Nice...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:05 schreef EricDePeerik het volgende:
[ link | afbeelding ]
de eend van Uncle en de wapperende gans van Borelius zijn toch wel mijn favoriet.
Mijn foto komt trouwens uit de dierentuin van Emmen.
Ja, ik ken dat gevoel! Zo was het bij mij ook, en niet eens zo heel lang geleden. Het lijkt wel alsof het daarna steeds beter gaat! Voor je het weet maak je er ook zo eentje (vorig jaar bij Lelystad).quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef Jumparound het volgende:
nog een onbewerkte maar ben zo blij dat ik ein-de-lijk zo dichtbij een buizerd kon komen
[ afbeelding ]
een jonge duif?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:23 schreef Omniej het volgende:
Ik zie net deze vogel op z'n gemakje door de tuin wandelen (hij zat wat aan het gras te plukken) en vraag me af om welke soort het hier gaat. Fototechnisch gezien niet zo'n interessante plaat overigens, maar dit topic leek me de beste plek om 't te vragen.
Iemand enig idee wat voor vogel dit is?
[ afbeelding ]
Chinese dwergkwartel vrouw jongquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:23 schreef Omniej het volgende:
...
Iemand enig idee wat voor vogel dit is?
[ afbeelding ]
Afgaand op die foto zou ik zeggen: scholekstersquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef OA het volgende:
Geen idee wat dit voor vogels zijn. Het regende hier overigens erg hard.
[ afbeelding ]
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Afgaand op die foto zou ik zeggen: scholeksters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |