Vooral de reactiesquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:23 schreef Tommeke het volgende:
Check dit.
Mafkezen
Dat ze die kerel zo maar weg laten lopen zeg
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef AskBrad het volgende:
Wie heeft er nog een goede tip voor een fijn zadel?
ik zit wel een beetje "vast" aan het merk Fizik (door werkredenen...)
Iemand ervaring met Fizik?
Tja, sella italia is ook gewoon rommel okselquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:53 schreef Oksel het volgende:
Ik vind ze allemaal kut zitten, vooral na 4 uur.
Ja die zit ik zelf ook naar te kijken, of een Aliante Deltaquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ link | afbeelding ]
Vind het zelf een erg fijn zadel
B.S.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Tja, sella italia is ook gewoon rommel oksel.
Doet je fiets weer helemaal top?
Goed om te horen! Het is een beetje een "vreemde" man, maar kan onwijs goed sleutelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
B.S.
Ja, zeker, echt 100% top. Schakelt sneller, directer, betrouwbaarder en beter!
Net even 50km, 2x Holtenberg over.. prachtig weer, bloemen & lammetjes in de wei, pittoreske dorpjes en boerderijtjes, lege landweggetjes.. 100% Nederland, prachtig!
Da's bij de Team Pro, de B17 heeft wat dunner leer (is dan ook na een jaar of 10 versleten).quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef horstjan het volgende:
[..]
Maanden lang bewerken met levertraan en deegrol en altijd een zwarte kont!!
Kom van een San Marco Aspide dus ben wel wat gewendquote:
Tegen die tijd rijdt de berijder meestal ook wel op zijn laatste benenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's bij de Team Pro, de B17 heeft wat dunner leer (is dan ook na een jaar of 10 versleten).
Ik ben die foto kwijt!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Kom van een San Marco Aspide dus ben wel wat gewend.
Vasline haal ik wel aan de hexelseweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |