Zijn nu eenmaal de regels, anders wordt het een eeuwigdurend slowchattopic en daar zijn de slowchattopics voor en die zijn minder specifiek qua onderwerp. Meer 'anything goes'.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef _daphne het volgende:
Waarom kunnen er hier maar zo weinig reacties in een topic?
Oeh, dat is best een goed idee eigenlijk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Glambert het volgende:
Ik kan Adam ook me ipod laten signeren
Bij Heaven? Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik ga 'm over een paar uur zien dus zal morgen wel wat erover posten
Ding heeft me meer dan 130 euro gekost, gaat ie niet op krassen die Lambert.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Glambert het volgende:
Ik kan Adam ook me ipod laten signeren
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik ga 'm over een paar uur zien dus zal morgen wel wat erover posten
"Faber-castell Multimark permanent" werkt perfect op glas, plastic, metal, CD, etc. ik denk dat het ook op I-pod zal werkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Glambert het volgende:
Ik weet alleen niet wat voor stift ik moet gebruiken
misschien is het ook wel leuk om een fijne skin voor je I-pod the kopen. kan Adam op die skin signeeren. http://www.oriongadgets.c(...)reen-protector-1.jpgquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:58 schreef Glambert het volgende:
Weet niet of ik het nog ga doen, ik bedenk me opeens dat de garantie dan ook weg is
Oeh ook met danseressen? Tof!quote:Op zondag 25 april 2010 03:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik moet zeggen: Live ERG overtuigend! met zo'n stem gaat 't al snel mis maar hij deed het goed incl. band en danseressen!
Dat is een heel goed idee, maar dan moet ik wel een leuke hier in Utrecht vinden. Ik ga zo even op de braderie kijken en anders Dinsdag op Hoog Catharijne voor ik naar Hilversum ga.quote:Op zondag 25 april 2010 00:17 schreef sepi het volgende:
[..]
misschien is het ook wel leuk om een fijne skin voor je I-pod the kopen. kan Adam op die skin signeeren. http://www.oriongadgets.c(...)reen-protector-1.jpg
dan heb je toch nog zijn handtekening op je I-pod en je I-pod garantie.
Zul je zien; is het hier ook een gay-club waar alleen mannen naar binnen mogen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:44 schreef Glambert het volgende:
Die optreden is te gek. Ik hoop dat ie binnenkort hier een optreden in club doe waar veel fans bij kunnen zijn
ETA: Ugh! Had me bericht willen editen, maar het ging verkeerd![]()
ik opende dit topic, scrollde wat naar beneden, en het eerste wat ik las was Hoog Catharijne.quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Glambert het volgende:
[..]
Dat is een heel goed idee, maar dan moet ik wel een leuke hier in Utrecht vinden. Ik ga zo even op de braderie kijken en anders Dinsdag op Hoog Catharijne voor ik naar Hilversum ga.
Hij zij op de "red carpet" interview dat die zonnebril vintage wasquote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef dollce het volgende:
die foto op de achtergrond van zn twitter![]()
Ik ga dinsdag aan hem vragen waar die die zonnebril heeft gekocht
quote:just woke up getting ready for the shows today in london! im gonna be sad to leave here! excited to see amsterdam though!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |