Je was me voorquote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef Glambert het volgende:
YAY! Nieuwe Adam tweet![]()
en mijn vermoede is dat ie wat bij x-factor gaat doen.
Great minds think alike.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Je was me voor![]()
Twee zielen, een gedachte
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Glambert het volgende:
Het klinkt misschien heel vroeg, maar misschien om 15:00, ik wil er zeker zijn voordat hij daar aankomt, lol.
Ik denk dat ie voor 10en uit het gebouw is, maar ik kan het niet zeker zeggen.
Paul neemt vrijdags/zat.ochtend zn shows op.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:06 schreef bibian het volgende:
Ik heb begrepen uit betrouwbare bron dat ie een optreden doet bij Paul de Leeuw!!!
Maar meiden, ja zijn we toch, meisjes hahaha....ik zou graag wat met jullie willen afspreken op het station in Hilversum. Dat ik niet in mijn eentje me suf loop te zoeken op dat mediapark waar ik moet zijn!
Ik kom dinsdag met de trein dus zou wel fijn zijn als ik medefans ontmoet.
dat had hier iemand geschreven, miss nog in het vorige topicquote:Op donderdag 22 april 2010 00:07 schreef _daphne het volgende:
Whoei, gefeliciteerd met het winnen!![]()
Maar ik las ook ergens dat Adam ook nog naar een ander radiostation zou gaan..? Weet niet of ik dat nou echt heb gelezen of dat ik me dat inbeeld, lees de laatste tijd zoveel dingen haha.
Ik vond jou eigenlijk niet zo vervelend hoor, het waren die K*Tkippen iedere keer die zo irritant warenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef sepi het volgende:
hi allemaal,
Ik ben die andere gekke mens die het metmichiel site helemaal vol heeft gemaakt met reacties. ik wou nog een keer aan jullie allemaal mijn excuses bieden als jullie denken dat ik je kansen heb verminderd. sorry ik was een beetje deperaatik had gisteren nacht er echt spijt van. zo te zien heb ik mijn eigen kansen verminderd
. ik twijfel nog steeds om naar hilversum te gaan...
daarom moeten ze juist gaanquote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef _daphne het volgende:
Ik snap het niet. Geen enkele vriend(in) wil mee naar Hilversum dinsdag. Want "het is maar Adam Lambert, hoor."
Ja, HET IS INDERDAAD ADAM LAMBERT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |