abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80581508
gefeeeeeeeeeeeeeeeeeliciteeeeeeeeerd

nu nog de andere. sooooooooo spannnund. maar ik vraag me af he. komt adam nou echt voor 1 paar kleine uurtjes helemaal naar N?heeft tie niet gewoon meerdere dingen gepland?
i love adam
pi_80581808
YAY! Nieuwe Adam tweet

Op de mediapark zitten alle zenders zoals RTL4, SBS6 en al, dus ik denk dat ie wel meer gaat doen en mijn vermoede is dat ie wat bij x-factor gaat doen.
"That's very sweet of you" - Jonathan Groff
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 23:40:28 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_80581872
Ergens verwacht ik eigenlijk wel zo'n signeersessie bij Fame. Nu kan het nog zonder al te veel gekheid en heisa en het is een mooie gelegenheid om z'n cd te verkopen. Maar ja, dan moet het wel worden aangekondigd, geen idee hoe lang ze dat van tevoren doen.

Verder zal het veel promo zijn in de vorm van interviews voor bladen, radio, rtl boulevard itempje misschien, dat soort dingen. Ik zie 'm zelfs nog de x-factor kandidaten mentoren, zoiets.

Let wel, dit zijn allemaal pure gokken van mijn kant, misschien komt ie wel alleen om een paar nummers op te nemen of de Efteling te bezoeken. You never know.
  ESF Reporter woensdag 21 april 2010 @ 23:41:08 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_80581895
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef Glambert het volgende:
YAY! Nieuwe Adam tweet

en mijn vermoede is dat ie wat bij x-factor gaat doen.
Je was me voor
Twee zielen, een gedachte
pi_80581999
Ik heb Fame gevraagd over een signeersessie, maar helemaal geen antwoord gekregen. Het rare is dat de meeste zaken de album op 3 Mei krijgen en FRS op Vrijdag al.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef Cee het volgende:

[..]

Je was me voor
Twee zielen, een gedachte
Great minds think alike.
pi_80582730
Whoei, gefeliciteerd met het winnen!

Maar ik las ook ergens dat Adam ook nog naar een ander radiostation zou gaan..? Weet niet of ik dat nou echt heb gelezen of dat ik me dat inbeeld, lees de laatste tijd zoveel dingen haha.
Outside's the rain pouring down,
but there's not a drop that hits me.
pi_80583735
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Glambert het volgende:
Het klinkt misschien heel vroeg, maar misschien om 15:00, ik wil er zeker zijn voordat hij daar aankomt, lol.

Ik denk dat ie voor 10en uit het gebouw is, maar ik kan het niet zeker zeggen.
pi_80589913
Ik heb begrepen uit betrouwbare bron dat ie een optreden doet bij Paul de Leeuw!!!

Maar meiden, ja zijn we toch, meisjes hahaha....ik zou graag wat met jullie willen afspreken op het station in Hilversum. Dat ik niet in mijn eentje me suf loop te zoeken op dat mediapark waar ik moet zijn!
Ik kom dinsdag met de trein dus zou wel fijn zijn als ik medefans ontmoet.
pi_80591149
Hebben jullie dit gelezen!!!

Het is zo onwijs gaaf dat Adam Lambert naar ons land komt! En dan ook nog eens bij 3fm, mijn favo radiostation! Wat echt verschrikkelijk is, is dat ik gister avond door jullie ben gebeld. Maar dat ik aan het sporten was! Ahhhhhhhh, ik sport echt zelden tot nooit(ik boycot het sporten vanaf nu ook echt!!) en mijn mobiel en ik zijn echt buddies! Ik laat hem (bijna) nooit alleen! Mn vriend heeft gisteren de telefoon aangenomen en uitgelegd dat ik elk moment weer thuis kon komen. Maar helaas jullie moesten verder. Eenmaal thuisgekomen, vertelde mijn vriend dit verhaal! Ik geloofde er natuurlijk niets van, ik kijken op mijn mobiel, was het telefoontje gewoon 2 minuten geleden! Ahhhhhh ik werd gek! Lieve mensen bij 3fm, please geef mij de kans om bij Adam Lambert te zijn volgende week! Het zou echt a dream come true zijn! Ik tel de dagen nog steeds af!!!!

Ik hoorde dit van mijn vriendin. Dit meisje, Stefanie, zou gisteravond eigenlijk gebeld worden maar was dus niet thuis. En omdat zij haar mobiel niet bij zich had ben ik de mazzelpik geweest die daarna gebeld is. Wat dus betekend dat, als zij gewoon haar tel. aangenomen had ik dus nooit gebeld zou worden!
Ik ben er dus alleen maar bij omdat een ander niet thuis is!! Dat is wat zeg!

Ik hoop voor haar dat ze een herkansing krijgt en vandaag gebeld word! Echt sneu.
pi_80592548
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef bibian het volgende:
Ik heb begrepen uit betrouwbare bron dat ie een optreden doet bij Paul de Leeuw!!!

Maar meiden, ja zijn we toch, meisjes hahaha....ik zou graag wat met jullie willen afspreken op het station in Hilversum. Dat ik niet in mijn eentje me suf loop te zoeken op dat mediapark waar ik moet zijn!
Ik kom dinsdag met de trein dus zou wel fijn zijn als ik medefans ontmoet.
Paul neemt vrijdags/zat.ochtend zn shows op.

En het is Hilversum-Noord.
pi_80595559
Hoeveel mensen moet er al in Utrecht overstappen?

Ik denk niet dat Adam hier vrijdag/zaterdag nog is tbh. Anders ga ik Adam googlen voor een Koninginnedag optreden.

Je neemt je mobiel tog altijd mee? Ik tenminste wel.

ETA: Het seizoen van Paul de Leeuw is blijkbaar afgelopen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Glambert op 22-04-2010 14:08:51 ]
pi_80597735
gaan er nog mensen vanuit de buurt uit roosendaal?MET ov zou fijn zijn
ik moet echt aan zon kruidvat kaart zien te komen..

Ik dacht vanaf begin van xfactor dat adam misschien zou komen in de liveshow optreden?maar goed, dat wordt altijd op zaterdag opgenomen. aangezien ik makkelijk aan vrijkaartjes kan komen zou dat ZO fijn zijn
helaas helaas.

ik stress hem zo hard. weet niet of ik nou nog iets moet posten of juist niet. ik hoop echt dat michiel er vanavond weer is =p
i love adam
pi_80599393
Ik heb gisteren wel nog iets geschreven en om eerlijk te zijn vind ik die beter dan mijn eerste post.

Misschien is het beter om iedereen op Utrecht Centraal af te spreken? Als iemand drinken of broodjes wil kopen dan is het ook handig

Sind Domien het over die 38 reacties heeft gezegd zijn de kipjes stil.
pi_80601267
hi allemaal,
Ik ben die andere gekke mens die het metmichiel site helemaal vol heeft gemaakt met reacties. ik wou nog een keer aan jullie allemaal mijn excuses bieden als jullie denken dat ik je kansen heb verminderd. sorry ik was een beetje deperaat ik had gisteren nacht er echt spijt van. zo te zien heb ik mijn eigen kansen verminderd . ik twijfel nog steeds om naar hilversum te gaan...
pi_80601334
Geen Paul de Leeuw dus. Dan had mijn betrouwbare bron het verkeerd.

Ik stap op op Rotterdam Centraal en stap pas weer uit op Hilversum noord. Ik neem aan dat iedereen daar uit stapt? En dat we elkaar daar kunnen treffen en een tijd afspreken?
pi_80603118
Ik vind het raar dat er maar 1 ding bekend is wat ie gaat doen. Ik weet zeker dat ie meer gaat om zijn album te promoten, maar de vraag is wat. Misschien iets bij TMF? 538?

Ik ga dinsdag of maandag eerst genoeg drinken inslaan voor die paar uur, lol.

Misschien moeten we een msn convo met zijn alle doen om een tijd te bespreken?
pi_80605051
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:07 schreef _daphne het volgende:
Whoei, gefeliciteerd met het winnen!

Maar ik las ook ergens dat Adam ook nog naar een ander radiostation zou gaan..? Weet niet of ik dat nou echt heb gelezen of dat ik me dat inbeeld, lees de laatste tijd zoveel dingen haha.
dat had hier iemand geschreven, miss nog in het vorige topic
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_80605125
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef sepi het volgende:
hi allemaal,
Ik ben die andere gekke mens die het metmichiel site helemaal vol heeft gemaakt met reacties. ik wou nog een keer aan jullie allemaal mijn excuses bieden als jullie denken dat ik je kansen heb verminderd. sorry ik was een beetje deperaat ik had gisteren nacht er echt spijt van. zo te zien heb ik mijn eigen kansen verminderd . ik twijfel nog steeds om naar hilversum te gaan...
Ik vond jou eigenlijk niet zo vervelend hoor, het waren die K*Tkippen iedere keer die zo irritant waren
pi_80606388
ja msn grouupies.

ik hoop echt dat ik er snel achter komt of tie nog ergens anders komt/ en dichtbij.

het zou ook wel vet zijn als we met n alle eerst naar schiphol ( of waar hij dus ankomt) hem gaan opwachten en keiblij gaan doen ( wat ik sowieso wel doe als ik hem zie ) of maybe is dat een beetje stalkerig?

aaaaaaaaaaaaaaaaah ik kan zo niet wachten.

by the way. ik snap niks van dit forum. ik kan geen andere adam lambert topics vinden
i love adam
pi_80606578
Ik kom iig ook via Utrecht met de trein, dus als we iets afspreken ben ik er bij! Ik moet overdag helaas wel gewoon werken dus ik kan pas aan het begin van de avond komen...

Gelukkig is de telefoonstoring bij T-Mobile van vanmiddag weer verholpen (alsof ik verwacht dat ik gebeld wordt naja een mens kan hopen )
pi_80606847
Ik wens iedereen heel veel succes. Ben heel benieuwd hoe ze het vanavond gaan doen en wie er nog meer mee mogen.
pi_80607841
Ik snap het niet. Geen enkele vriend(in) wil mee naar Hilversum dinsdag. Want "het is maar Adam Lambert, hoor."

Ja, HET IS INDERDAAD ADAM LAMBERT
Outside's the rain pouring down,
but there's not a drop that hits me.
pi_80608123
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef _daphne het volgende:
Ik snap het niet. Geen enkele vriend(in) wil mee naar Hilversum dinsdag. Want "het is maar Adam Lambert, hoor."

Ja, HET IS INDERDAAD ADAM LAMBERT
daarom moeten ze juist gaan
of eigenlijk niet, kunnen wij wat rustiger met em op de foto enzo
pi_80608217
Ja, niet overhalen hoor hahaha....doe dat maar als wij geweest zijn ;-)
pi_80608604
weet je he,
ik vind dat we met de gayparade gewoon met zn allen op een adamboot moeten gaan, inclusief adam natuurlijk, zou die vast wel leuk vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')