb je ook de mail gehad Cee?
Kan je slapen vanacht![]()
Kan je je morgen wel concentreren op je werk?
Nog niet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef bibian het volgende:
Zijn er al 2 mensen gebeld inmiddels?
Ik heb helemaal geen tijd om te luisteren, loop van hot naar her.
ik vind het supermooiquote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef Glambert het volgende:
Ik heb geen flauw idee eigenlijkIk zit ook niet te luisteren, ik ben terug met me slechte graphic van Adam
ETA: Wat vinden jullie: http://i1005.photobucket.(...)ofmagic/39901ad4.png
ik moet nog de treinen gaan checken ik vertrek rondom 2 uur vanuit delft naar Rotterdam centraal. gelukkig heb ik een week OVquote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Glambert het volgende:
Bedankt, dan moet ik alleen nog ergens vinden waar ik hem mooi kan uitprinten.
Dat is geweldig, dan kan je de dans een keer aan hem laten zien
Sepi: Hoe laat ben jij in Hilversum?
ik had het eigenlijk zo geregeld dat ik om 12:30 vrij zou zijn maar had een beetje pech vandaag dus ik ben maar een beetje laat. maar ik kan mijn nummer wel geven zodat jullie mij even opbellen waar ik jullie kan zien. of gaan jullie rechtstreeks naar 3FM?quote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef Glambert het volgende:
Je bent denk niet om half 4 in Hilversum dan om met mij en Bibian mee te gaanHet reizen vanuit Delft en Rotterdam duurt lang
Ik dacht dat Rotterdam echt snel was
blijkbaar hebben ze drie mensen opgebeld en die hebben niet beantwoordtquote:
ik zag een tweet van Michiel naar een andere jongen die het heel erg oneerlijk vond dat het allemaal meisjes zijn. eerlijk gezegd ik zou het ook leuker vinden als het een beetje meer diverse was dat zou een leuke indruk maken op adam over Nederland.quote:Op maandag 26 april 2010 22:24 schreef bibian het volgende:
Ok jammer dat er niet nog een jongen bij zit. Zou leuk zijn voor Adam en dan is Max niet zo alleen
Jammer dat jij het niet geworden bent Sepi.
Mijn God.quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Glambert het volgende:
Ze hebben trouwens geprobeerd via Adam een kaartje te krijgen voor 3FM.
quote:Op maandag 26 april 2010 22:41 schreef Glambert het volgende:
Ze hebben trouwens geprobeerd via Adam een kaartje te krijgen voor 3FM.
ja dat wel natuurlijk, ik denk dat adam sowieso niet alle tweets leest, hij heeft betere dingen te doen. TOCH het is gewoon om te lachenquote:Op maandag 26 april 2010 23:00 schreef Glambert het volgende:
Ze hebben op twitter een bericht naar hem geschrevenJe weet gelijk dat het niet zal lukken
Dussss, dat belooft wat. ^^quote:TommyJoeRatliff just played an AWESOME show at heaven and hung out with some amazing fans! SO GOD DAMN stoked for Amsterdam tomorrow! hehe
quote:Off to Amsterdam!!!for those who didn't know, my keyboardist Cam has a duo called UH HUH HER. The album is so sexy and gorgeous! ITunes
Ik had je nog gehoord op de radioquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef bibian het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Ik was kapot gisteren. Kon het echt niet meer opbrengen om weer online te gaan.
Ik was die ochtend om half 7 al mijn bed uit en kwam om half 12 pas thuis. Nog even wat gedronken en daarna naar bed.
Mijn verslag.
Toen ik aan kwam bij 3fm stonden er al wat fans maar Adam was nog in geen velden of wegen te bekennen. De band was al wel naar binnen, dat had ik dus gemist.
Na een tijd kwam Michiel naar buiten met koptelefoon en mic en stelde aan een aantal fans wat vragen en aan mij of ik er zin in had in die minigig. Ja duhhhh!! wat denk jij dan hahaha (dat heb ik niet gezegd hoor)
Rond een uur of 8 werden de winnaars naar binnen geroepen en werd gecontroleerd of je ook echt winnaar was en toen moesten we in de hal even wachten.
ik zit nu heel hard na te denken hoe laat ik je gehoord heb,quote:Op woensdag 28 april 2010 13:08 schreef bibian het volgende:
Dus toch Paul de Leeuw. Had ik gezegd he!!! Een topic terug.
Oh lachen zeg, wanneer zou dat uitgezonden worden? Iedere zaterdag maar even kijken dan.
Ik heb mezelf nog niet gehoord Dollce, kan het niet vinden. Moet nog even verder zoeken.
ja maar dat stukje van buiten toch niet?;pquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef dollce het volgende:
[..]
ik zit nu heel hard na te denken hoe laat ik je gehoord heb,![]()
wel tijdens metmichiel iig. Dat scheelt alweer. Via 3fm kan je het terugluisteren he, maar dat wist je vast wel
uhmm geen idee, nee volgens mij was dat niet buiten iddquote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef jillian het volgende:
[..]
ja maar dat stukje van buiten toch niet?;p
Adam heeft geen eigen Adamsound, daarom past alles wat hij zingt bij hem. Hij is heel divers.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef iPat het volgende:
Bonus track uitgelekt:
Can't Let You Go
Moet zeggen dat het niet past in het stijl van het album, maar dat het een ongelofelijk krachtig nummer is.
quote:@Wossy +Dizee Rascal. Fullon ! Next week Jake Gylenhaal and Adam Lambert and Alan Sugar and Kevin Bridges + The Drums. All great guests !!
Ik voel me even heel dom haha. Dit is dus een interviewer ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef Sanscript het volgende:
Omg dit wordt geheid een geweldig interview, hier hoop ik al op sinds Adam voor het eerst in de UK was!
http://twitter.com/Wossy/status/13025895300
[..]
Had er even een uitleg bij moeten zetten, sorry!quote:Dit is dus een interviewer ofzo?
Omfg inorite, alleen al als ik eraan terug denk lig ik weer op de vloer. Belooft veel goeds!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
Jonathan WosssssEcht, als mensen als [knip] John Barrowman bij hem te gast zijn kun je me opvegen.
Ik zit elke week op de bbc site te kijken of Adam komt en nu ben ik echt blijquote:Op woensdag 28 april 2010 23:03 schreef Sanscript het volgende:
Omg dit wordt geheid een geweldig interview, hier hoop ik al op sinds Adam voor het eerst in de UK was!
http://twitter.com/Wossy/status/13025895300
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet waar dat Viva programma wordt opgenomen, als het niet te ver over de grens is dan lijkt het me logischer dat ze met de auto gaan. Ik denk dat ik z'n NL release ook ga kopen, extra geld in 't Lambert-laatje brengen.
Ik heb trouwens een paar video's op youtube gezwengeld.
bibian, ik heb heimwee naar gisteren.
Jillian, was jij dat meisje bij 3fm die ook bij Jürgen stond? Ik was namelijk die muts die met hem oude koeien uit de sloot aan het halen was met boyband herinneringen.![]()
Grappigquote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef jillian het volgende:
[..]
hahahaha ja dat was ik =D
Had je hem nog kunnen vinden die avond?
o/quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef bibian het volgende:
Ik sta op met Adam en ga ermee naar bed!
Nog meer mensen die hier last van hebben
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Grappig
Heb 'm niet meer gezien daarna, nu je 't zegt.He, jammer, ik vond die oude koeien wel leuk!
Masterplan is geschreven door Ryan Tedder (van OneRepublic), net als Sleepwalker trouwens!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef jillian het volgende:
by the waaaaaay. toen ik masterplan hoorde dacht ik echt even dat ik een liedje van tokio hotel hoorde ( ja die vind ik leuk =p)
aber gut dus ik in het boekkie kijken, en david jost ( producer van th) stond erbij.
zou me echt niks verbazen als billeke dat lied heeft geschreven ofzo. seriously :p
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:33 schreef Sanscript het volgende:
[..]
Masterplan is geschreven door Ryan Tedder (van OneRepublic), net als Sleepwalker trouwens!
Aldus de website van Novum. Ik denk dat het zo'n algemene ANP-vijver is waar diverse media uit mag vissen voor filmpjes en items en zo.quote:Novum Nieuws is het onafhankelijke multimediale persbureau. Sinds 2001 leveren wij met ons brede en internationale nieuwsaanbod een verfrissende en belangrijke bijdrage aan de pluriformiteit in het medialandschap. Novum vindt dat lezers, kijkers en luisteraars niet van relevante en toegankelijke informatie verstoken mogen blijven. Met meer dan 125 betrokken medewerkers brengen wij actueel nieuws en achtergronden voor vele bij Novum aangesloten media. Snel en betrouwbaar, 24 uur per dag.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:20 schreef Glambert het volgende:
Ja, Jim was er: http://twitpic.com/1jplmc
Dat viel me ook op!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef bibian het volgende:
Ik ben een heel klein beetje teleurgesteld eigenlijk want er word door Adam en zijn bandleden vrij weinig over NL gezegd. Vooral Adam zag heel erg uit naar Berlijn en heeft zin in Finland enzo maar ik krijg echt het gevoel dat NL hem nog vrij weinig tot niks zegt.
Ze zijn zo enthousiant over de andere landen maar niet echt over NL![]()
Maar misschien maak ik me druk om niks. Ik zal wel te veel verwachten waarschijnlijk.
ja dat stukje was het ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:36 schreef Glambert het volgende:
Ik wil de volgende keer ook met hem op de foto of op de foto met Adam en Tommy
Ik heb de krant en zal er een foto van maken
Krant stukje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef bibian het volgende:
Heb net pics van Tommy zitten bekijken toen die aan kwam op de luchthaven van Helsinki.
Volgende keer moet ik ook echt met hem op de foto hoor.
Ook Tommy is errugg.....lekkerrrrr
Ik ook. Ik heb nog steeds heimwee naar een dag (niet naar een plaats), ik ben te erg.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef jillian het volgende:
ik kan nog steeds niet geloven dat het al weer bijna een week geleden is. het lijkt echt nog eergisteren ofzo.
ik mis het zo zo zo zooooooooooooo erg.
?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:48 schreef bibian het volgende:
Ik ga een plan bedenken om vrienden met Adam te worden.
Dat word mijn doel. Hoe word ik een vriendin van Adam en krijg ik mijn tel. nummer in zijn mobiel![]()
wat ben je zelf nu aan het doen dan??quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef regayov het volgende:
Bibian (Vivian) heeft niks beters te doen dan andere fans af te zeiken, goed bezig (Not), zegt meer over bibian (vivian) dan over de kippies, leven en laten leven nietwaar? de ene fan is de andere niet, oordeel niet over anderen, Bib (viv) heeft ze blijkbaar ontmoet, vindt ze zelfs aardig?? en toch achter hun rug om roddelen, typisch dat Bib (Viv) zich zo laat kennen, wat is dat een naar mens, is dit waar dit forum voor is bedoeld, voor mensen die anderen beoordelen? get a life , Adam straalt o.a. verdraagzaamheid uit, iets waar Bi (Vi) totaal geen benul van heeft, lang leve de vrijheid, jammer dat er nog steeds mensen rondlopen die anderen niet in hun waarde kunnen laten, BAH
vandaag is het precies 8 jaar geleden dat Pim de mond werd gesnoerd door een gek die het niet eens was met hem, niks geleerd in al die jaren? erg jammer dat Bib's berichten hier rondgaan zonder dat iemand, behalve Wonderer, iets van zegt, very boring
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:03 schreef Kworb het volgende:
Adam heeft heel veel gestoorde fans, komt wel vaker voor bij American Idol.Niks mis mee om hun gedrag af te keuren!
Welcome to the dark side.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Miiya het volgende:
Een paar weken geleden heb ik Adam's cd gedownload om te proberen. Sindsdien krijg ik zijn liedjes niet meer uit mijn hoofd.
Als je een echte held was geweest had je je echte naam onder dit smakeloze bericht gezet zoals je ook mijn echte naam constant noemt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef regayov het volgende:
Bibian (Vivian) heeft niks beters te doen dan andere fans af te zeiken, goed bezig (Not), zegt meer over bibian (vivian) dan over de kippies, leven en laten leven nietwaar? de ene fan is de andere niet, oordeel niet over anderen, Bib (viv) heeft ze blijkbaar ontmoet, vindt ze zelfs aardig?? en toch achter hun rug om roddelen, typisch dat Bib (Viv) zich zo laat kennen, wat is dat een naar mens, is dit waar dit forum voor is bedoeld, voor mensen die anderen beoordelen? get a life , Adam straalt o.a. verdraagzaamheid uit, iets waar Bi (Vi) totaal geen benul van heeft, lang leve de vrijheid, jammer dat er nog steeds mensen rondlopen die anderen niet in hun waarde kunnen laten, BAH
vandaag is het precies 8 jaar geleden dat Pim de mond werd gesnoerd door een gek die het niet eens was met hem, niks geleerd in al die jaren? erg jammer dat Bib's berichten hier rondgaan zonder dat iemand, behalve Wonderer, iets van zegt, very boring
![]()
Ik vind dat stuk geweldig waar het opeens van tempo verandert.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef _daphne het volgende:
Kom er trouwens vandaag pas achter wat voor een fijn nummer 'Pick U Up' is!
Normaal was het meer zo'n nummer waar ik niet echt naar luisterde zeg maar, maar jeez, het is echt opeens het nummer wat ik het meest draai!
Ja, geweldig nummer. Dat einde doet me een beetje denken aan Sonata Arctica, dat soort Scandinavische metal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef bibian het volgende:
Persoonlijk ben ik nu even helemaal verslaafd aan Can't let you go! Staat regelmatig op repeat
misschien wordt het wel dé zomerhit van 2010quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom, nieuwe mensen.![]()
Maar sjezus mensen, mensen, mensen. Houden we het even gezellig hier of zo zonder mensen persoonlijk af te katten en er kale politici er bij de haren bij te sleuren.
Ik vind trouwens dat WWFM het prima heeft gedaan hier in de charts! Ik stond al met m'n oren te klapperen toen ik het voor het eerst op de radio hoorde, had verwacht dat het sporadisch gedraaid zou worden om vervolgens een vroege, chartloze dood te sterven maar gelukkig had ik het mis. Ik hoop dat If I Had You net zo'n hit gaat worden of misschien zelf nog wel groter, het heeft nog meer zo'n Euro-feel dan WWFM. Een van m'n favoriete nummers van de cd.
Hij had er het songfestival mee kunnen winnen. Voor Finland! Gut, waarom kom ik nu pas op het idee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef dollce het volgende:
[..]
misschien wordt het wel dé zomerhit van 2010
Tussen je mening geven of iemand openbaar te kakken zetten is een groot verschil, zelfs jij deed er vrolijk aan mee essepluisje, zal ik alles quoten wat jullie over die mensen gezegd hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef essepluisje het volgende:
Oh en gaan we hier nou serieus Pim Fortuyn bij halen?? Doe ff normaal.
En je spreekt jezelf tegen vrijheid van meningsuiting betekent ook dat Vivian haar mening mag geven.
Als jij zo'n heldin was geweest had je die mensen met rust gelaten ipv overal op internet te kijken of je wat over hun kon vinden en ze dan belachelijk maken, zelfs foto's van hun kopieren waar je geen toestemming voor hebt gekregen. Je was een hele dame geweest als je die mensen de kans zou geven zichzelf te verdedigen, dit noemt men stalken en obsessief gedrag, wat wil je ermee bereiken eigenlijk? Kijk eerst eens naar jezelf en hoe jij tegenover Adam staat en ga dan pas andere mensen lastig vallen...als ik de kippies was en als ze erachter zouden komen dat ze op zo'n manier over internet gingen liet ik het er niet bij zitten en is een excuus van jouw kant op zijn plaatsquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef bibian het volgende:
[..]
Als je een echte held was geweest had je je echte naam onder dit smakeloze bericht gezet zoals je ook mijn echte naam constant noemt!
Wanneer komen die verkoopcijfers binnen? Volgens mij morgen toch? De laatste stand is van 1 mei, bijna een week geleden dus. Ik ga de charts in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Glambert het volgende:
Was vandaag bij Saturn en daar hadden zijn album opstaanVolgens mij was de album daar ook uitverkocht want ik kom nergens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |